Ga naar inhoud

Help mij een radio vinden!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nouja met zoveel reacties zal ik dan maar als eerste even over de streep komen?

Mijn excuses.

Ik had gisteren al niet een topdag, en vervolgens krijg ik ook nog eens naar mijn hoofd geslingerd van mensen op een forum, die ik niet eens ken, dat ik arrogant ben. Misschien komt dat zo over in posts, maar zo ben ik niet in real life. Heel jammer ook de opmerkingen van Maarten. Ik verwacht ook dat hij ze terugneemt. Stakkers en lullo's noem je elkaar tegenwoordig niet meer. Ik verwacht dit al helemaal niet van iemand die mijn vader had kunnen zijn en mij, ik zeg het nogmaals, helemaal niet kent.

Ik heb nu een goede ochtend achter de rug, dus ik kan wel even naar voren komen met excuses. Dat voelt namelijk helemaal niet zo slecht. Neemt niet weg dat ik alsnog vind dat jullie reacties alles behalve warm en welkom aanvoelen. Begrijp wel dat ik hier nieuw ben. Woorden als 'faculteit' en 'papas Maserati en kasteel' kunnen jullie toch ook met een korrel zout nemen? Alsnog, ik ben niet arrogant.

Ik weet dat jullie vinden en denken van wel. In dat geval, jammer dan.

Nou goed. Heeft iemand nog een g*dverd*mde tip voor een goede radio? Of hoef ik dat niet meer te vragen en kan ik beter naar de dealer rijden.

Link naar reactie

Ik vind die Beckers echt fraai. Ik betaal dan liever wat meer voor kwaliteit en design, en die Beckers hebben dat beide.

Echter, heeft zo'n Becker een afneembaar front? Iedere nacht wordt hier namelijk wel 10 keer ingebroken. Zou nogal zonde zijn om zo'n ding kwijt te raken aan een of andere junk...

Wat ik overigens ook niet kan vinden is een radio met een front dat wegdraait wanneer je de motor uitzet. Klinkt namelijk erg mooi... Heeft iemand een idee?

Link naar reactie

Ik heb een Becker Indianapolis in de ZZZ en die heeft een afneembaar front. Het ziet eruit dat de Cascade zo'n zelfde frontje heeft.

Kenwood had vroeger een autoradio met een auto omdraaiend frontje, volgens mij heette die de Mask. Ik vraag me alleen af of dit junks tegenhoud...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Die Becker is wel erg mooi maar ook een beetje boven het gestelde budget. Ik vind 859 pleuries een hoop centjes. Maar voor dat geld spaar je wel een TomTom, Parrot en nog wat andere dingen uit. De Mediamarkt heeft een enorm aanbod. Daar kijken en via Internet kopen spaart een hoop centjes.

off topic: Bij erg hard optrekken glijdt mijn BisnisCD uit de console, dus daar moet ik nog ff naar kijken. Gewoon vast purren misschien LOL

Link naar reactie

pfff, ik mis wel veel hier..... wat een geneuzel.

enfin, als je nou gewoon even voor die 150 euro bij de Saturn de eerste de beste Sony gaat halen heb je best een prima geluid. Beter wordt het toch niet tenzij je echt aan de slag gaat met Jehnert speaker panelen, extra eindverstekers en subwoofer opties. En bleutooth in combinatie met radio's is meestal ook al niet zo'n succes en al helemaal niet voor 150 euro.

En als je 800 euro al duur vind moet je voor de grap dit setje eens googlen:

z4.jpg

Dan heb je pas geintegreerd bluetooth en navigatie op je radio :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb uiteindelijk een Pioneer DEH-P55BT gekocht. Kostte rond de 300€, maar heb uiteindelijk een radio met een externe Bluetooth-microfoon, ontvangst is ongelofelijk helder en de illumination is aan te passen. Amber en Orange zijn opties, dus past perfect in de Z3. Ben er blij mee, en raad 'm iedereen aan :stupid:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.