Ga naar inhoud

Prijzen Z4


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je puur met je verstand een auto kiest kom je sowieso niet bij een Z uit. Dan reed iedereen Toyota ofzo. :rolleyes:

Waarom de 3.0 sneller zakt als de rest ligt volgens mij aan het feit dat de 3.0 niet veel verkocht is in nederland en het dus vaak duitse auto`s betreft.

Hiervan is de prijs gewoon lager en de restwaarde ook. vreemd maar waar.

kijk maar eens het verschil tussen merk garage en mp zit ook zeker een dikke 6000 tussen ivm garantie ect.

Link naar reactie
Effe vastlegge voor het nageslacht.

juli 2009.

Op mobile.de staan er 90 te koop.

waarvan 8 stuks tussen 28K en 30.000 euries (komt nog minstens ca. 7000 bpm bij?)

Leuk dat quoten, maar mijn post was wel inmiddels 7 maanden oud. :newblush: Enne, Coupes tellen niet mee he. :muur:

Denk trouwens eerder 12.000 BPM.

Link naar reactie
Leuk dat quoten, maar mijn post was wel inmiddels 7 maanden oud. :newblush: Enne, Coupes tellen niet mee he. :muur:

Denk trouwens eerder 12.000 BPM.

BPM zal je gelijk in hebben, maar dit is variabel. Als ze ouder worden zal dat afnemen.

Ik heb daarom even de waarde in duitsland vastgelegd.

Ik verwijs naar jouw bericht van december 2008 (datum staat er bij). Toen zag jij geen M beneden de 34K.

Blijkbaar zakken de "ouwetjes" uit 2006 op dit momet met 1000 euro/maand. (nieuwere zullen nog harder zakken per maand).

Als ze ouder worden zal dat afvlakken (anders kan je ze over 28 maanden gratis afhalen :schater:

Link naar reactie
BPM zal je gelijk in hebben, maar dit is variabel. Als ze ouder worden zal dat afnemen.

Ik heb daarom even de waarde in duitsland vastgelegd.

Ik verwijs naar jouw bericht van december 2008 (datum staat er bij). Toen zag jij geen M beneden de 34K.

Blijkbaar zakken de "ouwetjes" uit 2006 op dit momet met 1000 euro/maand. (nieuwere zullen nog harder zakken per maand).

Als ze ouder worden zal dat afvlakken (anders kan je ze over 28 maanden gratis afhalen :schater:

Ja leuk hehe. :newblush:

Maar goed, als je de Coupes niet meetelt dan kom je denk ik op een minder grote waardedaling uit. Ik keek toen ook alleen naar roadsters. Destijds was het voor de roadsters trouwens ook zo dat je voor 34K alleen een rode kon halen (niet dat er iets mis is met rood, maar is kennelijk een minder courante kleur).

In Duitsland hebben ze zelfs calculator websites (die ik nu natuurlijk weer vergeten ben) waar je de waardedaling van autos over tijd in een grafiekje kan zien. Leuk voor kopers in ieder geval. :muur:

Link naar reactie
Leuk dat quoten, maar mijn post was wel inmiddels 7 maanden oud. :P Enne, Coupes tellen niet mee he. ;)

Denk trouwens eerder 12.000 BPM.

BPM voor de Z4 :drank: coupe, uit 2006

catalogusprijs (bruto) € 79.900

BTW (19%) € 9.504

BPM € 20.375 ( :newblush: )

catalogusprijs (netto) € 50.021

BPM totaal (inclusief leeftijdskorting 56.952%) € 8.771

En deze schoonheid :muur:drool.gif is te vinden via BMW.de voor 29.900 EUR

3425507.jpg

Roadster kan ook, voor 30.500 EUR, ook 2006er

3397988.jpg

Link naar reactie
Telt niet mee.

Heeft niet de kleur Bostongroen en er past geen titanium console in :newblush: .

Boeien. Het is ook geen Z3. :muur: (raar maar waar, onze ultieme Z4 coupe zou niet groen zijn, maar Montegoblauw met zwart leer)

3289551.jpg

Link naar reactie
onze ultieme Z4 coupe zou niet ......................)

Er zitten een aantal verstokte Z3-cabrio rijders op het forum die je nooit in een Z4 zal krijgen.

Hoe zit dat eigenlijk met de coupe rijders?

Link naar reactie
Er zitten een aantal verstokte Z3-cabrio :drank:roadster rijders op het forum die je nooit in een Z4 zal krijgen.

Hoe zit dat eigenlijk met de coupe rijders?

eigenlijk :newblush: (daar was je gisteren nog tegen :P ), maar ik vind de Z4 coupe ook een prachtwagen. Voor Simone geldt dat ook wel, maar ze is al sinds 1998 verliefd op de Z3 coupe, dus zij is echt heel erg :P op onze ( :muur: haar) Z3 coupe. Vandaar dat we ook besloten hebben dat onze Z3 coupe altijd blijft. We hoeven ook geen ;) , of een 3.0 of een in een courante kleur of wat dan ook. (vandaar dat ik ook reserve onderdelen spaar die nog niet eens vervangen hoeven te worden ;) ) Mochten de middelen ooit voorhanden zijn om er een Z4 coupe bij te kopen, dan gaan we dat wel overwegen. Maar daarvoor gaat de Z3 coupe dan niet weg.

Dus het is niet zo dat je ons nooit in een Z4 coupe kunt krijgen, zolang dat maar niet ten koste van de Z3 coupe gaat.

Link naar reactie
BPM voor de Z4 :muur: coupe, uit 2006

catalogusprijs (bruto) € 79.900

BTW (19%) € 9.504

BPM € 20.375 ( :newblush: )

catalogusprijs (netto) € 50.021

BPM totaal (inclusief leeftijdskorting 56.952%) € 8.771

Ok ok maar 2006 is ook stokoud natuurlijk. :drank:

(Grapje hoor, hoe minder die BPM aka diefstal is, hoe beter)

Link naar reactie
Hadden jullie dan niet beter een tijdloze kleur kunnen nemen :newblush::muur:

Niets tijdlozer dan het op British Racing Green gebaseerde Boston Grün

(ik zal nu wel weer van Bart te horen krijgen dat ik van mijn Boston Grün soap box moet komen soapbox.gif, maar ik heb besloten dat voor iedere post waarin hij een parallel naar s*x legt, ik er een over Boston Grün mag posten. Aangezien Bart 2.296 posts heeft, heb ik er nog 2.295 over :P:drank: )

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Effe vastlegge voor het nageslacht.

juli 2009.

Op mobile.de staan er 90 te koop.

waarvan 8 stuks tussen 28K en 30.000 euries (komt nog minstens ca. 7000 bpm bij?)

Weer effe vastleggen voor het nageslacht.

februari 2010, Op mobile.de staan er nu 86 Z4M te koop (Coupe+cabrio).

Waarvan 8 stuks tussen 26.000 en 30.000 euries.

Prijsdaling valt dus nogal mee!! (Er zijn er 2 goedkoper: 1=ongeloofwaardig goedkoop en de andere heeft meer als 110.000km)

Overigens zit ik rustig te wachten op een mooie Individual z4 2,5 Si roadster uit 2006 met niet meer als 60.000 km. voor een Duitse prijs < 20.000Euro.

Maar heb geen haast en blijf ook met plezier nog een paar jaar in mn Z3 1.9 rijden

Link naar reactie
Als je puur met je verstand een auto kiest kom je sowieso niet bij een Z uit. Dan reed iedereen Toyota ofzo. :wave:

Ja misschien wel, maar geldt dat nu nog, nu Toy-auto ontmaskerd is?

Geef mij maar een auto met een beheersbaar gaspedaal, goede remmen, en een stuur dat de auto brengt waar je heenstuurt :schater:

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Weer effe vastleggen voor het nageslacht.

februari 2010, Op mobile.de staan er nu 86 Z4M te koop (Coupe+cabrio).

Waarvan 8 stuks tussen 26.000 en 30.000 euries.

Prijsdaling valt dus nogal mee!!

Weer effe vastlegge (augustus 2010)

Nu 116 Z4M's te koop.

Laagste prijs nog steeds 26.000!!

Inmiddels 16 stuks tussen 26 en 30.000.

Komt er een scherpe prijsdaling in het najaar?

Op Mobile .de staan slechts 46 Z3M te koop. Zijn er (in het algemeen/alle modellen) zoveel meer Z4's verkocht dan Z3's?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.