Ga naar inhoud

Imola rode Tweeling


Aanbevolen berichten

Ik werd gebeld door Andre de Boer die mijn "oude" M spiegels te koop had zien staan en wilde ze graag hebben, zondagmiddag toen ik de M stond te wassen kwam die aan rijden, wel vreemd hoor om dezelfde auto aan te zien rijden :schater:

z3ms542b.jpg

z3ms542a.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rustig Saskia, rustig :fiew: :thumbup:

Inderdaad op de chromen raamlijst na dezelfde wagens.

Zo heb ik in Rijswijk naar Rocky's wagen staan kijken, die (op de spiegels na) exact zoals die van ons is. :ok:

Link naar reactie

Beste Allemaal,

Wij zullen ons even voorstellen ,wij zijn Andre en Francis van de M roadster imola rood uit Monnickendam,en degene die de spiegels hebben gekocht. Jahhh smaken verschillen wat betreft de kleur rood. Gelukkig zijn we allemaal anders.

Photoshoppen no way ,dit zijn echte chromen lijsten origineel van de BMW.

Voor deze M hebben wij een Z3 gehad 2.8 in de kleur Atlanta blauw, en altijd een droom geweest om nog eens een M aan te schaffen. Nu dat is ons gelukt .We hebben de rode zelf uit duitsland geimporteerd bij een BMW dealer in Witlich (eifel)

We hebben de M inmiddels al een jaar in ons bezit, en hebben nog steeds heel veel plezier mee.

In Juni gaan we heerlijk voor een paar dagen naar Normandie en deze zomer naar Italie (Toscane)

Oké dit was het dan voor even.

Wie weet gaan we een keer mee met een Z3 rit.

Groetjes uit het zonnige Monnickedam

André & Francis

Link naar reactie

Bedank voor alle leuke reacties.

De Mille Miglia staat zeker op ons verlanglijst. Eigenlijk was het de bedoeling om deze zomer er heen te gaan, een individueel verzorgde reis,maar de hotels waren niet goed aangeschreven,en had op dat moment geen zin om alles uit te spitten.

Waar we wel zijn geweest is Sicilie echt gaaf, :D en niet eens met de rode M,maar met de blauwe 2.8 .Maar goed maak niet uit, kap kon de hele reis heerlijk open en cabrio bruin. wat wil je nog meer.

Link naar reactie
Bedank voor alle leuke reacties.

De Mille Miglia staat zeker op ons verlanglijst. Eigenlijk was het de bedoeling om deze zomer er heen te gaan, een individueel verzorgde reis,maar de hotels waren niet goed aangeschreven,en had op dat moment geen zin om alles uit te spitten.

Waar we wel zijn geweest is Sicilie echt gaaf, :D en niet eens met de rode M,maar met de blauwe 2.8 .Maar goed maak niet uit, kap kon de hele reis heerlijk open en cabrio bruin. wat wil je nog meer.

Uit het verslag van Zazzkia kun je opmaken dat die individueel verzorgde Mille Miglia reizen helemaal niet zo goed verzorgd zijn/waren. Als je info wil hebben over hoe wij het geregeld hebben, stuur even een PM. :D

Link naar reactie
Als je info wil hebben over hoe wij het geregeld hebben, stuur even een PM. <_<

lekker vaag allemaal :D die Munchenritjes van je zijn in principe ook een puinzooi, dus kan me niet voorstellen dat je uberhaupt in Italie beland bent :)

( :D )

Link naar reactie
lekker vaag allemaal :D die Munchenritjes van je zijn in principe ook een puinzooi, dus kan me niet voorstellen dat je uberhaupt in Italie beland bent <_<

( :D )

Ben jij vandaag die frys aan het waarnemen? Hij heeft zeker weer ATV dagen bij Multicopy :schater::schater:

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
  • Administrator
Naar welke et waardes moet ik kijken? Grtz en thx

<_< Daar hebben we de zoekfunctie voor. Die zou je hier gebracht hebben; bovenste twee onderwerpen. Heb je voor tweedehands onze Duitse forumvienden al eens geprobeerd?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.