Ga naar inhoud

14 juni Uitrit vrijhouden


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Gisteren zijn we met Frank (The Bob) en Saskia (Zzazkia) verder gegaan met het uitstippelen van de route. De route is op verschillende punten aangepast en gelukkig hadden we niet veel last van wegopbrekingen, zandpaden en doodlopende wegen... not... Maar we zijn alweer een stuk verder gekomen. Ook zijn we bezig met de locaties te bespreken en start-/eindpunt is inmiddels al zo goed als rond.

De oprit voor de uitrit...

oprit.jpg

Even een gesprek en bezichtiging van de locatie met de chefkok.

locatie.jpg

En uiteraard 's avond even voorproeven wat de kwaliteit van het eten is... nou, dat zit wel goed :D

diner.jpg

Kortom, dat gaat allemaal goed komen. Tot de 14e juni allemaal! :thumbup::)

Link naar reactie
  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kortom, dat gaat allemaal goed komen.

Zeker!! :holiday: Meteen maar even de "sticky" van de Sneak Preview op deze rit geplakt! :newblush:

Link naar reactie
Meteen maar even de "sticky" van de Sneak Preview op deze rit geplakt! :newblush:

Oké, oké, oké, je hebt me om..

Ik zal niet meer iedere post aanhalen als excuus om een brugje naar de Uitrit te slaan :newblush: :holiday:

En Martind8b, zolas al ge-PB-t, je staat genoteerd :newblush:.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
De 'Uitrit' is voor mij ook wel toepasselijk gezien het feit ik mijn QP te koop heb staan.

Graag zou ik me opgeven voor deze rit. Noteer voor mij maar 2 personen met diner.

Hoi Sebastiaan (ook je echte naam :birthday: ?),

Sorry, ik had je post gemist.

Als je QP te koop staat moet je uiteraard wel zorgen dat je 'm niet VOOR 14 juni wegdoet :thumbup:.

Laat je het even bijtijds weten als je niet meerijdt vanwege de verkoop.

Link naar reactie
Wij zijn erbij

Gezellig, jullie staan erbij!

Morgen gaan we de rit weer rijden en het routeboek en TomTom-bestand controleren.

Ook langs de lunch-, tussenstop- en diner-lokaties om alles te bespreken. Dus, wordt vervolgd.

Haha, hopelijk denken we er dan morgen wel aan om ff wat leuke foto's te maken om alvast een tipje van de sluier op te tillen :unsure: .

Link naar reactie

Vandaag de rit weer gereden en alles geregeld.

En jee, wat hadden we mooi weer en wat is het een geweldig mooie route :unsure: :

Dijkjes, bossen, dorpjes, weilanden, smalle weggetjes, kronkelweggetjes, ff rechttoe-rechtaan-weggetjes... voor elk wat wils... zelfs drempels in overvloed :angry: . Maar The Bob heeft ze getest met zijn extreem lage Z en hij heeft er maar 1 geraakt... ;) .

We hebben het volgende geregeld:

De ontvangst met koffie en gebak, een ochtendstop met koffie (en WC), de lunch, een middagstop met wat te drinken (en WC), diner (zonder drankjes!).

Z.s.m. wordt de beginpost ge-update met de exacte locaties, bedragen en de uiterste inschrijfdatum.

Wederom wat kiekjes (jawel, we hadden de camera bij en nu ook gedacht aan het maken van foto's :).

vliegtuigt.jpgput.jpg

wegb.jpgbomen.jpg

dijk1.jpgdijk2.jpg

spiegel1.jpgspiegel2.jpg

Link naar reactie

Sorry, nog iets vergeten,

vooraan staat vermeld dat de rit met tomtom en routeboek te doen is.

Wat als ge geen navigatiesysteem hebt (jaja, zulke mensen bestaan nog, t' is dan wel een belg...maar toch).

groeten

Link naar reactie

Hoi wesp,

De route is +/- 150 km en er wordt een routebeschrijving uitgedeeld bij ontvangst voor iedereen, dus absoluut geen navigatie verplicht. Zo wie zo rijden we waarschijnlijk in "formatie", maar die keus is natuulijk ook gedeeltelijk aan jezelf.

Groeten, Bas.

Link naar reactie
Hoi wesp,

De route is +/- 150 km en er wordt een routebeschrijving uitgedeeld bij ontvangst voor iedereen, dus absoluut geen navigatie verplicht. Zo wie zo rijden we waarschijnlijk in "formatie", maar die keus is natuulijk ook gedeeltelijk aan jezelf.

Groeten, Bas.

Bedankt.

Effen met de dame des huizes overleggen.

groeten

Link naar reactie

Helaas kan ik zelf niet :(

Vind het aantal aanmeldingen wel wat laag. Motiveert andere leden (zoals ondergetekende :thumbup: ) niet echt om ook wat te organiseren. Dus kom op iedereen, aanmelden!! 3 juni is volgende week woensdag al...

Link naar reactie
Helaas kan ik zelf niet :ok:

Vind het aantal aanmeldingen wel wat laag. Motiveert andere leden (zoals ondergetekende :blow: ) niet echt om ook wat te organiseren. Dus kom op iedereen, aanmelden!! 3 juni is volgende week woensdag al...

Jammer dat je er niet bij kunt zijn!

Leuk dat je iedereen aanmoedigd om aan te melden :(:m:.

En ach, wij hebben al super veel fun gehad met het uitzetten en narijden van deze super mooie rit. Of er dan 15 of 50 auto's meerijden, de voorpret blijft hetzelfde :m:.

Er is iets negatiefs met het Zuiden hoor... bij de BLB-meeting komt ook vrijwel niemand... :thumbup:

Link naar reactie
Er is iets negatiefs met het Zuiden hoor... bij de BLB-meeting komt ook vrijwel niemand... :(

Jij was er toch! :thumbup:

BLB is meer een meeting van "wie er bij kan/wil, is er bij" of dat nu 10 personen zijn, of 25. Gaat om gezelligheid, kletsen, wat happen en Z-tjes kijken.

Link naar reactie
Jij was er toch! :thumbup:

BLB is meer een meeting van "wie er bij kan/wil, is er bij" of dat nu 10 personen zijn, of 25. Gaat om gezelligheid, kletsen, wat happen en Z-tjes kijken.

Haha, beetje zuiderlingen pesten mag toch wel :m: :ok: ... :(

Kom zelfs ook uit een Brabants boeren gehucht dus wat dat betreft... alleen ik was/ben wel altijd overal van de partij... Zeker als er ECHT iets leuks is, zoals een BLB of Uitrit :m:.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.