Ga naar inhoud

reactietopic car clean & Shine


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij zijn ook weer net een halfuurtje thuis na een ontzettend geslaagd weekend :thumbup:

Emanuel, Reggie, Maykel... en co, van harte bedankt voor de geweldige ontvangst zaterdag.

Wij vonden het alvast geweldig om eindelijk eens de lutsers, putsers en patsers van het forum te ontmoeten, en ik moet zeggen, jullie vallen geweldig mee!

:schater:

Absoluut voor herhaling vatbaar! :thumbup:

Link naar reactie

Dit is zeker voor herhaling vatbaar! :thumbup: Ik heb een zeer geslaagde dag gehad daar, er stond me daar een schitterend mooi wagenpark/kapitaal bijeen! Zo'n plein vol BMW's, dat was echt een mooi gezicht.:D Ik wilde ook nog foto's nemen, maar kwam er niet aan toe door het geklets allemaal. ;)

@IvoZ3: jij hebt echt een schitterende Z3, mede door de diepe wetlook glans (en natuurlijk de mooiste BMW kleur ;) ), mijn complimenten! :D

@PierreZ101: een zeer bijzondere M-roadster door dat Velvetblue!

Verder viel op dat (bijna) iedereen de Zetjes en non-Zetjes er stralend gepoetst bij hadden gezet, stelletje fanatiekelingen! :thumbup:

Link naar reactie

Hoe was het op de ring vandaag, Maikel, Emanuel en Jochem?? :thumbup:

Ik zag vanmorgen de webcam op de ring, stralende zon, niet veel auto's (was de slagboom nu weg?), en ik dacht: damn, was ik toch maar gegaan :thumbup:

Hopelijk hebben jullie dus wel een fijne ringdag gehad en alles heel gehouden.

Link naar reactie

Wat een leuke dag, Emmanuel Reggie Maykel Joyce Nikita en Pa en Ma: hardstikke bedankt.

Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om een vergelijkend testrapportje te maken over deze dag en de poetsclinic in Bergschenhoek, maar het is onvergelijkbaar en zou beiden geen recht doen. Ik ben blij ze allebei te hebben mogen meemaken. En stiekum was mijn hoofdmotief toch wel al die Z-tjes en hun eigenaren te kunnen spreken. Dat het poetsen wel goed zit daar in Hoensbroek, daar is iedereen het wel over eens en ik heb begrepen dat sommige produkten gelijk waren uitverkocht!!

Neemt niet weg dat:

  • ik met bewondering heb staan kijken hoe Maykel (bijna zonder dat iemand het in de gaten had) wat krasjes op de Coupe van Brandrover heeft staan bewerken en toen gelijk de auto maar even helemaal gewassen heeft ;)
  • Joyce, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, met een handjevol droogdoeken kwam opdagen en het gespetter van Maykel vakkundig opruimde. Dat doet ze vaker ;)
  • ik geen deukjes dacht te hebben, nouja, allez, twee kleine dan, maar dat bleken er toch wel een stuk of twaalf te zijn die door de deukendokter op niet te evenaren wijze zijn weggewerkt. Ik kon er alleen niet zo goed naar kijken, ik keek liever hoe hij het bij andermans auto deed :wacko:
  • er zoveel leuke en mooie Z-tjes waren, dat ik ze nog niet allemaal uitgebreid genoeg heb kunnen bewonderen
  • er zoveel leuke en mooie eigenaren waren, dat ik ze nog niet allemaal uitgebreid genoeg heb kunnen spreken. Darn, moet ik nog eens naar zo'n meeting, wat een straf
  • er ook Z-ers waren die nog niet op het forum zijn aangemeld.
    Die wisten dus ook niet wie Roodkapje is en wat die daar nu allemaal doet in het Groene Hart. Dat hebben we ook gelijk maar even rechtgezet
  • ik Ruud toch weer met een schroevendraaier heb zien lopen, maar niet weet wattie er mee is gaan doen.
  • Danny om de dreiging van een Z-overval op zijn werkgever te voorkomen toch maar de middag vrij heeft genomen en zich maar weer eens even aan de forummembers heeft gewijd. Succes met je studie!
  • Het eten en drinken puik verzorgd was en ze dat bij het wokken wel zullen hebben doorgezet ( :D )
  • Frido weer hele mooie foto's heeft gemaakt
  • Ik met een deukloze Z nog geen kwartier nadat ik vertrokken was uit Hoensbroek bijna gemangeld werd op de snelweg door een :nasty::muur::nono: die bij het invoegen niet de moeite nam om te kijken of daar al iemand reed. Hard getoeterd, licht uitgeweken (er zat wèl iemand naast me in de linkerbaan, dus ik kon niet verder naar links) en vol in de remmen!
    Wat kan je boos zijn op zo'n moment zeg!
    Maar gelukkig is er niks geraakt.
  • ik Turkish Grün best een mooie kleur vind en niet wist dat ik vrouw of homo ben :thumbup:
  • nu ook eindelijk weet wat dan het grote voordeel van een Coupé is; je hoeft in het geval van een lekke band je passagier niet uit de auto te zetten nadat je je thuiskomer heb gemonteerd :thumbup:
  • ik mijn soldeerbout, multimeter en zwitsers zakmes helemaal voor niks had meegenomen :D

Link naar reactie
Hoe was het op de ring vandaag, Maikel, Emanuel en Jochem?? :thumbup:

Ik zag vanmorgen de webcam op de ring, stralende zon, niet veel auto's (was de slagboom nu weg?), en ik dacht: damn, was ik toch maar gegaan ;)

Hopelijk hebben jullie dus wel een fijne ringdag gehad en alles heel gehouden.

Super! Ik zal hierover een apart topicje openen :thumbup:

Je had echt moeten meegaan Ruud, geen druppel regen gezien, en pas tegen 14h30 werd het iets drukker! Prachtig en ideaal dus voor onze eerste ringdag.

Link naar reactie

:schater::thumbup: Weer prachtig geschreven Bart, aparte naam voor een vrouw of homo... :schater:

De ring 2009 is dus met ZukZes beZocht en bereden door Z3forum.nl

Iedereen bedankt voor de complimenten voor de foto's, daar doe ik het graag voor.

Ik ga dalijk een poging doen om de andere helft te plaatsen, als dat klaar is laat ik het weten.

@Jacq: De foto's Zijn gemaakt met een Canon Eos (in de Griekse mythologie de godin van het licht) 350D.

Probeer eens het hele album of een foto te downloaden, als het goed is moet je dan grote foto's krijgen van goede kwaliteit.

Link naar reactie
Hoe was het op de ring vandaag, Maikel, Emanuel en Jochem?? ;)

Ik zag vanmorgen de webcam op de ring, stralende zon, niet veel auto's (was de slagboom nu weg?), en ik dacht: damn, was ik toch maar gegaan :wacko:

Hopelijk hebben jullie dus wel een fijne ringdag gehad en alles heel gehouden.

sjonge jonge wat was het een wilde mooie rit!! :D

droog weer en een droge baan, en veel vrijheid op dah RING,

en wat gingen maykel en jochem hard voor hun eerste ringdoop R.E.S.P.E.C.T. :thumbup: Jullie hebben de Ringsticker op jullie kont echt verdiend ;)

Maar ook ik zal me daar verder over uitwijden in het door Maykel te openen topic!!!

Ringtopic 2009 :D :thumbup:

Verder iedereen bedankt voor jullie bedankjes.

Wij zijn meer dan tevreden, heben een heerlijke zaterdag en avond gehad, en ook een racy zondag

Deze dag gaat een staartje krijgen, wanneer daar gaan we nog over nadenken!!

Link naar reactie
@Jacq: De foto's Zijn gemaakt met een Canon Eos (in de Griekse mythologie de godin van het licht) 350D.

Probeer eens het hele album of een foto te downloaden, als het goed is moet je dan grote foto's krijgen van goede kwaliteit.

Freetzzz ik heb een nieuwe achtergrond op de laptop :thumbup:

bedankt alvast voor de mooie foto's ook namens Joyce, Maykel, Nikita, Joop en Wilma

greetzzz Emanuel en Reggie

p.s. jij gaat onze fotograaf voor de zaak worden in het vervolg :thumbup:

Link naar reactie
Hoe was het op de ring vandaag, Maikel, Emanuel en Jochem??

:thumbup::thumbup:;)

Zoals gezegd erg weinig verkeer en fantastisch weer, baan was compleet droog.

Zulke omstandigheden zijn uiteraard top voor the first time, kon rustig aan de baan wennen.

Bochten onthouden op zo'n lang stuk is lastig en Emanual bij proberen te houden zeker geen optie ;).

Je krijgt wel echt goed door hoe belangrijk het is lijnen te rijden.

Ik heb welgeteld één auto ingehaald en werd zelf tot mijn grote schaamte ingehaald

door een standaard Opel Astra en een BMW 118d :thumbup:.

Na 3 rondjes heb ik 't voor gezien gehouden, de concentratie werd toen beduidend minder.

Mocht daarna nog meerijden in een gestripte E36 325i, die heeft me ff laten zien hoe het wel moest.

Toen we de baan op reden zat er een Citroën Saxo voor ons. Ik dacht die halen we in

en dan kan het los gaan. Maar deze was met een paar bochten uit het zicht verdwenen.

Al met al een geweldige ervaring en ik moet nog moeite doen m'n grijns te onderdrukken :D.

Alleen heel erg bedankt voor het mooie weekend! (foto's komen nog)

PS: Kan iemand mij die links sturen waar de foto's op staan die vandaag gemaakt zijn?

Link naar reactie
* nu ook eindelijk weet wat dan het grote voordeel van een Coupé is; je hoeft in het geval van een lekke band je passagier niet uit de auto te zetten nadat je je thuiskomer heb gemonteerd :thumbup:

Je vergeet de volgende coupe voordelen:

- geen gedoe met hardtop (niet in kleur, verkeerde bevestigingsset, kraakt, lekt, etc)

- Al te behoeftige vrouwen kun je achter het "bagagenet" kwijt :thumbup: (misschien had je toch mee moeten gaan wokken.. ;) )

- hij is nooit geleverd in Turkish grun :D

- je wordt niet door een willekeurige voorbijganger om haaradvies gevraagd als je bij de Albert Heyn uit je Z stapt

- veeeeeeeel exclusiever

- altijd de juiste "la lopez" breitarsch (geen smallbody, widebody, pre-after facelift)

- met oranje knippers toch nog cool (zie je wel aan Navi-Frank en die van ons :D )

- ....

er zoveel leuke en mooie eigenaren waren, dat ik ze nog niet allemaal uitgebreid genoeg heb kunnen spreken. Darn, moet ik nog eens naar zo'n meeting, wat een straf

Ben ik met je eens. Gewoon sate komen happen bij V10-Frankie de 11e april!!! ;)

Link naar reactie

ook even een reactie van mij!!

Bedankt allen voor het komen naar onze eerste demodag!! B) Geweldig wat een opkomst.

Ik weet zeker dat we dit nog eens gaan herhalen, want de animo is er :m:

Weer een hoop leuke nieuwe gezichten gezien, en een hoop bekende gezichten :wave:

Ben alleen bang dat ik niet iedereen evenveel aandacht heb kunnen geven, want de koffie ging als een trein, en ik bleef de kannen vullen :thumbup:

Joop en Wilma hadden voor de heerlijke broodjes en vlaai gezorgd, ook daar gaat mijn dank naar uit!!! :thumbup:

helaas zelf geen foto's gemaakt :blush: normaal ben ik net een siamese tweeling met mijn fototoestel, maar gelukkig zijn er hier een aantal die wel mooie geweldige foto's van de dag hebben gemaakt!!

Nou sommige zie ik weer over 2 weekjes in Rijswijk, en sommige zie ik hopelijk gauw weer bij een rit of meeting :wave:

Groetjes van Reggie

Link naar reactie

Ben blij dat ik nog een paar uurtjes had kunnen vrijmaken, was leuk om weer eens met wat bekende en minder bekende gezichten te spreken. Een dikke pluim voor Reggie, Emanuel, familie van, en de uitdeuker voor het bezorgen van een zeer geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar. :blush:

@ Frido, mooie foto's, album werkt erg fijn en snel. :thumbup:

Link naar reactie

Onze eerste ontmoeting met mede-forumleden was erg geslaagd. De catering die overdag was verzorgd door Emanuel, Reggie en familie was geweldig en het weer was niet minder. 's Avonds in het Wok-restaurant weer gezellig met anderen gebrabbeld en uitstekend gegeten. Wij moeten maar eens terugkomen om nog een keertje te horen hoe er gepoetst moet worden. Iedereen bedankt voor deze mooie dag.

Jenny & Dick

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.