Ga naar inhoud

Off topic USA


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Gedurende de afgelopen weken op vakantie geweest en gemerkt dat er het benodigde heeft plaats gevonden op het forum. Puntensystemen, mensen die blijkbaar beledigd werden, grappen die verboden werden, klagers en beklaagden. Het is wel de bedoeling dat we de humor er hier inhouden mensen.

Dit is een off topic draadje, dus als we ons maar binnen de regels van "ons Danny" houden graag veel humor en flauwekul in dit draadje. :offtopic:

Het mag, wat mij betreft, overal over gaan en overal naar toe leiden.

Ik ben een paar weken in de USA geweest. We wilden naast de gebruikelijke bezoeken in de California ook naar de wat minder commerciële gedeeltes in Arizona en New Mexico gaan om wat meer in contact te komen met de Native Americans (Indianen). Dat is grandioos gelukt. We zijn als enige buitenstaanders op een uniek feest hoog in de bergen uitgenodigd waar normaal alleen de oorspronkelijke bevolking mocht komen. Prachtige dansers en ontroerende taferelen waarbij de dansers maïsmeel, prachtige taarten etc. van de bevolking kregen als dank voor het dansen. Het was een bijzonder indrukwekkende ervaring. Ik heb daar geen foto’s van gemaakt omdat dit niet respectvol zou zijn.

Ik heb teveel foto’s en filmpjes die ik zou willen delen. Hierbij random een kleine selectie.

Cactussen zover als het oog reikt.

4cimg0548bt2.jpg

En dat zijn echt geen kleine cactusjes. Wist je dat deze jongens 200 jaar kunnen worden?

4cimg0564ed1.jpg

Natuurlijk hebben we een Amerikaanse cabrio gehuurd voor het juiste "USA Roadster gevoel".

2chryslerxa7.jpg

Ook cactussen kunnen mooi zijn.

5cimg0577uv3.jpg

We hebben een kleine hiking trial gevolgd maar dit soort bordjes vond Annelies wat minder.

6cimg0578kq7.jpg

De cabrio had ook een cool elektrisch dak.

Postbussen

14cimg0579fy3.jpg

Eindeloos lange rechte stukken

13cimg0674om5.jpg

Highway

Bryce Canyon

8cimg0777qo4.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wowww... dat ziet er indrukwekkend uit. :thumbup:

Ik ga over een maandje naar de USA, dit zijn toch wel hele mooie foto's om er alvast in te komen, al zal mijn reis er waarschijnlijk heel anders uit zien.

Goed dat je weer terug bent, <_< hopelijk komt het slappe geouwehoer nu weer een beetje los... :offtopic:

Link naar reactie
hopelijk komt het slappe geouwerhoer nu weer een beetje los... :offtopic:

Yeah, that's the spirit :thumbup:<_<

Als je nog info of boeken over the USA wilt hebben dan weet je me te vinden Maik. :blink:

Vooral heel veel jeans en shirts en schoenen mee terug nemen. Geweldig goedkoop.

Link naar reactie
hopelijk komt het slappe geouwerhoer nu weer een beetje los... :offtopic:
Nou vooruit maar dan <_< En voor zo'n flutvakantie zeg jij een paar dagen Cote af, huis, zwembad een gastvrij ontvangst. Tssssssssssss en dat allemaal om je M te vergeten en te vergeven man wat een jankerd ben jij :schater:

Het ziet er heel indrukwekkend uit Yangkee, ik zal er ook een keer aan moeten geloven Wouwwwwwwwwwww :thumbup:

Link naar reactie
Nou vooruit maar dan :thumbup: En voor zo'n flutvakantie zeg jij een paar dagen Cote af, huis, zwembad een gastvrij ontvangst. Tssssssssssss en dat allemaal om je M te vergeten en te vergeven man wat een jankerd ben jij :schater:

Kijk, hier fleur je tenminste weer van op. :schater:

Nou nog een wetenschappelijke bijdrage van Dr. Stoploss en Ir.Tja en het topic is weer voor goed verknald.

Ik kijk er naar uit. :offtopic:

Link naar reactie

Tijdens je vakantie deze foto genomen bij de lokale sportschool. Vroeg me toen al af of je echt dacht dat een sportauto hebben betekent dat je sportief bent :thumbup:

Maar goed; "iemand" heeft 'm dus even geleend van je tijdens je trip in de USA.... :offtopic:

Gave foto's / filmpjes !

imag0067bi7.jpg

Link naar reactie

Erg mooie foto's! :offtopic:

Vooral deze is de volle 10 punten:

8cimg0777qo4.jpg

Als je nu je :thumbup: er in photoshopt, dan kan ie zo in het "is dat uw Z" topic!

Goed dat je er weer bent trouwens!

Link naar reactie
Nou nog een wetenschappelijke bijdrage van Dr. Stoploss en Ir.Tja en het topic is weer voor goed verknald.

Het onderzoekslaboratorium van Tja is momenteel nog gesloten vanwege verherverbouwingswerkzaamheden na een ietwat uit de hand gelopen experiment, maar vanaf zijn tijdelijk adres heeft hij nog wel een beschouwing.

We wilden naast de gebruikelijke bezoeken in de California ook naar de wat minder commerciële gedeeltes in Arizona en New Mexico gaan om wat meer in contact te komen met de Native Americans (Indianen). Dat is grandioos gelukt. ... Prachtige dansers en ontroerende taferelen waarbij de dansers maïsmeel, prachtige taarten etc. van de bevolking kregen als dank voor het dansen. Het was een bijzonder indrukwekkende ervaring. Ik heb daar geen foto’s van gemaakt omdat dit niet respectvol zou zijn.

Als we geen foto's meer mogen maken van mensen/taferelen waar we respect voor hebben, dan hebben we

  • óf aardig wat foto's te wissen op dit forum;
  • óf we al die tijd al geen respect voor elkaar gehad en komt die aap nu uit de mouw.

Link naar reactie

Dat ziet er heel goed uit. :offtopic: We vertrekken morgen, zelfde reis, zelfde steden.

Mid-size SUV-ke gehuurd, zullen zien......

Hoop dat we net zo'n mooie <_< kunnen maken. :thumbup:

Link naar reactie

mooie foto's en filmpjes Jangkie.

een zeer geslaagde vakantie zo te zien/lezen.

welcome back :offtopic:

Ralf,een hele fijne vakantie :thumbup:

Link naar reactie
Dat ziet er heel goed uit. :offtopic: We vertrekken morgen, zelfde reis, zelfde steden.

Bedank. :thumbup:

Goed reis Ralf! Je zult er echt van gaan genieten. Het is in ieder geval retegoedkoop (vergeleken met een x aantal jaar geleden.)

Ben benieuwd naar je ervaringen en plaatjes als je terug bent.

Link naar reactie
Erg mooie foto's! :ok

Goed dat je er weer bent trouwens!

Thnks, leuk als je zo weer ontvangen wordt op het forum. Wordt gewaardeerd.

:offtopic:

Ik verwacht van jouw natuurlijk ook de benodigde humorvolle en volledig nutteloze bijdragen aan dit draadje. :schater:

Link naar reactie
Tijdens je vakantie deze foto genomen bij de lokale sportschool. Vroeg me toen al af of je echt dacht dat een sportauto hebben betekent dat je sportief bent :)

Maar goed; "iemand" heeft 'm dus even geleend van je tijdens je trip in de USA.... :mellow:

Ha, geweldig Frank. Nu heb ik harde bewijzen dat mijn zoon weer is gaan toeren met de Z. :schater::thumbup:

Link naar reactie
Als we geen foto's meer mogen maken van mensen/taferelen waar we respect voor hebben, dan hebben we
  • óf aardig wat foto's te wissen op dit forum;
  • óf we al die tijd al geen respect voor elkaar gehad en komt die aap nu uit de mouw.

Geachte heer Tja, bedankt voor uw wederom wetenschappelijk onderbouwde stelling. :mellow:

Ik ben helaas zelf schuldig aan het gegeven dat het fundament onder uw these niet klopt. :thumbup:

Wij kregen alleen toegang tot het feest als we geen foto's zouden maken. Dat schijnt not done te zijn bij deze besloten festiviteiten.

Link naar reactie

Kijk, :mellow::thumbup: dat lucht lekker op. Ik haat apen die niet in mouwen passen en het toch proberen. :schater:.

Prachtig verhaal overigens. Het relativeert ook de forumbeleving weer eens een beetje. 't Moet een hobby blijven natuurlijk.

Oh jee. Daar gaan we weer. Heb ik nu gezegd dat mensen die hun hele leven aan een forum ophangen fout bezig zijn? :)

Link naar reactie
Het onderzoekslaboratorium van Tja is momenteel nog gesloten vanwege verherverbouwingswerkzaamheden na een ietwat uit de hand gelopen experiment.

Dat is nou precies waar ik nu bang voor ben.

Er is (goed bedoeld) ingegrepen en een puntensysteem ingevoerd maar het is niet de bedoeling dat we hier nu allemaal onze kop onder het maaiveld gaan houden en geen grappen meer durven te posten.

De volgende bijdragen zijn gewoon echt vette humor waar ik ontzettend om heb moeten lachen (Al sinds ik op dit forum zit overigens)!!!! Ik ben er van overtuigd dat de IVO en zijn team dit ook vinden.

In je Z zit een GPS module ingebouwd die continu in verbinding staat met de fabriek in Spartanburg. Daar wordt voor alle US BMW´s data verzameld over de locatie, weersomstandigheden, rijgedrag, de afstand die je aflegt tussen tankbeurten, stand van je linkervoet, de hoeveelheid brandstof die je tankt en de tijd tussen tankbeurten etc.

Na een complexe serie berekeningen wordt het resultaat teruggestraald naar je Z zodat je altijd over wetenschappelijk verantwoorde en up-to-date informatie beschikt over de actieradius en verbruik zoals getoond op de boordcomputers.

Die informatie wordt tevens doorverkocht aan Saoedi-Arabie, waar oliemaatschappijen het gebruiken om de hoeveelheid Super 98 te bepalen dat door olieraffinaderijen geproduceerd moet worden. Nu je op gas rijdt loopt dat gehele proces helemaal in de soep, dat begrijp je.

Dit complexe proces is er mede debet aan, dat het resultaat dat de boordcomputer toont, zo onbetrouwbaar is als wat :thumbup:

Of zoiets...

:mellow: @MdV: Nu pas begrijp ik waarvoor de correctiemethode is ingebouwd: voor de eerste serie Z's was het resultaat natuurlijk afhankelijk van de gebruikte draaddikte en bij de nieuwe Z's spelen atmosferische omstandigheden bij het doorsturen van de gegevens een rol :schater:
Mooi dat ze ook kijken naar wanneer de motor aan de aandrijflijn gekoppeld is, maar ook weer een gemiste kans dat ze je gasvoet niet in de berekening meenemen! ;)

Het moest alleen in de juiste draadjes worden los gelaten. Nou dan heb ik goed nieuws. Ik verwacht niets anders in dit draadje. Voor serieuze discussies kan ik bij het EO-forum terecht. Voor business discussies kan ik 24/7 bij mijn eigen bedrijf terecht. Voor mijn hobby, ontspanning, leuke mensen en vooral veel humor kon ik tot nu toe hier terecht. Hopelijk blijft dat zo want ik heb niet zo'n zin om een porker te kopen. :)

Link naar reactie

pf nou welkom terug hoor. Het was net zo lekker rustig hierzo.

Tsja met waterschade na een uit de hand gelopen experiment

Roger staat op het moment denk ik ergens langs de Autobahn

Stoploss staat op scherp dus die vertoont zich niet zoveel meer, iedere post levert hem weer een punt op.

Martijn gevlucht naar een neutraal Europees land.

Heb je je zoon ook al het huis uitgegooid? Beetje ongeoorloofd de auto van ma meenemen? Hij kan vast wel bij Frank en Saskia logeren. Frank heeft hem tenslotte aangegeven.

Paar jaar geleden grotendeels hetzelfde rondje gemaakt.

Toen nog in deathvalley, waar ze altijd nieuwe auto's testen, een autotest gedaan met een aantal prototypes die ze aan het testen waren van Ferrari, Maserati en Lamborghini. Maar ja je snapt het al hè, ik mocht geen foto's maken :mellow::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.