Ga naar inhoud

Help mij een radio vinden!


Aanbevolen berichten

Dames en heren...

Afgelopen zomer heb ik in the UK een nieuwe autoradio opgepikt. Leuk ding, alles erop en eraan, maar toch vrij slechte kwaliteit. Helaas. Knopjes slijten nu al en vooral de ontvangst is heel slecht.

Nu wil ik een autoradio met het liefst dezelfde illumination-kleur (verlichting) als in de Z3. Een soort amber of oranje is het volgens mij bij alle Z3's...

Probleem is: er zijn zoveel autoradio's dat je in de MediaMarkt al helemaal niet meer weet wat je moet doen, en student zijnde wil je natuurlijk ook niet opgelicht worden als het op keiharde euro's neerkomt.

Ik zoek een autoradio met liefst sowieso een goede Bluetooth-verbinding voor mijn telefoon, dat scheelt ook weer inbouwen van een carkit namelijk. Heeft iemand ervaring met bellen via zo'n soort autoradio?

Een AUX-in is ook wel gewenst, aangezien je tegenwoordig wel je iPod nodig hebt voor lange ritten. Het liefst bedien ik de iPod ook met de autoradio via USB, maar ik weet niet precies via welk soort modellen dit mogelijk is. Daar kunnen winkelmedewerkers je ook vrij weinig mee helpen heb ik gemerkt...

Nu komt het mooiste: Ik wil er zo'n 150 - 180€ voor betalen. Probleem is dat ik echt niet weet wat en waar ik moet zoeken. En in professionele zaken komen ze meestal met prijzen waar je U tegen zegt...

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik ben ten einde raad!

:lipssealed:

Oja, voor een heeeeeel mooi prijsje is dan die vervangen radio te koop! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jij was toch die gozer uit Zuid? Begrijp dan niet dat je met zulke goedkope zooi durft rond te rijden :lipssealed:

Dames en heren...

Afgelopen zomer heb ik in the UK een nieuwe autoradio opgepikt. Leuk ding, alles erop en eraan, maar toch vrij slechte kwaliteit. Helaas. Knopjes slijten nu al en vooral de ontvangst is heel slecht.

Nu wil ik een autoradio met het liefst dezelfde illumination-kleur (verlichting) als in de Z3. Een soort amber of oranje is het volgens mij bij alle Z3's...

Probleem is: er zijn zoveel autoradio's dat je in de MediaMarkt al helemaal niet meer weet wat je moet doen, en student zijnde wil je natuurlijk ook niet opgelicht worden als het op keiharde euro's neerkomt.

Ik zoek een autoradio met liefst sowieso een goede Bluetooth-verbinding voor mijn telefoon, dat scheelt ook weer inbouwen van een carkit namelijk. Heeft iemand ervaring met bellen via zo'n soort autoradio?

Een AUX-in is ook wel gewenst, aangezien je tegenwoordig wel je iPod nodig hebt voor lange ritten. Het liefst bedien ik de iPod ook met de autoradio via USB, maar ik weet niet precies via welk soort modellen dit mogelijk is. Daar kunnen winkelmedewerkers je ook vrij weinig mee helpen heb ik gemerkt...

Nu komt het mooiste: Ik wil er zo'n 150 - 180€ voor betalen. Probleem is dat ik echt niet weet wat en waar ik moet zoeken. En in professionele zaken komen ze meestal met prijzen waar je U tegen zegt...

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik ben ten einde raad!

:thumbup:

Oja, voor een heeeeeel mooi prijsje is dan die vervangen radio te koop! ;)

Link naar reactie
Jij was toch die gozer uit Zuid? Begrijp dan niet dat je met zulke goedkope zooi durft rond te rijden :lipssealed:

Ja maar na papa's Quattroporte kon hij me niet meer helpen met een autoradio. Ik had geen portemonnee bij me. En geen idee van wat ik toen kocht. Ik was namelijk niet zo geïnteresseerd in autoradio's dat ik precies wist wat die zouden kosten of wat je ervan moet verwachten. Overigens, bedankt voor je inbreng. Heel nuttig.

Link naar reactie
Ja maar na papa's Quattroporte kon hij me niet meer helpen met een autoradio. . Overigens, bedankt voor je inbreng. Heel nuttig.
Zolang je dit soort opmerkingen blijft geven, kan je er op wachten natuurlijk. Maar correct me when I'm wrong, je zoekt voor 180 euri een radio die en je blue tooth telefoon en je I pod kan aansturen. Lijkt mij dat je na je eerste goedkoop duurkoop wel wat geleerd moet hebben. Tip, gewoon naar een goede audio zaak gaan, iets meer geld uitgeven en al blue tooth en i pottend naar de faculteit gaan :lipssealed:
Link naar reactie
Zolang je dit soort opmerkingen blijft geven, kan je er op wachten natuurlijk. Maar correct me when I'm wrong, je zoekt voor 180 euri een radio die en je blue tooth telefoon en je I pod kan aansturen. Lijkt mij dat je na je eerste goedkoop duurkoop wel wat geleerd moet hebben. Tip, gewoon naar een goede audio zaak gaan, iets meer geld uitgeven en al blue tooth en i pottend naar de faculteit gaan :lipssealed:

Ik snap dit echt weer helemaal niet. Ik lok dit toch niet uit? Waar komen jullie alles behalve hulpzame opmerkingen vandaan? Had ik heel iets anders moeten verwachten van het forum? Ik was eigenlijk meer op zoek naar tips van jullie zelf. Overigens, als we dit soort tips gaan geven, dan kunnen we toch net zo goed het forum opheffen onder het mom:

GEWOON NAAR DE BMW DEALER GAAN, IETS MEER GELD UITGEVEN EN DAN VROLIJK DE WEG OP GAAN

Maargoed. Ik vraag al niets meer. Zie dit topic maar als gesloten. Jullie hebben zojuist een lid verloren.

Link naar reactie
Maargoed. Ik vraag al niets meer. Zie dit topic maar als gesloten. Jullie hebben zojuist een lid verloren.

O nee :thumbup: Please stay :lipssealed: We kunnen niet zonder je :schater:

NB

Als je alleen maar blaat over de auto's van je pa, zijn geweldige kastelen en "de faculteit" en vervolgens een radio zoekt van 150 Eu dan kun je dit type reacties verwachten. Nou wees een grote jongen en zie de lol hiervan in

Link naar reactie
Maargoed. Ik vraag al niets meer. Zie dit topic maar als gesloten. Jullie hebben zojuist een lid verloren.
Niet meteen gaan lopen pruilen. Jij vraagt om een tip die geef ik je door je te verwijzen even naar een betere auto speciaal zaak te gaan. Nou niet meteen geïrriteerd gaan doen en zeggen dat er een forum lid weg gaat. Is niet erg volwassen... zoveel verkeerds heb ik niet gezegt :lipssealed:
Link naar reactie
Mijn vader had ook geen geld voor een coupe en derhalve zat ik ook in een auto met 4 deuren :lipssealed:
Frank je bent ook een stakker. Mijn vader had vroeger wel VIJF deuren in zijn auto, een "cinqo-porte", oftewel *HOEST* Renault 25... :thumbup:

Enzo, wie kaatst kan de bal verwachten. En ja, je lokt het wel een beetje uit, maar beseft het misschien niet helemaal.

Om antwoord te geven op je vraag: Ik heb in de Z3 een Sony BT 2500. Heeft Aux-in en een BT carkit. Maar de microfoon zit achter het front, dus bagger als carkit (referentiekader: fatsoenlijke Nokia en Parrot BT carkits), tenzij je stil staat in de file/op je oprit. Is overigens niet duur (120 euro heb je 'm al). Toch zou ik wat meer uitgeven voor wat echt leuks.

Link naar reactie
Ik snap dit echt weer helemaal niet. Ik lok dit toch niet uit? Waar komen jullie alles behalve hulpzame opmerkingen vandaan?

Je vraag lijkt me reeel, maar na de (inmiddels te verwachten) reactie van stoploss, hap je toe en werd de auto van papa ineens relevant.

Heb nieuws voor je: die doet echt niet terzake, niemand hier is onder de indruk. Daarvoor gaat het met velen te goed hier :thumbup: .

En een zwaar afschrijvende Z4 (M) is een redelijke belegging gebleken, helemaal vergeleken met de koersontwikkelingen op Beursplein 5 de afgelopen maanden. :lipssealed::schater:

Nou kop op, kijk lekker op marktplaats en sprokkel van je stufi een leuk audio setje bij elkaar.

Link naar reactie

Mijn reactie met betrekking tot mijn papa's auto is eentje die gemaakt wordt naar aanleiding van een andere. Ik ben degene die de bal terugkaatst hier. Ik weet niet hoe dat over het hoofd kan worden gezien.

Faculteit is een normaal Nederlands woord. Ik studeer namelijk op een faculteit. Het is een tandheelkunde-universiteit in combinatie met patiëntenafdeling.

Ik snap ook helemaal niet hoe en op welke manier ik jullie 'beter' vind. Ik moet eerlijk zeggen; ik heb mijn hele leven in Amsterdam gewoond, en nog nooit heb ik dit soort reacties gekregen. Op het forum ben ik ook echt niet anders dan normaal. Ik vind overigens dat heel wat mensen eerst naar zichzelf mogen kijken voordat ze mijn reactie onvolwassen noemen.

Over die Sony: Dankjewel voor je opmerking. Hier heb ik namelijk wat aan. Het heeft een aantal reacties geduurd.

Ik wil overigens wel eens weten welke autoradio's jullie ingebouwd hebben. Als 150€ voor een autoradio weinig is, wat voor moois hebben jullie dan allemaal? Of kunnen jullie dat niet met mij delen.

Maak dan maar weer (wellicht jaloerse, dat laat ik blank) opmerkingen die mij duidelijk maken dat ik alleen maar Ruud van Vuuren nodig heb. Daar kan ik jullie dan wel weer voor bedanken. Dat was pas een tip.

Link naar reactie
Misschien nuttig om hier iets langer over na te gaan denken.

Dit is maar een simpel forumpje maar in real life kan dat je gaan opbreken.

Voor levensadviezen heb ik wel andere personen. Psychologische hulp op het forum gaat nogal ver, vind je zelf ook niet? Met alle respect.

Ik vraag een Mod. dit topic overigens weg te gooien. Ik heb er niets aan gehad, en heb het gevoel dat dat ook zo blijft.

Ik zoek het wel ergens anders.

Link naar reactie
Ik wil overigens wel eens weten welke autoradio's jullie ingebouwd hebben. Als 150€ voor een autoradio weinig is, wat voor moois hebben jullie dan allemaal? Of kunnen jullie dat niet met mij delen.
Ik rij een Porsche 911 carrera cabriolet daar zat een radio af fabriek in. Het is een blaupunkt in combinatie met navigatie en een I pod aansluiting. Een carkit zit er bij mij niet in want ik rij de Porsche alleen als het mooi weer is. Voor de rest staat die werkeloos in de werkplaats :lipssealed: ehh mijn verwarmde garage. Als werkpaard heb ik wat anders om mee te rijden :D De rest van mij buuren rijd in opels, volkwagens, en alfa's ;)

:thumbup:

Link naar reactie
Ja Martijn, toen jij net op het forum was had jij vergelijkbaar gedrag maar ook dat hebben wij bijgestuurd waardoor je nu gedoogd wordt :lipssealed:

ik heb goed naar de zogenaamde ´levensadviezen´ van Z3MRunner geluisterd :thumbup:

Link naar reactie
Ja maar na papa's Quattroporte kon hij me niet meer helpen met een autoradio. Ik had geen portemonnee bij me. En geen idee van wat ik toen kocht. Ik was namelijk niet zo geïnteresseerd in autoradio's dat ik precies wist wat die zouden kosten of wat je ervan moet verwachten. Overigens, bedankt voor je inbreng. Heel nuttig.

Dames en heren,

Hier wil ik wel even op reageren,

Echt te triest de reacties van deze "lullo" student,

Wat een enorme stakker ben je toch "enzo sebastian"........................,

Een beetje vent kan toch wel iets van een kritische toon verdragen of niet soms?!

Mzzl Maarten :smart:

Het advies:

beckerindianapolisrv3.th.jpgthpix.gif

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.