Ga naar inhoud

Off topic USA


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Yangkie, is dat een oranje Z3?

Of is dit weer zo'n foto waar het rood niet goed overkomt door chromatische aberratie?

Neen, deze is echt oranje. En bij dit bedrijf had ik bijna een funf gekocht totdat ik de km stand liet controleren: 100.000 km meer dan op de teller stond. Invoerfoutje dacht men.........

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neen, deze is echt oranje. En bij dit bedrijf had ik bijna een funf gekocht totdat ik de km stand liet controleren: 100.000 km meer dan op de teller stond. Invoerfoutje dacht men.........

Oranje is in 2008 schijnbaar wat wit in 2007 was: helemaal hip!

Tellers terugzetten is natuurlijk helemaal nooit hip :blink:

Link naar reactie
Dank je Diana, we hebben elkaar veel te lang niet meer gesproken.

Misschien plan ik morgen een route langs jullie lokatie. :D

waar was je nou Yankie? :schater:

Link naar reactie

Mijn nieuwsbericht van de dag: :schater: :D

Goudse lok-oma helpt

De politie heeft in Gouda een lok-oma ingezet en dat lijkt te werken. Volgens de politie is het aantal diefstallen enorm afgenomen sinds de invoering van de lok-oma. Toch is de vermomde agente pas één keer gebruikt.

Eind april werden vier mensen aangehouden door de lok-oma. Ze probeerden haar tasje te stelen. De vier maanden daarna zijn er vrijwel geen tasjesroven meer geweest. In de eerste vier maanden van dit jaar was het aantal zorgwekkend hoog voor Goudse begrippen

Link naar reactie
Ik moest onverwacht enkele lieden helpen met een niet nader te benoemen tocht die in het najaar plaats gaat vinden.

OH, JA HIJ MOEST ECHT HELPEN: "mag ik mee, please, please :m: ik heb het rijden in de Z zooooooo gemist, ik wil zo graag mee, oh toe laat me meegaan, ik beloof dat ik me braaf zal gedragen :thumbup: "........

:notworthy:

Link naar reactie
OH, JA HIJ MOEST ECHT HELPEN: "mag ik mee, please, please :m: ik heb het rijden in de Z zooooooo gemist, ik wil zo graag mee, oh toe laat me meegaan, ik beloof dat ik me braaf zal gedragen :thumbup: "........

:notworthy:

Ik wist dat marketing het verdraaien van de waarheid was maar met deze kwaliteiten kun je direct leiding gaan geven aan de campagnes van Obama of McCain. Zelfs Stoploss is niet in staat om dit uit te kramen. (en die kan wat onzin uitkramen). :schater::schater:

P.s.: Het is niet geheel uitgesloten dat de auto's 25 t/m 50 een andere route gaan nemen. Hou daar rekening mee met het reserveren. :notworthy:

Link naar reactie

Wel een beetje laat, maar ik was ook even buiten de grenzen, maar wat een prachtige reportage. Geweldig en ik zie weer ongekende (technische) mogelijkheden voor dit forum. Voor mij dan. Bedankt voor alle mooie plaatjes en videos

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Godallemachtig, en dat is president van het machtige, vol met atoombommen zittende america...lol....Geen wonder dat ie het voor elkaar heeft gekregen om "the land of opportunities" naar de donder te helpen......

Maak je geen zorgen. Het nieuwe model heeft dezelfde bugs: :thumbup::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.