Ga naar inhoud

Frontale aanrijding, ook ik kan wel janken...


Mus

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens!

Liever nu één keer teveel naar de huisarts dan er over zoveel maanden achter te komen dat je toch een whiplash of zo bent opgelopen.

Daarvoor betalen we tenslotte allemaal zorgpremie.

Eh.... Die betalen wij toch wel allemaal hè?? :schater:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

J.chr!! :unsure:

Inderdaad gelukkig dat je het kan na vertellen, maar wat zonde zeg...!

Ik hoop dat je hem weer helemaal als de oude kan maken, het is namelijk zo'n mooi ding!!

Succes en beterschap

Link naar reactie

Jochem, inderdaad geluk dat je het nog kan navertellen en dat het voor jou bij lichte verwondingen is gebleven.:angry: Desalniettemin vind ik het enorm klote voor je en balen dat ie best wel in elkaar zit. :unsure: Laten we hopen dat ie niet krom is, dat dit nog mee gaat vallen en dat je hem nog kunt laten fixen. ;)

Ik wens je heel veel beterschap en sterkte met de afwikkeling van de schade!

Link naar reactie

Aiaiai, met die leeftijd en die schade ben ik bang dat het een TL is. Misschien ook maar beter zo ... :angry:

Gelukkig joe hebben geen pijn en joe geen schuld :unsure:

Link naar reactie

Log ik ook nog eens in: Sad News... :angry:

Met total los bedoelen jullie Zeker "Financiëel-economisch" total los, dat de reparatiekosten hoger Zijn als de dagwaarde?

Als die olie wat onder de auto Zichtbaar is niet uit jouw gescheurde blok komt lijkt mij de schade wel mee te vallen. [Dat klinkt toch lekker of niet Jochem?... ;) ]

Het chassis moet toch wel flink ontZet Zijn wil je aan Zo'n twintig mille schade komen.

Héél erg spijtig voor Zo'n liefhebber als jij/ons om Zoiets mee te maken.

Het kan echter vlug gebeuren:

Ik was laatst ook bijna "voorbumperloos" omdat een griet haar bocht wel érg fanatiek sneed en ik vol het anker moest uitwerpen.

Ik hoop het allerbeste en wens je succes toe met hopelijk een snelle afwikkeling.

(Ik snap niet dat iedereen het over een whiplash heeft: Jochem heeft niet geZegt of hij die hoofdpijn boven of onder heeft!... :unsure: )

Link naar reactie

'slik'...

Toch maar eerst eens strippen die voorkant, dan kan het allemaal nog wel meevallen.

Geplooid metaal ziet er vaak gruwelijker uit dan de feitelijke schade op zich.

Link naar reactie
Jammer ...maar even zonder dollen ...een auto dus ook een Z is een bouwpakket ... dus los van de pijn op je bankrekening is het allemaal te herstellen en ik heb er geen twijvel over dat als ik de foto's zo zie het allemaal te herstellen is zonder problemen.

Arno weet natuurlijk wel waar die het over heeft maar je hebt inderdaad een goede kans dat dit gewoon vervangbaar is. Wees alleen blij dat je zoiets niet zelf moet betalen. Ik was bij Z3 12.000 euri's kwijt.

Link naar reactie

hoi mus,

zoals eerder vermeld heb ik vorig jaar mijn 2 jaar oude vivaro in de prak gereden. inhaalactie van een aantal autos waarvan er 1 ineens linksaf sloeg en ik mijn bus in de zijkant parkeerde , door de klap een klapband, airbag voor je kop waardoor je nix meer ziet, door de berm over fietspad [gelukkig geen fieters op dat moment] en op de zijkant in een droge sloot. conclusie verzekering; schadedeling omdat we allebei een bijzondere verrichting maakten.[zelf all-risk met rechtbijstand]

mijn ervaring met verzekering; bus total-los schade-expert is nooit onafhankelijk!!!!!! wordt door de verzekering ingeschakeld maar probeert geld te besparen door jou een lage prijs te geven, in mijn geval circa 9000,- e. heb met mijn vaste garageman geprotesteerd dat ik voor dat geld nooit een zelfde bus van dat jaar met ongeveer die km's kon kopen. schademan werd nogal grof. heb een telefonische klacht bij de verzekering gemeld over de gang van zaken en kreeg later een aanbod van 11600,-.

dus ga niet direct accoord met de dagprijs maar kijk wat een andere auto van jouw specificaties moet gaan kosten. de verzekering is verplicht jou een auto van dezelfde spec's aan te bieden of het geld daarvoor. zitten er dure velgen met bv nieuwe banden eronder? dat wordt bij het vaststellen van de dagprijs niet meegerekend, haal ze er dan af[na de expertise] en zet er gewone velgen met banden eronder.[ heb bij mijn bus de trekhaak van 3 mnd oud er af laten halen, zelf later aangebrachte accesoires mogen eraf gehaald worden] hetzelfde geld voor een duur interieur, nieuwe motor etc., gewoon vervangen voor de orginele onderdelen.

laat je dus niet afschepen en informeer/overleg bij je vaste garageman, als je die hebt, en ga nooit direkt accoord maar neem even bedenktijd.[of de prijs moet hoog genoeg zijn dan het aanbod wel aannemen.]

groet ype

o ja, ben je bij de huisarts geweest? zo niet doe dat dan en laat er een aantekening van maken. als er later problemen ontstaan door bv whiplash dan sta je tegenover je ziektekostenverzekering veel sterker. over een paar weken kun jij niet meer aantonen dat dit door het ongeluk komt!!!!

Link naar reactie

Allen wederom bedankt voor het medeleven en de tips!

De zichtbare schade aan onderdelen kan natuurlijk wel berekend worden...

Lampen, voorbumper, motorkap, radiator...Als het inwendig meevalt komt het wel in orde.

Misschien komt er nu een keer duidelijkheid over het effect van een veerpootbrug :s bij een aanrijding...

Link naar reactie

Das mooi K*T man, maar zoals vele voor mij zeiden"gelukkig heb je zelf niets ernstigs" :angry:

Zo te zien valt het idd wel mee en is het nog te repareren ( van de foto's uitgegaan dan he')

Succes

:unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Pffff... Die beelden zijn niet mals zeg! Kleaute! Veel sterkte hiermee. Wat zei de schadeherstellert er eigenlijk van?

Link naar reactie

zie het nu pas Jochem. Mooi klote allemaal. Inderedaad gelukkig zelf nog ok maar hopelijk is de :thumbup: ook weer snel te herstellen. Sterkte ermee.

Link naar reactie

Iedereen wederom bedankt voor de support!

Vandaag bij het schadebedrijf geweest...Ze durfden er nog weinig over te zeggen.

Woensdag, eventueel morgen, komt de schade expert erbij, ff afwachten dus.

De komende weken rijd ik in ieder geval Skoda...

dsc0133pzd.jpg

dsc0134n.jpg

dsc0135.jpg

16 Klepper met CD speler, dus ik mag niet klagen...

Link naar reactie

Laten we maar hopen dat de expert beseft dat er niet "zomaar een 7 jaar oude BMW" voor hem staat, maar een zeldzame :angry: coupe!

dsc0134n.jpg

Ik zou de Skoda wel even verlagen Jochem :wave:

Link naar reactie

Verlagen, zwarte breedset eronder, spoilertje erop... straks wil je niet meer terug! :schater:

Die foto's van je QP doen wel pijn idd! Gelukkig is het maar blik, daar zie je straks niets meer van... :angry:

Link naar reactie
De komende weken rijd ik in ieder geval Skoda...

16 Klepper met CD speler, dus ik mag niet klagen...

Straks gaan Ze in Hoensbroekistan nog juichen dat je eindelijk Imola Rot onder je Swaffel hebt... :angry:

En een 16 klepper, WOW,nu heb je eindelijk eens power onder de kap!

Hoe bevalt nu onderstuur?... :schater:

Link naar reactie

Even het forum aan het doorkijken, kom je deze beelden tegen.... :P daar word je nou niet bepaald vrolijk van... :thumbup:

Erg klote voor je Jochem! :ok: Sterkte ermee!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.