Ga naar inhoud

reactietopic car clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hier kunnen jullie alles kwijt van wat je van de dag vond!!!

wij vonden het superrrrrr!!!

Dit gaan we ieder jaar herhalen.

nu gaan we wokken!!! :wave:

Dan plaats ik hierbij de eerste reactie: Geweldige dag :) ! Super georganiseerd en veel wijzer geworden over wegwerken van krassen en deukjes!

Mijn auto (de zwarte QP die NIET gewassen was in eerste instantie) ziet er super uit. Ik ga morgen met mijn nieuwe wax en shampoo aan de gang!

Nogmaals bedankt!!!!!!!!!!!!! :ph34r:

Link naar reactie

kort maar krachtig... Reggie & Emanuel (& familie), goed geregeld allemaal en erg gezellig om weer even bij te praten met de mede-forummers..! :) zijn in de loop van de middag nog door gereden naar Meilenwerk in Dusseldorf... wat een geweldige tent is dat :wave: al met al een mooi dagje :ph34r:

Link naar reactie

Emanuel, Reggie , Maikel bedankt voor de gezellige en leerzame dag. Bekende maar ook nieuwe mensen ontmoet. Leuk.

De uitdeuker had meer werk dan gepland. Menig Ztje is nu vrij van deukjes!!!

Het weer werkte ook mee al werd het niet zo warm als beloofd.

Zeker voor herhaling vatbaar.

emanuel140309050v.jpg

emanuel140309013e.jpg

emanuel140309015o.jpg

emanuel140309016v.jpg

emanuel140309038.jpg

emanuel140309041.jpg

emanuel140309042.jpg

emanuel140309044.jpg

emanuel140309047.jpg

Link naar reactie
kort maar krachtig... Reggie & Emanuel (& familie), goed geregeld allemaal en erg gezellig om weer even bij te praten met de mede-forummers..! :) zijn in de loop van de middag nog door gereden naar Meilenwerk in Dusseldorf... wat een geweldige tent is dat :wave: al met al een mooi dagje :ph34r:

X2 ...Emmanuel / Reggie en famille.....super goed geregeld allemaal en leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien ! Hoop dat jullie er net zo van genoten hebben.

Onderweg naar Meilenwerk :wub: in Dusseldorf er ook nog achtergekomen dat de :m: onbegrensd is en toch best akelig hard loopt... :fiew:

Super dag !!

Link naar reactie

BoyZ and GirlZ,

Het is gelukt: Foto's hier...

Graag Zou ik van jullie vernemen of je de foto's kunt Zien omdat "mijn webstek" nieuw voor me is.

Jullie kunnen de foto's ook downloaden en kleuren instellen voor de achtergrond en heel mooi de manier kieZen waarop je de foto's wilt bekijken, have fun.

Krijgen jullie een sfeerimpressie Zoals ook de nice pics van Ivo die al geven van een naar mijn mening een unieke, megageZellige dag die erg snel om was.

Emanuel, Régske, Maykel, Joyce, Nikita, Joop en Wilma: Héél erg bedankt voor de moeite en werk wat jullie in dit evenement hebben gestoken, het was het waard... :)

Voor Iloon heb ik een schitterende mededeling:

Je hebt de eerste prijs gewonnen bij de loterij... :wave:

Namens het voltallige team van Car Cleane & Shine: Van Harte gefeleciteerd meid... :ph34r:

Link naar reactie
BoyZ and GirlZ,

Als het goed is vindt je mijn eerste deel van de foto's hier...

Graag Zou ik van jullie vernemen of je de foto's kunt Zien omdat "mijn webstek" nieuw voor me is.

Jullie kunnen de foto's ook downloaden en kleuren instellen voor de achtergrond en heel mooi de manier kieZen waarop je de foto's wilt bekijken, have fun.

Krijgen jullie een sfeerimpressie Zoals ook de nice pics van Ivo die al geven van een naar mijn mening een unieke, megageZellige dag die erg snel om was.

Emanuel, Régske, Maykel, Joyce, Nikita, Joop en Wilma: Héél erg bedankt voor de moeite en werk wat jullie in dit evenement hebben gestoken, het was het waard... :)

Voor Iloon heb ik een schitterende mededeling:

Je hebt de eerste prijs gewonnen bij de loterij... :wave:

Namens het voltallige team van Car Cleane & Shine: Van Harte gefeleciteerd meid... :ph34r:

yep mooie foto's Frietje!!!

Link naar reactie

Wat leuk! Al die foto's en reacties en glimmende bakken. Volgend jaar hopen wij er ook bij te zijn, momenteel vergeten we wel eens een Z3 te hebben zo druk zijn we met andere dingen. :ph34r:

De Limburgse gastvrijheid straalt van de foto's af. Complimentjes aan Emmanuel en Reggie! Een dag om van te balen dat we hem moesten missen. We hebben wel paar keer aan jullie allemaal gedacht.

Je foto's zijn prima te zien hoor Zedri op je me account.

Link naar reactie
yep mooie foto's Frietje!!!
Je foto's zijn prima te zien hoor Zedri op je me account.

Okay, dan betaal ik niet voor niets... :)

Deel twee doe ik morgen en wellicht voorZie ik Ze dan van wat geluts.

Edit: Met slideshow heb je mooi fullscreen... :ph34r:

Link naar reactie

Reggie, Emanuel, Maykel en Joyce, van harte bedankt voor de geweldige dag. Het was erg leuk om weer met iedereen bij te kletsen en schrikbarend :ph34r: om de uitdeuker klappen zien uit te delen op de verschillende Ztjes. Des te verbazender dat alle Ztjes er strak uitzagen na de behandeling. :fiew:

nog een vraag voor de organisatie.. wanneer komt die kalender die jullie op het toilet hebben hangen, online?

:wave:

Sneak preview Martijn...Frank ziet het wel zitten

uh...ik ontken alles.. :)

Link naar reactie

Ook wij hebben een zeer enerverende dag gehad!

goeie opkomst :ph34r: goed weer, en veel gezellige mensen en nieuwe gezichten!!

Een aantal is blijven overnachten om morgen met ons mee te rijden naar Da Ring!!!

het weer was steeds een euvel, maar de verwachting voor morgen in Ringready weer Nürburg 15 maart 2009

En ik ben ook Ringready :)

racyMaan.jpg

Link naar reactie
Kofferbakhandel op de parking... Belgen en Limbo's samen, dat had je kunnen weten :ph34r::schater:

Toch kreeg ik die ene Styling 142 velg maar niet verkocht, kwam vast door die aanslag van remstof :fiew:

Ik ben wel even met Danny naar Heuts geflitst om er Meguairs (hoe spel je dat?) klei/gum-spul te kopen (door net te doen alsof ik "Danny's broer" was leuke korting gekregen, dankjewel daarvoor Danny :wave: ).

Dus morgen ga ik mijn velgen even...uh..kleien. :) Daarna in de wheelfix ermee, zodat de 1 weer op zijn zomer-wielen kan!!

Link naar reactie
Okay, dan betaal ik niet voor niets... :)

Deel twee doe ik morgen en wellicht voorZie ik Ze dan van wat geluts.

Edit: Met slideshow heb je mooi fullscreen... :ph34r:

Ik zit nog in m'n Me Trail van 2 maanden maar bevalt wel aardig. Ze hebben wel vaak storing.

Heb je foto's met je ei gemaakt? Gezien de afmetingen. Zijn wel mooi nl.

Link naar reactie

Reggi en Emanuel, De limburgse gastvrijheid, vlaai en welkomst was weer ouderwets. :newblush: leuk dat er zo'n ruime opkomst was en ook weer veel leuke mensen gesproken. Ook bedankt voor poets/schoonmaak spullen die ga ik vandaag lekker uitproberen.

Bedankt mensen. Wordt gewaardeerd!!!

Helaas iets eerder weg gegaan dan oorspronkelijk gepland maar met m'n zoon nog naar Meilenwerk doorgereden met nog twee forumleden.

De M reed weer vlot naar de 260 maar ben op dat moment echt weggeblazen door een ander niet te benoemen forumlid met een s54 motor (290 op de teller) <_<

@Frido, de volgende keer zal ik je naam en gezicht proberen te onthouden. :schater:

Link naar reactie

Het was een zeer geslaagde dag :newblush:

Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuk om weer met nieuwe forumleden kennis te maken.

De deukendocter had het razend druk en in een hoog tempo werden vele Zetjes weer mooi strak gemaakt.

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid <_<

Link naar reactie

Hoi jongens en meisjes van CC&S,

bedankt voor de leuke dag. Goed om weer wat members te ontmoeten.

Het weer zat behoorlijk mee, toen ik uit R'dam vertrok was het 10 graden en daar in het zuiden toch bijna 16...

Met name mijn complimenten voor de catering, die was echt top :newblush: !

Tot gauw... <_<

Link naar reactie

Geweldig leuke dag gehad.

Altijd leuk om met andere forummembers van gedachten te wisselen en andere ZZZjes te bewonderen, al wordt je daar al wel snel hebberig van bij het zien van al dat mooie spul.

Het was een prima georganiseerde dag, al was de speedwax wel heel snel uitverkocht, (dus graag in het vervolg iets minder overtuigende demo's) maar dat gaat over 2 weken weer helemaal goed komen.

Bedankt allemaal van CC&S voor de prima dag.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.