Ga naar inhoud

Dalende prijzen Z4?


Aanbevolen berichten

Al enige weken zien we dat de prijzen van de Zzzz bij onze oosterburen snel dalen. Ik denk 'leuk, ga ik eens op zoek naar een Zzzz coupe'. Kom ik deze tegen http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vpsr3omghprp .........

Lees ik het verkeerd of krijg je hier echt voor 10 mille (ex BPM) een mooie Coupe uit januari 2008?!?!?!?!?

Hij is wel alleen van rechts gefotografeerd. Zou de linkerkant helemaal in elkaar zitten? :sleepy:

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Al enige weken zien we dat de prijzen van de Zzzz bij onze oosterburen snel dalen. Ik denk 'leuk, ga ik eens op zoek naar een Zzzz coupe'. Kom ik deze tegen http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vpsr3omghprp .........

Lees ik het verkeerd of krijg je hier echt voor 10 mille (ex BPM) een mooie Coupe uit januari 2008?!?!?!?!?

Hij is wel alleen van rechts gefotografeerd. Zou de linkerkant helemaal in elkaar zitten? :sleepy:

bekende truck van de oplichters!! Mobile stuurt hierover ook mailtjes rond dat je op moet passen. even nadenken als kenner en goed lezen je weet genoeg!! Nur bei Mail!! moet je toch genoeg zeggen.

Link naar reactie

vaak is het ook zo dat er ipv een "aanschafprijs" met een "leasing übername preis" geadverteerd wordt.

Als je eens een email stuurt, merk je snel genoeg aan wat hij voorstelt of het een oplichter is. Maar jammergenoeg gaat hier ook vaak if it's too good to be true, it probably is" :sleepy:

De uitvoering die je hebt gevonden is wel erg :thumbup: Mark! :blink: (ik dacht dat je geen plaats had voor een coupe :wub: )

Als je trouwens klikt op "alle auto's" krijg je een lijst van 405 auto's....stuk voor stuk onwaarschijnlijk goedkoop. :wave:

Mooie Roger-bak...of toch liever benzine Roger...

Nog iemand een BMW Z8 voor 31.200 EUR ?

Link naar reactie

betreurend is dat er echt mensen zijn die er geld aan overmaken!! je moet alleen ff transport naar NL betalen bevalt de auto niet krijg je het geld terug???? Nog niet zo lang geleden een aflevering bij Radar over geweest! was een man die was miljoenen verloren.

Wat ook jammer is dat ze wel iedere keer lukt om terug te komen op de verkoop site's. Tja en koopjes jagers zijn we allemaal. Maar advies gewoon google op koerslijsten of bij dealers . geeft je in elk geval een gevoel. En ja er worden ook veel lease contracten met schuld aangeboden.

Link naar reactie
(ik dacht dat je geen plaats had voor een coupe :thumbup: )

Tsja, wat moet ik zeggen :sleepy:

Plaatsen we aan de achterkant van de garage ook een paar deuren, gooien in de achtertuin de vijver dicht en presto! Ruimte voor een extra auto :wave:

Link naar reactie

Zolang er mensen zijn die op zulke aanbiedingen reageren, zullen dergelijke advertenties blijven bestaan.

Ze zullen zelfs toenemen. het moet hun maar één keer lukken en ze kunnen weer een paar maand verder.

Of ze nu in Nigeria, Katmandu of Moskou zitten, maakt niet uit.

We moeten maar slimmer zijn dan die klojo's.

Link naar reactie

Mark, stop maar met dromen <_< Ik heb gisteren de proef op de som genomen en via de link op mobile.de een bericht gestuurd aan de verkoper van de Z4 coupe voor nog geen 11K.

Mijn bericht:

BMW Z4 3.0si A Coupe NAVIGATION

Endpreis: € 10.650,-

Kilometerstand: 15.300 km

Erstzulassung: 01/2008

Kraftstoff: Benzin

Leistung: 195 kW / 265 PS

Getriebeart: Schaltgetriebe

Außenfarbe: Schwarz Metallic

Fahrzeugkategorie: Gebraucht

---------------------------------------------------------------------------

Der Interessent: rxx vxx xxxxxxxx

sendet Ihnen folgende Nachricht:

Hallo,

Ich bin interesiert in den von euch angebotene Z4 coupe. Ich möchte gern den import-steuer berechnen für dieses auto und brauch die exacte ausstattung.

Können Sie mich bitte die VIN nummer von Auto über email schicken, dan kann ich bei die Niederländische Zollambt den Steuerbetrag abfragen.

Mit freundlichen gruß,

Rxxxx xxx xxxxx

Het scammers-antwoord:

Hello ,

I hope you understand english because I don't write German so well even

if I lived and worked in Germany for a year. I drived the car in

Germany. The car is in excellent condition,1 hand, GERMAN papers,never

involde in any accidents, the engine works perfectly, it has the

technical book and all papers, REAL km,and all the other options .I sell it cheap

because I just moved to London, UK. Now nobody wants to buy it here in

UK because it's european,German made car with the steering wheel on the

left side. The car is allready at a shipping company in a garage and I

can send it anywhere in Europe in 4-5 days to your home on my expence.

If you are interested please reply me so I can give you more

information.

Thank you!

En zo'n toko staat dus met meer dan 500 (!) auto's op mobile.de. Zou zo'n auto-zoek-machine wel sieren als ze toch enigszins de toko's zouden screenen die auto's aanbieden. :D

Voor de sport ga ik nu een mailtje terug tikken, dat ik zeeer geinteresseerd ben....maar wel wat zekerheden wil :wave:

Hello,

Just to make sure: you are the genuine owner of this car, right? Since the company that advertises this car on mobile.de has over 500 cars on the website?

I just wanna make sure that this is not one of those scams I read about on the internet, where people already pay a certain amount for the car but then never see a car or hear anything from the seller.

If you can guarantee that both you and the car are genuine, then please provide me the VIN number for the car. Without it, I cannot import the car into Holland.

Thanks in advance.

Link naar reactie
I just wanna make sure that this is not one of those scams I read about on the internet, where people already pay a certain amount for the car but then never see a car or hear anything from the seller.

:schater: hahaha briljant :wave:

Link naar reactie
Nog wat gehoord , Ruud?

Nee :rolleyes:

Ik had al aan Mark en Katja willen voorstellen om een time-sharing arrangement te doen voor deze coupe.

Heb je voor ieder 5K een leuke coupe. Maar gaat niet door denk ik ;)

Link naar reactie

Effe terug naar topic.

Was paar weken geleden serieus aan het kijken naar een Z4 of een hele mooie Z3 individual met weinig km.

Gezien de landelijk economische situatie, besloten om de aankoop maar even uit te stellen.

Ik zal wel niet de enige zijn die zo denkt, dus zal dat zeker invloed hebben op de prijzen van dit soort fun autos.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Effe terug weer :unsure:

Dit prachtig staaltje google-translate Nederlands wil ik jullie niet onthouden:

Hallo,

Ben geïnteresseerd in uw item en i wilt weten de condition van het object en ik wil het object schip omdat ik niet wonen in uw land ben woonachtig in de VS en ik wil het item te kopen voor mijn zoon en ik zal verantwoordelijk zijn voor de Verzendkosten, dus laat me weten als u nog wilt verkopen het object voor me en ik wil ook weten wat de prijs van het item ..... Meer zodat i willen ook weten de wijze van betaling u wilt dat ik de betaling te doen I kan maken met de betaling Bank Transfer OF Paypal dus laat me weten dat u wilt dat ik de betaling te doen.

Wachten voor uw directe reactie.

Best Regards.

Voor een Z4? Nee, al deze moeite doen ze voor een EEE PC van €150 die ik op Marktplaats heb staan. :)

Toen ik een bod ter hoogte van de vraagprijs kreeg, binnen een paar uur na plaatsing dacht ik al "this is too good to be true"....is het dus ook. :rolleyes:

Kon het weer niet laten om toch te antwoorden:

Hi xxxxx (if that's your name),

Please don't bother contacting me again. Everybody in Holland knows about these scams.

I am surprised that you even try this for a cheap laptop like this.

Peace! Greetings

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.