Ga naar inhoud

Camouflage auto gespot


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tata doet Jaguar niet veel goeds.... wat een lelijk ding. Daar had ook een Lexus embleem op kunnen staan. De tijd van de XK120 of E-type is ver achter ons zo te zien.

X2 (Ik doe het toch lekker :schater: )

Je hebt gelijk het had ook een marketing gehypt TOYOTA embleem kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator
Zoek de 7 verschillen....?

Ik zie er wel 20... :o

En weer een cult auto die niet meer als zodanig herkenbaar is na een redesign.

De oude XJ was een statuut, herkenbaar na al die jaren. Het model was wel veranderd in de loop der jaren, maar precies zo als de 911 in de loop der jaren is veranderd... groter, ronder, maar nog steeds een evolutie van het originele ontwerp.

Jammer...

Dit is had net zo goed een Seat versie van de Audi 100 A6 kunnen zijn.

Link naar reactie
Ik zie er wel 20... :thumbup:

En weer een cult auto die niet meer als zodanig herkenbaar is na een redesign.

De oude XJ was een statuut, herkenbaar na al die jaren. Het model was wel veranderd in de loop der jaren, maar precies zo als de 911 in de loop der jaren is veranderd... groter, ronder, maar nog steeds een evolutie van het originele ontwerp.

Helemaal mee eens: het is gewoon een KIA en heeft niets met een XJ te maken. Ik reed vanochtend toevallig langs een een XJ. Dat design blijft echt eeuwig mooi :o

Link naar reactie
  • Administrator
Helemaal mee eens: het is gewoon een KIA en heeft niets met een XJ te maken. Ik reed vanochtend toevallig langs een een XJ. Dat design blijft echt eeuwig mooi :o

Helemaal eens, maar een goede foto kan ook veel doen met een KIA in wolfskleren:

Elle

Tis per slot van rekening vrijdag ...

Link naar reactie
  • Administrator
Helemaal eens, maar een goede foto kan ook veel doen met een KIA in wolfskleren:

Elle

Tis per slot van rekening vrijdag ...

Die lange benen zijn toch het eerste wat mij opvalt en zo van voren zie ik niet direct dat het de nieuwe XJ is...

Ben benieuwd wat Jeremy & co er van vinden :o

Link naar reactie
Vandaag op weg naar mijn werk een camouflageauto gespot op de A20 vlak bij Van Dijk Mercedes-dealer. Omdat ik niet wist welke auto dit was heb ik 'm naar de redactie van Autovisie gestuurd. En voila... het is de Jaguar XJ voor 2010.

http://www.autovisie.nl/mijn_autovisie/mij...ar-xj/index.xml

Goed gezien Bas. Misschien ook even sollicteren bij Top Gear .

Groet

Harrie

Link naar reactie
Ben benieuwd wat Jeremy & co er van vinden :o

Die vinden alles wat brits is (of was) geweldig, waarschijnlijk zelfs deze TATA dus laat maar...

Link naar reactie
  • Administrator
Die vinden alles wat brits is (of was) geweldig, waarschijnlijk zelfs deze TATA dus laat maar...

Jeremy zeker nooit over een Vauxhall gehoord? :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.