Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - 6 februari


RvE

Aanbevolen berichten

Sluit me hierbij aan! Het was gezellig!!! :blink:

Kijk al uit naar de volgende keer.

En Frank wij zullen geen problemen hebben om de kalender te vullen met QP's!! ;)

blbzzzux0.gif

(... jaja :m: Frido..., je VRAAGT erom!!! in de winterstalling en dan DIT:

Kijk nou eens onZe Coupé'ers hier... :ok:

Waren dat niet die lutsers die een verkapt Coupé treffen op touw wilde Zetten?

Ja, die lutsers die reeds 1553 persoonlijke berichten hebben gewisseld om een reden te verZinnen mocht het wéér niet lukken?

Die bijna in iedere post elkaar duidelijk maken "hoe mooi een Coupé wel niet is"?

De rijstijl van Emanuel...in een Saxo... :wave::P B)

Tot morgenavond, gaan we geZellig Lutsen over dat geluts van die lutsen Coupé's... ;)

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi medeZZZters ;) ,

Fijn om te lezen dat iedereen het zo tof :thumbup: heeft gevonden vrijdagavond, voordat we het wisten was de avond en de biefstuk/friet met die beruchte "mayo" voorbijgevlogen!

Nu op naar de volgende...

@Frank & Christel: jullie hadden een mooie locatie geregeld! :thumbup: :ok:

@Frido: Het was weer leuk om met je te ouwelutseren over al dat geluts :lmao: :sadder:

@D@ve: heb je nog ruzie gehad met die verkeersdrempels bij het uitrijden...?!

:banaan: :banaan: :banaan:

En toen...werd het stil op maanlandschap toen ook de laatste ZZZ zich naar huis begaven, hé Frido & D@ve :ok:

The Yellowriders

Link naar reactie
@D@ve: heb je nog ruzie gehad met die verkeersdrempels bij het uitrijden...?!

:m: :banaan: :banaan:

En toen...werd het stil op maanlandschap toen ook de laatste ZZZ zich naar huis begaven, hé Frido & D@ve :unsure:

The Yellowriders

Ja, bij het rustig uitrijden heb ik idd nog ruzie gehad met de verkeersdrempel :rant: (bij het inrijden liet De Drempel ons zonder buikschuiver eroverheen), heb je een stuk bodemplaat gevonden?:P Enne wij waren niet de laatsten, maar jullie met de Paseo! ;)

Misschien waren wij wel de laatsten die België verlieten, want we waren via Genk Centrum (Frido wilde zelfs nog een mooie foto maken van het verlichte water vanaf de brug waar we overheen reden in Genk, maar had de camera niet bij zich) uiteindelijk de snelweg op gekomen dankzij de navi die ons van de route richting Maastricht af liet wijken om ons de snelste route te laten nemen. :fiew:

Link naar reactie
Ja, bij het rustig uitrijden heb ik idd nog ruzie gehad met de verkeersdrempel :sick: (bij het inrijden liet De Drempel ons zonder buikschuiver eroverheen), heb je een stuk bodemplaat gevonden?

Je kan niet zeggen dat ik jullie niet gewaarschuwd heb... :lol2:

Het is wel zo dat het Aldenhof dringend een nieuwe parking nodig heeft, eentje waar je gerust met je Z3 kan op rijden.

Waarom dachten jullie dat ik mijn Zettie in de garage liet staan :wacko:

Link naar reactie
Je kan niet zeggen dat ik jullie niet gewaarschuwd heb... :thumbup:

Daarom heb ik De Drempel ook met hoofdletters geschreven Frank. :m: Frido was een paar pondjes aangekomen(had je gezien wat ie allemaal naar binnen schoof? :rolleyes: ), vandaar dat we die buikschuiver hadden gemaakt.:fiew: :m:

Link naar reactie
(... jaja :m: Frido..., je VRAAGT erom!!! in de winterstalling en dan DIT:

:schater: Geweldig plaatje Zimone...Als ik eens álles kreeg waar ik om vroeg...

Just kidding hé? Als verkapte Coupé liefhebber (deZe Zou ik kopen op dit moment) moest ik de Zpanning erin houden...

Frido was een paar pondjes aangekomen(had je gezien wat ie allemaal naar binnen schoof? :rolleyes: ), vandaar dat we die buikschuiver hadden gemaakt.:) ;)

Ja D@ve dAh LutZaH...Maak het maar spannend... :m:

Ik heb me óók uitstekend vermaakt, lekker gegeten en de Zaal was ZoepaH...

Maar wat is Zo'n avond snel om hé?

Ware het niet dat D@ve Zaterdag moest hobbieën stonden we daar hoogstwaarschijnlijk nog met Racing Team BananaTuning te Lutsen.

Die Navi van D@ve heeft ons via de touristenroute teruggestuurd, we hebben een fraai stukje België geZien.

Op de heenweg gaf die Navi "Bestemming bereikt" 7 kilometer te ver door waardoor we heen en weer moesten Zoeken!

Op een gegeven moment werden we een beetje dorstig en toen we voor de vijfde keer langs de "Blind Date Naakt Club" kwamen besloten we maar om onZe dorst daar te gaan lessen, Navigator had ons immers een flinke loer gedraaid door het restaurant speciaal voor "onZe" gelegenheid op een stiekum plaatsje te Zoeken.

De afleiding van een koude in een naakt club konden we wel even gebruiken, maar dat viel tegen...

Er was geen hol aan daar, alleen hier en daar een sigaret.

We konden ZowieZo niets bestellen omdat we geen braïlle spreken, dus op de "tast" maar wat besteld...kregen we een uitgeperste citroen... :thumbup:

Opeens kregen er twee gasten ruZie, Zegt een blinde tegen een man Zonder benen:

"Als ik dát Zie hé?"..."Wat dan?"...Zegt die man Zonder benen, "Pas jij maar op je woorden, anders schop ik je onder je klote"...

Nou, toen Zijn we maar verder gegaan... :schater:

Spectaculair nieuws was er in de vorm van een tweede!!! Z1 Hamann uitvoering van ons Piérre.

Ik ben waanZinnig benieuwd om dat juweel IRL te Zien teZijnertijd!

Die gaten in de parkeerplaats waren volgens mij van Régske's Hakjes. (Bordje/Kaartje/Kusje ruilen volgende keer... ;) )

Wederom bedankt voor de geZelligheid allemaal... :fiew: Limbo FreetZZZ.

Link naar reactie

:schater: :schater: :schater: Zien jullie, onze verhalen lopen toch ongeveer in elkaar over, alleen heb ik wat details weggelaten. :lol:

Die Navi van D@ve heeft ons via de touristenroute teruggestuurd, we hebben een fraai stukje België geZien.

Op de heenweg gaf die Navi "Bestemming bereikt" 7 kilometer te ver door waardoor we heen en weer moesten Zoeken!

Heya Überlutser! ;) Jij blaast het wel erg dik op door te zeggen dat de Navi had aangegeven dat de bestemming bereikt was en dat we er 7 km vanaf zaten... :nono: :ok: We hadden 7 kilometer over die Kuringersteenweg op en neer gereden(dagteller was er getuige van), en de Navi gaf week maar 2 kilometer af van de eindbestemming. :wave: Und jetzt, alles klar?! ;)

Dat stukje Genk Centrum was niet verkeerd he?:D

Link naar reactie
Spectaculair nieuws was er in de vorm van een tweede!!! Z1 Hamann uitvoering van ons Piérre.

Ik ben waanZinnig benieuwd om dat juweel IRL te Zien teZijnertijd!

x2! ;) De Z1 is toch wel een heel mooie roadster (moet ik als coupe-boy toch wel toegeven :ok: )

Maareh Pierre twee Z1tjes, Emmy en dan nog wat Ford/VAG spul, wanneer ga je het allemaal rijden? :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.