Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meeting - 6 februari


RvE

Aanbevolen berichten

Zet mij ook maar op de lijst, ik kom ook.:thumbup:

En iedereen hier ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!:smart:

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zet mij ook maar op de lijst, ik kom ook.:angry:

Okay Dave, je staat in de lijst! :angry:

Ik ga mijn best doen om daar ook te zijn ... :rolleyes:

Al is het alleen om het 'echte autogehalte op pijl te houden :schater::schater:

Wow Arno, da's nogal een ritje! Gaaf dat je met de :angry: richting zuiden komt! Neem je Jacqeline ook mee?

Link naar reactie
Leuk initiatief. Ik was er graag bij geweest maar werk op vrijdagavond. Ik zal eens kijken of ik niet een dagje vrijaf kan krijgen.

Jeroen, zou tof zijn als je er ook bij kan zijn! (het coupe gehalte is weer groeiend!!! :rolleyes: )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo, de locatie lag al langer vast. Enkel nog een leuke zaak selecteren in Hasselt.

Bij deze dus : Het Aldenhof in Hasselt (vlak aan de E313 snelweg).

Aldenhof

Ik heb een appart zaaltje voor ons gereserveerd (dus geen gedoe meer met andere feestjes, enz). :lipssealed:

De eigenaar vroeg me (om het vlot te laten gaan) om een 5-tal hoofdgerechten te selecteren en enkele dagen op voorhand door te geven. Wij hebben er een aantal geselecteerd, zijnde :

Biefstuk met saus en bijlage 16 EUR

Gebakken kipfilet in spekjasje 15.50 EUR

Salade met gebakken kip, scampi, ananas 13.80 EUR

Wokschotel met kip, groentjes, ananas 12 EUR

Linguine, fijne groentjes, zalmfilet, currysausje 15.50 EUR

Deze schotels kan je via de menukaart bekijken op de website, best is dat we ook bij deze 4 hoofdgerechten blijven.

Voor diegene die liever iets kleins (pasta, toast, slaatje, ofzo) willen eten, kan dit uiteraard ook.

Maar we stellen het op prijs als je mij voor UITERLIJK 4 Februari via PM doorgeeft wat je wil eten.

Het zal ons en de bediening een stuk vooruit helpen.

Kwa dranken wordt gevraagd om zelf bij te houden wat je drinkt (via bierviltje opschrijven) en bij verlaten van de zaak kan je dan alles afrekenen wat je gegeten en gedronken hebt.

Tot de 6e Februari (the Belgian/Limbo connection :) )

Link naar reactie

Top geregeld Frank! :thumbup: Dankjewel.

Ik heb alle info aan de eerste post toegevoegd, plus een linkje zodat we makkelijk naar de lokatie op Google maps kunnen voor routeplanning.

Simone en ik zullen de bestelling even door PM'en. We hebben er iig zin in! ;) :stupid:

Link naar reactie
zet me er maar bij op de lijst

Okido Jeroen, leuk dat je er ook bij gaat zijn! :blink: Hopelijk nog wel met je "kiwi" :m: coupe :sick:

Toch maar weer eens stiekum de stand Coupe vs Roadsters gaan tellen B)

Link naar reactie

Ik tel inmiddels 7 Coupé's... :chick:

Kom op Ruud, dit is de ultieme kans om "het meeste Coupé's bij elkaar op een Z3forum-meeting-Record" te verbreken, doe je best... :rambo:

Link naar reactie
Ik tel inmiddels 7 Coupé's... :chick:

En 6 roadsters :P (Afhankelijk of D@ve met de 316 of de Z3 Roadster komt, is het gelijkspel).

Kom op Ruud, dit is de ultieme kans om "het meeste Coupé's bij elkaar op een Z3forum-meeting-Record" te verbreken, doe je best... :rambo:

Wie dan nog?! Huub? ("even" naar het zuijje kachelen met de L&B), OmeLo (Even naar Belgie GASsen), Geert-Jan (kan ie meteen Jeroen's Harman Kardon subwoofer bekijken)??

Link naar reactie
Ik tel inmiddels 7 Coupé's... :chick:

Kom op Ruud, dit is de ultieme kans om "het meeste Coupé's bij elkaar op een Z3forum-meeting-Record" te verbreken, doe je best... :rambo:

Afhankelijk van het weer en mijn goesting om een pint te drinken, kom ik met de Mondeo of met de fiets ... :P

Link naar reactie
....kom ik met de Mondeo of met de fiets ... :chick:

Waaaat, ja hey, ben ik dadelijk de enige daar op de parking met oranje knipperlichten :rambo:

Link naar reactie

het ziet er naar uit dat we er toch gaan bij zijn. tis momenteel te druk in de shop om lang weg te blijven (kleine zelfstandige, ik werk zelf idd soms :hypocritesmiley: ) bij gevolg gaan we enkel naar de beurs in munchen, maar lassen we de skivakantie erna af en verschuiven we die naar maart.

jerre, zet uwe helm maar op :surrender:

we zen derbij :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Korte update uit het zuiden. Van Frank heb ik de stand doorgekregen wie al de menukeuze voor onze BLB meeting op vrijdag a.s heeft doorgegeven.

Deze luitjes hebben het al doorgegeven (dankjulliewel <_< ):

Navigator - Frank

Madam Navigator - Christel

Mizzz Coupe - Simone

RvE - Ruud

KatjaZZZ- Katja

Santman - Mark

cfQp - Frank

Pierrez101 - Pierre

Miss :m: coupe for life - Reggie

:( coupe for life - Emanuel

Maarten - Maarten

D@ve - Dave

BMW_Moptic - Jeroen

PJ311 - Pieter-Jan

ROX311 - Roxanne

Zedri - Frido

M coupe - Arno

Miss M Coupe - Jacqeline

Yellowrider - Ton

Miss Yellowrider - Ingrid

De onderstaande mensen Maik wordt vriendelijk verzocht even keuze door te PM'en naar Frank.

Maik - Maik - Ja

Miss Maik - Miss Tery

Tja - Bart (Ik gok op gevalletje spaghetti :( )

Woensdagavond is de lijst definitief. Daarna blijf je onverminderd welkom :kisstogether: , maar ben je voor menukeuze aangewezen op de "wat de pot schaft" regeling! :(

Link naar reactie

FreetZZZ gaat voor de gebakken kipfilet in spekjasjes... :kisstogether:

Wellicht dubbelop maar ik heb het ook naar de man die heerlijke, kronkelende en slingerende weggetjes Zoekt in diverse heilZame gebieden in binnen en buitenland om ons forummers te verwennen gestuurd... <_<

Link naar reactie
ehhh ik had al een pm over biefstukken naar iemand toe gedaan :sick:

Afhankelijk van wie "iemand" is, hebben we die dan even gemist. Twee biefstukjes dus, Arno?

Meteen even lijstje hierboven aangepast.

gelijk maar ff een hotel gereserveerd daar in Hasselt

Goed bezig man! :newblush:

Link naar reactie

Zeg heren,

Ik zit hier niet dag en nacht op het forum,hé... :newblush: :sick:

De stand wordt in stilte bijgehouden en we zijn, op Maik en dame na, compleet.

Dwz dat we op dit moment met 19 eters zijn, Pierre die later komt, dus zoals reeds gedacht zal ons "zaaltje" goed gevuld zijn.

Vanmorgen bestellingen van Frido en Arno verwerkt, nog hotels en B&B adresjes doorgestuurd naar Arno (maar te laat zie ik)

Donderdag ga ik alle menukeuzes doorgeven en dan wordt het uitkijken naar vrijdag.

NOG ENKELE PRAKTISCHE TIPS ! :

Jullie komen (waarschijnlijk) allen uit richting Antwerpen op de E313. Neem dan niet meteen Hasselt West (afrit 27) maar Hasselt West Bis (27 bis 100 m verder). Bij Hasselt west mag je niet linksaf slaan en ben je dus verplicht om een stukje richting Diest te rijden en om te keren.

Bij afrit 27 bis rij je meteen de viervaksweg op richting Hasselt en VOOR de eerste lichten keer je linksom. Dan is het de eerste straat Rechts (voor de oprit E313 richting Antwerpen). Meteen links het kleine weggetje langs de snelwegoprit volgen tot het einde. Door de toegangspoort (opgelet ! kl... verkeersremmer) voorbij het restaurant ligt een ruime parking.

Wie wil kan me een PM sturen voor mijn mobiel nummer

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.