Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - 6 februari


RvE

Aanbevolen berichten

Hallo "Watjes",

Ik kom gewoon met de coupe, gewoon winterbandjes erop en lekker doorrrijden! ;)

( heb ook geen "reserve-auto" meer sinds kort dus zal zowiezo wel moeten, fietsen is net iets te ver (50km))

Maar ook een z3 coupe kan je toch wassen????????

Ik zie jullie morgenavond!

Groeten Maarten :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit dateert van toen hij nog voor deed komen dat hij met die coupé door België durft te rijden. De hemel mag weten wat voor kleur knippers die Seat heeft. Misschien... zijn het wel LEDs of zo :unsure:

Als het een getjoende Seat Turbo betreft heeft ie wellicht LED's als knippers... :schater:

Hallo "Watjes",

...fietsen is net iets te ver (50km)

Effe wat rechtzetten als je met 'Watjes' ook mij bedoelt: die Z3 die je op de ava ziet is niet van mij maar van pa(die gebruik ik ook niet) en de 316i is van mij. ;) Enne 50 kilometer fietsen doe je niet? Wie is hier nou een watje?:schater: :D Nee geintje:) Als het zo'n rotweer is kun je dat beter niet met de fiets afleggen maar lekker droog en warm met de auto.;)

Sorry voor het offtopic mensen! ;)

See y'all komende avond! ;)

Link naar reactie
Tjonge, tjonge, tjonge.

Arno en ik komen van ver en uitgerekend wij (ik spreek voor Arno zonder dat ik het zeker weet maar wel vermoed) komen met de QP.

En van die pekel, en van dat zout, en van de regen, of de sneeuw: was er 14 maart niet ergens iets te doen waarbij dit alles verholpen kon worden? Wat blijft er gvd over van de BLBLBLBLB meeting? Als het zo moet, nou, dan kom ik met de vrachtwagen! En - schiet me ineens te binnen - geloof het of niet, deze heeft ook een aftermarket compressor.

Oke oke, jullie zijn meer als duidelijk, nu moet ik wel (om de eer als opperputser hoog te houden) met de MQP komen, dachten jullie nu werkelijk dat ik de mooiste ;) Coupe van het forum :unsure: thuis zou laten, er moet toch iemand in Belgie laten zien wie de mooiste heeft ;) en schoonste :D ;) ;)

Jongens en meisjes, tot vanavond!!!!

Link naar reactie
Dit dateert van toen hij nog voor deed komen dat hij met die coupé door België durft te rijden.
Tjonge, tjonge, tjonge.
Hallo "Watjes",

Ik kom gewoon met de coupe, gewoon winterbandjes erop en lekker doorrrijden!

Oke oke, jullie zijn meer als duidelijk, nu moet ik wel (om de eer als opperputser hoog te houden) met de MQP komen, dachten jullie nu werkelijk dat ik de mooiste :m: Coupe van het forum :unsure: thuis zou laten, er moet toch iemand in Belgie laten zien wie de mooiste heeft ;) en schoonste ;) ;) :D

Heren wat goed te zien dat jullie zulke vurige argumenten aandragen!! :ok: ;)

Maar....de weersverwachting ziet er goed uit voor vanavond...weathermanf2.gif... dus zullen we wel in onze oranje-knipperlichten-Coupe komen hoor.

Gisteren nog even gekeken of het snowboard uberhaupt wel in de Coupe past (lang verhaal leg ik jullie vanavond wel uit), maar dit past (net), dus ook dat kan ons niet in de Seat (met witte knippers rondom B) )krijgen...

12364956.gen.jpg

We hebben er in ieder geval zin in!!! Tot vanavond! ;)

Link naar reactie
Dat is net zoiets als ja vrouw/vriendin tegen je zegt : Schat ik heb zin ;) en jij antwoord ; sorry geen zin, ik heb net gedoucht...... :unsure:

Touchéééééé :schater:

Link naar reactie
iedereen heel veel plezier vandaag en eet smakelijk!! :mellow:
Thanks Diana!! ;)

Het is lekker weer zeg! :foto:

sunny%20day.JPG

De watjes uit Beegden gaan dan ook met de Coupe toeren strakjes! :wave: & :lol:

Link naar reactie
Het is lekker weer zeg! ;)

sunny%20day.JPG

Ben zelfs daarnet cabrio naar huis gereden! :mellow: De eerste keer van het jaar! zalig was het! Met een geweldige Eisenmann op de achtergrond ... :foto:

Link naar reactie
EMMy durf ik niet te vertonen zo smerig is ie, is nu mijn dagelijks vervoermiddel en al drie weken niet gepoetst vanwege het sh**t weer, ik kom met de auto van de vrouw, weer eentje met oranje knippers, Ruud je valt niet meer op :mellow:

met de ABT? ;)

Link naar reactie

was weer 100% goe! frank, thx voor het goei zaalke, goei eten. maar spijtig toch van da gezelschap altijd he :schater:

uiteraard weer plannen gesmeed voor: de volgende blb, een eiffel-centerparksding en een nieuwe limborit? plannen genoeg en de blb-bond zal het wel organiseren!

@rve: plank ziet er in het daglicht nog minder erg uit dan verwacht: don't worry, i'll fix yer beauty :mellow:

ps: die k*tzawrte 3liter steekt me toch elke x weer de ogen uit: hufter, nimmer komen met die übergeile qp ;) die is gewoon té vet!

Link naar reactie

Het was weer heel apart gisteravond.

Ruud: bedankt voor de drijvende kracht achter de berichtgeving, die zelfs zo ver ging dat je je reputatie als Z3 rijder hier op het forum ter discussie durfde te laten stellen :notworthy: . Coupé of niet, jullie waren er maar mooi wel met de Boston grüne!

Frank: bedankt voor het regelen van een beslist aan te raden etablissement. Goede sfeer, aparte eetzaal voor de Zetters, prima eten (en die Belgische mayonaise :wub: ). En voor de broodnodige spanning was het (ondanks je prima beschrijving) voor velen van ons toch nèt effe te lastig om in één keer te vinden. Zo stond ik opeens aan de ene kant van de weg en zag aan de overkant van de weg forumlid Frank. We keken elkaar aan en dachten allebei "ik hoop dat jij de weg weet" :schater::schater: .

Alle bezoekers: ik heb weer met plezier alle verhalen aangehoord maar tot mijn spijt weer niet iedereen gesproken :angry: .

Wel nog van Roxanne geleerd hoevaak je mag zoenen in België :wub: .

Dan moet ik (na een dringende vraag van een forumlid die mij even ongerust apart nam) nog even een gerucht uit de weg ruimen. Nee, ik heb mijn vrouw niet ingeruild.

Maar aangezien de tendens was dat forumleden niet met hun mooiste auto wilde komen om die te sparen, dacht ik dat het misschien een goed idee zou zijn om mijn vrouw thuis te laten om haar te sparen en met een (voor mij) wat minder kostbaar model ten tonele te verschijnen...

Maar ja, toen op het laatste moment toch de meesten met hun Z dreigde te komen, heb ik dit voornemen maar laten vallen <_< .

Heb ik dan niks te wensen?

Jawel: een parkeerterrein met minder gaten en meer tijd in het daglicht, opdat ik al die auto's eens wat beter op mijn gemakje kan bekijken. Ik heb er alle vertrouwen in. Tenslotte bleef er dit keer ook geen tekort op de rekening over toen de laatste had betaald!

Link naar reactie

Zooo, wij zijn ook weer boven water.

Mensen dankjulliewel voor de gezellige avond gisteren. Het was jammer dat we wat eerder richting huis moesten, Simone was toch nog niet helemaal hersteld van haar griepje. Verder alles goed gekomen onderweg hoor :wub: .

Frank, dankjewel voor het regelen van deze perfecte lokatie. Ik denk dat eenieder die er voor het eerst was het gevoel had dat aan deze landweg geen restaurant kon liggen, maar iedereen is toch goed aangekomen. Eten was perfect geregeld, erg lekker (inderdaad die Belgische mayo :notworthy: , alhoewel Roxanne al aangaf dat in Belgische Frietkotten de Nederlandse mayo helemaal de hit is) en het is goed te horen dat het afrekenen zonder problemen is verlopen.

Was erg fijn dat we toch weer eens met de coupe konden rijden, had zijn accu ook wel weer eens nodig. Echt vies is ie niet eens geworden :wub: Ik ben het met Bart eens dat het wel weer fijn zal zijn als je ook nog wat daglicht hebt, zodat je ook even buiten wat kan kijken bij de verschillende Ztjes. En ook ik heb nog niet met de helft van de mensen gesproken waar ik mee had willen kletsen.

Maar....gelukkig hoeven we jullie deze keer niet drie maanden te missen, zoals na de vorige BLB. Over twee weken hebben we de circuittraining. En drie weken daarna poets-wok-Ring-weekend! We hebben er zin in! <_<

Heeft iemand trouwens fatsoenlijke foto's. We hebben er maar twee die er enigszins gelukt uit zien:

Ideaal schoeisel voor op de parking:

IMG_1445.JPG

Eigen Z-meeting ruimte:

IMG_1443.JPG

Nou ja, deze gaat dan ook nog wel :angry: :

IMG_1447.JPG

Oh ja, voor het nog op te zetten "Pakkende t-shirt teksten van Arno" topic, deze keer was het :

"ik ben niet oud, ik ben een klassieker" ;)

Link naar reactie
@rve: plank ziet er in het daglicht nog minder erg uit dan verwacht: don't worry, i'll fix yer beauty :notworthy:

Dat is heel goed om te horen PJ, kan de cowboy toch nog de piste op dit jaar!!! :wub:

Ik hoop niet dat Rox met de plank op haar hoofd heeft gezeten op de terugreis <_<

Stuur maar even een mailtje als ie klaar is, spreken we wat af om op te komen halen.

Link naar reactie

Jongens ik heb het ook reuze naar m'n zin gehad en vond het erg gezellig (mijn bijrijder Freetz van gisteravond had het ook erg naar z'n zin gehad). Frank bedankt, je had een goede keus gemaakt wat betreft het eten enzo, maar het was wel een klein beetje slecht te vinden voor diegenen die jouw laatste post (het enige wat we hadden onthouden was dat we moesten uitkijken met een drempel) niet hadden gelezen. :schater: Aangezien Frido en ik dat allebei niet hadden gelezen, hebben daar flink wat woorden over gehad wie het nou echt even had moeten lezen, he Frido? :wub:

Dan nu ons "7 kilometer Kuringersteenweg" verhaal (sommige delen van het verhaal kunnen wat fictiedeeltjes bevatten):

Sjongejongejonge, sinds we wat getankt hadden op de Kuringersteenweg (had de dagteller op 0 gezet, want wilde kijken hoe ver het was tot thuis) hebben we de Kuringersteenweg zo'n 7 kilometer op en neer gereden om naar het Aldenhof te zoeken. We besloten om maar effe de "Blind Date" pub in te gaan (die ook op de Kuringersteenweg lag) omdat we de moed om het te zoeken al hadden opgegeven, maar eenmaal daarbinnen kregen we een kaart met braille!:angry: Dus dat verklaarde de naam dus... :notworthy: Zoals jullie sneppen zijn we daar meteen weer snel uitgerend, die Belgen toch, hoe bedenken ze het toch? :wub: Uiteindelijk toch maar de auto in gegaan en besloten om tóch maar verder te zoeken naar het Gehucht Aldenhof. Nog tig keer uitgestapt om te kijken op welk huisnummerniveau we zaten, en uiteindelijk zei ik tegen m'n bijrijder Frido dat ik even het bosweggetje wilde bekijken. Al gauw hoorde ik van "dit is het niet hoor!". Ik had bijna besloten om te draaien, zie ik links naast de Bimmer een bordje "Het Aldenhof" en zei zo:" we hebben het gevonden!". Dus over de drempel van Frank gereden en ja hoor, wie stonden daar buiten? Pieter-Jan en Ruud van het welkomstcomité! <_<

Link naar reactie

Ook van deze kant was het een gezellige avond met lekker medium Biefstuk, patattekes en belgische Mayo :wub:

Gezellige groep weerk, en voor de meesten tot 14 maart!!! :notworthy:

Mooie zaal trouwens!!!

Een minpunt, op de terugweg moest ik tanken, dus ik gestopt en moest met pinpas betalen omdat de pomp gesloten was, 3 keer geprobeerd maar pas werd niet geaccepteerd :angry: , op de navi het volgende tankstation gezocht, ook hier hetzelfde probleem :muur: , op naar weer het volgende tankstation en de meter stond bijna op nul (ja dat gaat snel met een :m: op reserve rijden ;) ) :angry: , is die ook net 5 minuten gesloten, bediende was er wel nog, maar vertikte het om ons te woord te staan, komt er net een wagen aangereden, en wij die mannen maar gevraagd of we op hun pas mochten tanken tegen betaling,want de onze werd niet geaccepteerd (weer niet :muur: ).

Gelukkig wilden ze dat wel doen <_< , en konden wij onze terugreis naar NL voortzetten.

Vreemd :wub: , want in Duitsland heb ik geen problemen met de pinpas.

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

Allez dan, effe tijd om hier eens te komen kijken...

Iedereen blij ? dan wij ook :blink:

Snap alleen niet waarom er zo veel verkeerd reden, nochtans als een echte "navigator" alles doorgegeven kwa ligging.

MAAR DAN MOET JE HET WEL WILLEN LEZEN :P (Hollandse betweterigheid waarschijnlijk B) )

Tof dat jullie er allen waren, waarbij ik vooral aan Arno denk die er zo'n 200 km met overnachting voor over heeft omdat ie persé het QP gehalte dacht op te krikken.

Heb leuke babbels gehad, en weer gezicht kunnen plakken op nicknames, fijne avond kortom :ok:

En wat betreft die overschot (stond toch 19€ open), die was niet te wijten aan ons. De ober had op eigen initiatief flessen op tafel gezet ipv per glas te bedienen (zoals ik met zijn baas had afgesproken). Daarom verkoos hij op't einde van de avond om dat maar te laten "vallen", want hij wist dat ik er dan zijn baas zou bijroepen. Typisch Vlaams, dus.

Verder nog effe velmelden dat Ruud nog steeds de grote motor achter de BLB meetings is. De ene nog niet voorbij of hij denkt al aan het volgende...

Tot de volgende keer dus :wave:

Link naar reactie
Tof dat jullie er allen waren, waarbij ik vooral aan Arno denk die er zo'n 200 km met overnachting voor over heeft omdat ie persé het QP gehalte dacht op te krikken

Over "opkrikken" gesproken, vergeet cfQp-Frankie niet die, om zijn coupe met de buik over de drempel voor de parkeerplaats te schuren :ok: , helemaal vanuit Zeeland komt "blazen". :blink:

uiteindelijk toch grappig om te zien dat beginnend bij Navi-Frank alle coupe rijders naast elkaar zaten: Navi-Frank, cfQP-Frank, Arno, Maarten, Emanuel, Jeroen, PJ en RvE. Ik zat natuurlijk wel naast mijn Boston-Grün-single vanos-oranje-knippers kumpel: superhero18373vr1.gif Tja

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.