Ga naar inhoud

Off topic USA


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Tsja met waterschade na een uit de hand gelopen experiment

Roger staat op het moment denk ik ergens langs de Autobahn

Stoploss staat op scherp dus die vertoont zich niet zoveel meer, iedere post levert hem weer een punt op.

Martijn gevlucht naar een neutraal Europees land.

....Ruud zijn coupe ziet er na (een hele zaterdag schroeven & vloeken) een poging om een subwoofer te installeren nu (19:20) zo uit:

IMG_0840.JPG

IMG_0841.JPG

Op het moment ben ik nogal uberfordert doordat geen enkele kabel dezelfde kleur heeft waar ie verdwijnt en weer tevoorschijn komt :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

....Ruud zijn coupe ziet er na (een hele zaterdag schroeven & vloeken) een poging om een subwoofer te installeren nu (19:20) zo uit:

Op het moment ben ik nogal uberfordert doordat geen enkele kabel dezelfde kleur heeft waar ie verdwijnt en weer tevoorschijn komt :mellow:

He ruud, volgens mij heb ik dezelfde subwoofer geinstalleerd.

Ik heb een aparte kabelboom van de radio naar de subwoofer getrokken.

Ik kan je zeggen dat het resultaat wel top is. Dus nog even doorbuffelen. Het is de moeite waard. :thumbup:

Link naar reactie
Dank je Diana, we hebben elkaar veel te lang niet meer gesproken.

Misschien plan ik morgen een route langs jullie lokatie. :)

goed idee Yankie,hou ik je aan :mellow:

tot morgen dan maar? :thumbup::schater:

Link naar reactie
Grand canyon

[ik moet je ff corriceren Yankie ! Dit Is Bryce Canyon ! :thumbup:

Klopt Marvin. Ik was gisteren zo druk met filmpjes naar youtube en foto's naar imageshack dat ik op een gegeven moment niet meer wist, wat wel, wat niet, welk foto etc. etc.

We waren er al een keer eerder geweest en met name de gedeeltes dieper in New mexico bij de indianen waren nu voor ons het meest indrukwekkend. Voor de rest blijft het gewoon een fantstisch vakantieland.

Fijn dat je toch nog op het forum komt.

Link naar reactie

Beste allen:

Jullie halen NU ONMIDDELIJK die flauwekul uit dit draadje of anders doe ík het voor je... :thumbup:

Dit is de allerlaatste waarschuwing, anders worden jullie 'geband', dan hoef je niet meer op je tien strafpunten te wachten... :mellow:

Link naar reactie
Jullie halen NU ONMIDDELIJK die flauwekul uit dit draadje of anders doe ík het voor je... :thumbup:

Ja, helemaal mee eens! Z3MRunner heeft al zijn eigen filmhoekje, nu verpest ie dit topic ook nog met zijn foto's van de vakantie! ( :) )

Oh ja Frido, back on topic: veel plezier morgen met de verkenningsrit voor onze Limborit over twee weken! Zoeken jullie wel ein richtig guten Currywurstladen uit!! :mellow:

Link naar reactie
Beste allen:

Jullie halen NU ONMIDDELIJK die flauwekul uit dit draadje of anders doe ík het voor je... :thumbup:

Dit is de allerlaatste waarschuwing, anders worden jullie 'geband', dan hoef je niet meer op je tien strafpunten te wachten... :mellow:

Ik heb het geprobeerd Frido maar ik kan echt niets vinden wat op flauwekul lijkt. Het is allemaal zo doordacht en heeft zoveel diepgang.

Maarrre die sigaretten hebben verder echt geen bijwerkingen bij jouw? :schater:

img0387mv2.jpg

Link naar reactie
....Ruud zijn coupe ziet er na (een hele zaterdag schroeven & vloeken) een poging om een subwoofer te installeren nu (19:20) zo uit:

[knip]

Ruud je bent ECHT geen roadster mens he... Een beetje schroeven en pielen op de laatste mooie zomerdag van dit jaar... :thumbup:

Link naar reactie
Ruud je bent ECHT geen roadster mens he...

Duh, natuurlijk niet!! :thumbup: Het maakt mij allemaal niet uit, als het maar droog is!

Natuurlijk gun ik alle roadster rijders een hele zonnige nazomer! Vandaag was een lekker dagje voor open toeren (denk ik) :mellow:

En natuurlijk moet het tijdens de twee ritten in september goed weer zijn!!

Link naar reactie
  • Administrator
Het was een bijzonder indrukwekkende ervaring. Ik heb daar geen foto’s van gemaakt omdat dit niet respectvol zou zijn.

Zo ken ik er ook nog wel een paar, zeggen dat je iets unieks hebt meegemaakt, maar er geen foto's van hebben want, bla, bla, bla. Ben ook ooit bij de Paus op audiëntie geweest, maar z'n haar zat niet goed, dus mocht geen foto's maken. 't is echt waar! :thumbup::schater:

Maarre... mooie foto's! Heb je d'r toevallig ook nog 1 waarbij je berooid naast een slotmachine staat? :mellow:

Link naar reactie
Zo ken ik er ook nog wel een paar, zeggen dat je iets unieks hebt meegemaakt, maar er geen foto's van hebben want, bla, bla, bla. Ben ook ooit bij de Paus op audiëntie geweest, maar z'n haar zat niet goed, dus mocht geen foto's maken. 't is echt waar! :rolleyes::schater:

Maarre... mooie foto's! Heb je d'r toevallig ook nog 1 waarbij je berooid naast een slotmachine staat? :lol:

Heb ik je al eens verteld van mijn maanlanding... :schater:

Link naar reactie
Ja, helemaal mee eens! Z3MRunner heeft al zijn eigen filmhoekje, nu verpest ie dit topic ook nog met zijn foto's van de vakantie! ( ;) )

Oh ja Frido, back on topic: veel plezier morgen met de verkenningsrit voor onze Limborit over twee weken! Zoeken jullie wel ein richtig guten Currywurstladen uit!! :ok:

:schater: Thx Ruudje, we gaan Zo vertrekken... :rolleyes:

ga lekker met je eiphone spelen joh ;)

Ik krijg er dikke eieren van... :lol:

Ik heb het geprobeerd Frido maar ik kan echt niets vinden wat op flauwekul lijkt. Het is allemaal zo doordacht en heeft zoveel diepgang.

Maarrre die sigaretten hebben verder echt geen bijwerkingen bij jouw? :schater:

:schater: Die siegjes maken me GéK...

Zó kan het dus óók, gewoon negeren die negativiteit, eroverheen grappen en doorfeesten... :lol:

ZoepaH reportage Yangkee, ik geniet met volle teugen, klasse.

Dat heeft wel wat tijd gekost om dat onlijn te Zetten maar het is het dubbel en dik waard.

Have a nice day...

Link naar reactie
:schater: Thx Ruudje, we gaan Zo vertrekken... :rolleyes:

Ik zag een mail voorbij komen dat Danny ook meegaat. Als ie dit keer weer met de Ferrari F40 komt (en ik dat dus voor de twee keer ga missen), den gibt's Ärger! :lol:

Geniet ervan jongens, ziet er uit als een heerlijke dag voor Curry Wurst mit Pommes am Ring! :lol:

Link naar reactie
Roger staat op het moment denk ik ergens langs de Autobahn

We zijn gisteren even een beetje gaan rondtouren (dat doen veel mensen met zo'n auto en zulk weer). Met name in het grensgebied met Duitsland en ook nog eens in de regio van Dedemsvaart. Wat denk je; op een zeker moment stapt er in Duitsland een lange kerel met sigaar en handtas uit een porker en hij vraagt in gebrekkig Duits of wij de weg naar Niederland / Dedemsvaart weten... toeval ??

Link naar reactie
He, onze gewaardeerde Danny heb ik al een tijd niet meer gezien. Gaat alles goed met Sledge?

Het gaat Zéér goed met onZe Sledge en hij heeft vandaag weer beweZen Zéér snel te Zijn in dAh bOnD... :rolleyes:

We Zullen later wel wat foto's en een verslagje plaatsen van een meer dan geslaagde dag.

Link naar reactie
Het gaat Zéér goed met onZe Sledge en hij heeft vandaag weer beweZen Zéér snel te Zijn in dAh bOnD... :rolleyes:

We Zullen later wel wat foto's en een verslagje plaatsen van een meer dan geslaagde dag.

Aha, Danny iig in de Pierce mobiel! :nono: Maar het verkenningsritje richting Ring was dus goed?!

[schreeuwende menigte mode AAN] WIJ WILLEN :lol: :lol: !! WIJ WILLEN :ok: ;) !! WIJ WILLEN ;) :unsure: !! [schreeuwende menigte mode UIT]

Frido, ben je op de terugweg nog voorbij gereden door een zilveren waas met 19"ers:

Zonet in een keurige 7,5 uur vanuit Zurich naar huis gestuurd, wat loopt de Z4 3.0 met die kompressor toch bruut hard over de Autobahn. Optimisten in ACS gepimpte Montreal blauwe 2.8 automaatjes, ze konden gewoonweg inpakken :blink:
:foto:
Link naar reactie

Oh, wat bezorgt dit topic weer kippenvel zeg!!! Zoveel foto's die ik direct naast die van mezelf had kunnen leggen omdat ik er vorig jaar ook ben geweest, we zouden toen nog afspreken maar daar is nooit van gekomen maar zondag ga ik zeker even wat herinneringen met je ophalen! Prachtige foto's, en daarbij is Bryce ook zeker een favoriet van me als het om natuurschoon gaat!

PS: Ik zie dat je ook naar België gaat zondag, misschien een idee om in Vianen langs de A27 bij de carpool af te spreken? Rijden we vanaf daar door naar de Lucht...

Link naar reactie
Oh, wat bezorgt dit topic weer kippenvel zeg!!! Zoveel foto's die ik direct naast die van mezelf had kunnen leggen omdat ik er vorig jaar ook ben geweest, we zouden toen nog afspreken maar daar is nooit van gekomen maar zondag ga ik zeker even wat herinneringen met je ophalen! Prachtige foto's, en daarbij is Bryce ook zeker een favoriet van me als het om natuurschoon gaat!

PS: Ik zie dat je ook naar België gaat zondag, misschien een idee om in Vianen langs de A27 bij de carpool af te spreken? Rijden we vanaf daar door naar de Lucht...

Ja leuk Ivo. Doen we. Ik zal even mijn GSM naar je PM-en. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.