Ga naar inhoud

Eisenmann uitlaten blabla


Ivo

Aanbevolen berichten

Heb net bij de mijne gevoeld en heb net zo weinig ruimte als Sledge,heb gelukkig nog twee reserve wielen aan boord :) en zo,n elektrisch oppompsetje voor een leeggelopenrubberendingrondeenvelgofwiel.

Groet Huub

Link naar reactie
  • Reacties 297
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb net bij de mijne gevoeld en heb net zo weinig ruimte als Sledge,heb gelukkig nog twee reserve wielen aan boord :D en zo,n elektrisch oppompsetje voor een leeggelopenrubberendingrondeenvelgofwiel.

Groet Huub

Gelijk maar weer een inkoopactie starten dan maar voor de rest voor zo´n autobandenlekreparatieplaksetjemetingebouwdekompressor :D :D

Ook bij BMW te koop trouwens :m:

Link naar reactie
OK Huub, dacht dat je weer die standaardvertaler had gebruikt en op een verkeerd spoor zat :D

Heb trouwens in de Duitse fora nog niets gelezen over reservewiel verwijderen :D

groet,

Pierre

Pierre de vertaling van babbelfish(tip Napoje :m: )

Nota's: De definitieve pijpen voor Diesels - de definitieve geluiddempers worden uitgevoerd in rechte lijnenversie! Met Diesel - de modellen kunnen het aan het vervuilen van de staartschort komen! Wijs op BMW E36 en E39 in principe voor voertuigen van het type of het voertuig met een m-technologie-heckschuerze uitgerust is. Wij wijzen erop dat met 4-rohr-anlagen de staartschort aan de juiste kant in grootte en afstand symmetrisch aan het linker originele reces moet worden verwijderd. Met voertuigen van het Compacte type E36 bovendien rijden de reserveonderdelen en de extra wieleigenaar moet worden verwijderd. Belangrijk! Om een hitte-geconditioneerde schade van staart te vermijden moet de schort, aandacht aan voldoende afstand tussen de staartschort en de definitieve pijpen worden besteed. Fout en voor wijzigingen vatbaar/voorwaarden Oktober 2003

Hinweise : Die Endrohre für Diesel – Endschalldämpfer werden in gerader Version ausgeführt! Bei Diesel – Modellen kann es zum Verrussen der Heckschürze kommen! Bei Fahrzeugen des Typs BMW E36 und E39 grundsätzlich angeben, ob das Fahrzeug mit einer M-Technik-Heckschürze ausgestattet ist. Wir weisen darauf hin, dass bei 4-Rohr-Anlagen die Heckschürze auf der rechten Seite in Größe und Abstand symmetrisch zur linken Originalaussparung ausgeschnitten werden muss. Bei Fahrzeugen des Typs E36 Compact muss zusätzlich das Reserverad und der Reserveradhalter entfernt werden. Wichtig! Um eine hitzebedingte Beschädigung der Heckschürze zu vermeiden, muss auf ausreichenden Abstand zwischen der Heckschürze und den Endrohren geachtet werden. Irrtum und Änderungen vorbehalten / Stand Oktober 2003

Link naar reactie

Worldlingo maakt er dit van;

Nota's: De definitieve pijpen voor Diesels - de definitieve geluiddempers

worden binnen uitgevoerd

rechte lijnenversie! Met Diesel - de modellen kunnen het aan het vervuilen van de

staartschort komen! Voor voertuigen van het type wijs in principe op BMW E36 en E39, of het voertuig met een m-technologie-heckschuerze uitgerust is. Wij verwijzen naar het, dat met 4-rohr-anlagen de staartschort aan de juiste kant in grootte

en

de afstand moet symmetrisch aan het linker originele reces worden

verwijderd. Met voertuigen van het bovendien Compacte type E36 het extra wiel en

het extra wielhandvat moet worden verwijderd. Belangrijk! Om een hitte-geconditioneerde schade van de staartschort te vermijden, moet aandacht aan voldoende afstand tussen de staartschort worden

besteed

en de definitieve pijpen. Fout en voor wijzigingen vatbaar/ Bevonden Oktober 2003

Link naar reactie
Worldlingo maakt er dit van;
Nota's: De definitieve pijpen voor Diesels - de definitieve geluiddempers

worden binnen uitgevoerd

rechte lijnenversie! Met Diesel - de modellen kunnen het aan het vervuilen van de

staartschort komen! Voor voertuigen van het type wijs in principe op BMW E36 en E39, of het voertuig met een m-technologie-heckschuerze uitgerust is. Wij verwijzen naar het, dat met 4-rohr-anlagen de staartschort aan de juiste kant in grootte

en

de afstand moet symmetrisch aan het linker originele reces worden

verwijderd. Met voertuigen van het bovendien Compacte type E36 het extra wiel en

het extra wielhandvat moet worden verwijderd. Belangrijk! Om een hitte-geconditioneerde schade van de staartschort te vermijden, moet aandacht aan voldoende afstand tussen de staartschort worden

besteed

en de definitieve pijpen. Fout en voor wijzigingen vatbaar/ Bevonden Oktober 2003

Worldlingo maakt er dit van; ????? :m:

Oke gevonden worldlingo

Link naar reactie

De volgende prijzen gelden alléén(!!!) als iedereen onderin deze lijst meedoet.

Of de prijs inc. Hardverchroomde pijpen is, was wat onduidelijk. Ga er maar even vanuit.

Prijs is inclusief BTW, exclusief montage

Ikzelf

Auto:______Bmw z3 1.9l

Bouwjaar:___1997

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5213.02320 ------ €603,30

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Huub

Auto:______Bmw Z3 coupe 2.8l

Bouwjaar:___1999/02

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5214.02320 ------ €656,70

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Michiel

Auto:_______BMW Z3 2.8l

Bouwjaar:____1999/09

Type:_______ESD

uitvoering:____rond 2x60mm

Art.Nr:______B5214.00700 ------ €453,10

Optie´s:_____hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______sound

Ivo

Auto:______BMW Z3M Coupé 3.2l

Bouwjaar:___1999

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x76mm

Art.Nr:______B5215.00700 ------ €859,45

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Ivodl

Auto:______BMW Z3 1.9l

Bouwjaar:___1996

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 2x76mm

Art.Nr:______ B5213.00700 ----- €400,45

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Superduper

Auto:_______BMW Z3 3.2l

Bouwjaar:___2001

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x70mm

Art.Nr:______B5261.02320 ------ €713,65

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Link naar reactie

Sledge, de prijs is prachtig, maar ik zit nog steeds met de vraag hoe dit allemaal gaat lukken. Voor die Remus is mijn vorige (de orginele) einddemper er af gezaagd, dus niet op een specifiek koppelstuk er afgehaald.

De afbeeldingen die ik kan vinden laten me niet duidelijk zien hoe dit dan aangesloten gaat worden...

Help :m:

Link naar reactie

Zoals ik mij kan herinneren zit er nog een middendemper aan de achterdemper vast, dus aan een stuk. Bij mijn vaders remus is ook het stuk tussen de dempers doorgezaagd en vervolgens de remus met een pijpklem erop geschoven. Het zal zo ook met de eisenmann gaan.

Haal eens je camera uit de kast en laat ons je fotogenieke kant zien :D :m:

Kijk hier even

Link naar reactie

Sledge superprijs ik ga voor die prijs accoord, wil wel weten wat eventuele montage kost kunnen we misschien bij jullie in de buurt een megamontage bespreken :m:

Hoor van je.

Groet Huub :D

Link naar reactie

quotje:

Superduper

Auto:_______BMW Z3 3.2l

Bouwjaar:___2001

Type:_______ESD

uitvoering:___rond 4x70mm

Art.Nr:______B5261.02320 ------ €713,65

Optie´s:_____Hardverchroomde eindpijpen

Geluid:______Sound

Bedankt voor het navragen! Dit lijstje klopt niet helemaal, want ik heb een 2001 3.0 l (dus geen :blush: ). Op zich zou ik ook wel voor de 4x76mm willen gaan, maar kon dat type nummer niet vinden. Is het dan niet vergelijkbaar met Huub's setje?

Ik ga van twee pijpjes naar 4, maar ik zou dat wel netjes afgewerkt willen hebben. Dus het staat of valt een beetje met de montage.

Is deze prijs incl BTW en factuur?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.