Ga naar inhoud

14 juni Uitrit vrijhouden


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij rijden ook mee om het aantal z4 rijders een beetje op te krikken.

Groeten , Blackz4

Martin en Michael.

Vanaf hoe laat is het eten ongeveer?

Link naar reactie
Vanaf hoe laat is het eten ongeveer?

Hee, wat leuk dat jullie ook meerijden! Staat genoteerd.

Einde rit staat gepland rond half 6 en verwacht dat we dan rond 6 uur/half 7 gaan eten.

Laten jullie nog even weten of dat dan ook in de plannig meegenomen wordt :thumbup:?

Link naar reactie

Iedereen (met uitzondering van de laatste 2 aanmelders) heeft inmiddels een PB gehad met het verzoek om een email-adres door te geven. Dit voor het toezenden van het itn-bestand.

Morgen gaan we het aantal eters doorgeven voor het eten.

Iedereen die na morgen aanmeld kunnen we niet meer garanderen dat mee-lunchen nog mogelijk is (naar verwachting zal een paar meer geen probleem zijn).

Met mee-dineren hebben we een iets langere termijn m.b.t. het definitieve aantal deelnemers.

Link naar reactie

Ik kan nog geen defi-uitsluitsel geven...

Wanneer dat wel kan hoor je het meteen Saskia !

Geen lunch meer te reserveren ? Smeer ik wel wat boterhammen zelf of ik neem de skottelbraai mee voor op de parking :drank:

Je hoort van me!

Link naar reactie

Hoi Saskia,

Ik ben van de partij op de 14e, ik zal waarschijnlijk alleen zijn. Dan kan ik eens kennismaken met de collega forumleden. Ik dineer niet mee.

Gr. Klaas

Link naar reactie
zaz, mooi om te zien dat het alsnog op een mooi aantal auto´s lijkt uit te komen, klasse :wub:

Dank :wub:. We zijn er inmiddels helemaal klaar voor en hebben er super veel zin in.

Als dan nou ook het weer nog meewerkt...

Ziet er vooralsnog redelijk positief uit.

weer.jpg

Enne, waar blijft jouw aanmelding :wub:?

Link naar reactie

Vandaag wordt jullie het itn-bestand toe-gemaild.

Er zijn nog een aantal members die nog geen mail-adres hebben doorgegeven, verzoek dat z.s.m. te doen.

Verzoek aan iedereen om op zondag 14 juni optijd te zijn. Uiterlijk 10.30 uur gaan we rijden!

Bij inschrijving het verzoek om gepast te betalen. Je ontvangt daarna een envelop met alle "bescheiden" :kisstogether::

- routeboek

- naambadges

- consumptiebonnen voor de tussenstops

- een barkaart met een persoonlijk nummer. Daarop worden tijdens het diner de drankjes die je nuttigt genoteerd.

Link naar reactie
- een barkaart met een persoonlijk nummer. Daarop worden tijdens het diner de drankjes die je nuttigt genoteerd.

hmmm, goed idee! Dat is in ieder geval 1 ding dat we bij de volgende BLB-meeting ook gaan doen :kisstogether:

Link naar reactie

Ruud, ben je je er wel van bewust dat je niet op commissie-basis werkt :thumbup:.

Leuk, ik zet ze erbij!

Kun jij van al "jouw" aanmeldingen nog even een mail-adres zien te achterhalen. Dan kan Frank zorgen dat ook zij het itn-bestand krijgen.

Link naar reactie
Nog een late ;) aanmelding Dennis & Esther met Zilvere Z3 rijden ook mee en eten mee.

Ho Ho... :drank: Zó werkt dat natuurlijk niet hé menneke!

De inschrijving was tot 3 juni, en da's allang en breed voorbij, dus als we Zó gaan beginnen en de organisatie het ook nog accepteerd:

Zet Dah FreetZZZ met Co-Piloot óók maar op de lijst... :ok:

Doen Ze in het restaurant lastig als je tóch iets anders wilt eten dan het voorgestelde menu?

FreetZZZ heeft er Zin in, FreetZZZ kiekt d'r noa oet, FreetZZZ had bock auf spass... :kicking:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.