Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meet & greet juli 2008


RvE

Aanbevolen berichten

Ruud, zet je mij er ff bij voor de 11e.

Kom in mijn uppie en eet mee.

Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ralf, je staat genoteerd! Leuk dat je er ook bij bent! :P

Ik dus niet hé Ruud. Maar ik hoop aan de Moezel ook het nodige amusement te vinden :thumbup:

Veel plezier en "moge het één van de nog vele leuke avonden worden". Kan ik volgende keer ook komen... :thumbup:

Link naar reactie
Ik dus niet hé Ruud.

Jammer Frank, maar ik denk dat er in rondom de Moezel mooiere plekjes te vinden zijn dan in het Brabantse land.

Mocht het een vervolg krijgen, dan kunnen we waarschijnlijk verder vooruit plannen, zodat je het tijdig in je agenda kan zetten.

Link naar reactie

Emanuel & Reggie, helemaal top! :) Jullie staan genoteerd!

De teller staat op 7 Z-tjes en 10 mensen! :)

Link naar reactie

Ik Zit nog in de twijfelmodus, omdat het ik het aan de late kant vind.

Verder heb je het goed voor elkaar Ruud, of Zijn er mede organisatoren/trices ?

JaloeZiemodus-aan(Wat heb je trouwens voor een flutbaan...even naar Seattle vliegen voor je werk, pfff... :thumbup: )JaloeZiemodus-uit

Link naar reactie
Ruud zet je mij er ook bij, kom alleen en eet mee.

Michel.

Je staat erbij Michel, leuk dat je er ook bij bent! ;)

Link naar reactie
Ik Zit nog in de twijfelmodus, omdat het ik het aan de late kant vind.

Verder heb je het goed voor elkaar Ruud, of Zijn er mede organisatoren/trices?

19:00 uur aan de late kant? Eerder gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat mensen nog van hun werk moeten komen, Z3 uit de garage rijden en richting Leende rijden. Ik zou het wel erg leuk vinden als je zou komen! :sadder:

JaloeZiemodus-aan(Wat heb je trouwens voor een flutbaan...even naar Seattle vliegen voor je werk, pfff... :sleepy: )JaloeZiemodus-uit

Tja, ik kan er niks aan doen, zo werkt dat ;) . Als je ook zo'n flutbaan wil: ik heb op het moment twee vacatures in mijn team bij Philips. Een in Eindhoven, een in Andover (bij Boston - USA). Als je enige SAP (of automatiserings-)afiniteit hebt kun jij ook binnen no time de hele wereld over gestuurd worden op kosten van de baas :thumbup: .

Link naar reactie

Ja ik kom dan ook terugvliegen (uit Tokio) en land om een uur of vijf op Schiphol; en zelfs met een :m: in de lakverzegeling denk ik dat het niet gaat lukken om nog op tijd te komen.. :wacko: Gezien eerdere posts zal ik natuurlijk volhouden dat ik niet moe ben na een uur of 12 vliegen op de autopilot :thumbup::unsure: ; dus daar ligt het niet aan. :fiew:

Ik hoop de volgende keer wel te kunnen. Nogmaals veel plezier en eet smakelijk daar in het zuiden!

Link naar reactie

Ad, het lijkt me dan inderdaad veiliger om lekker naar huis te gaan en wat te gaan slapen. :thumbup:

Wel leuk dat je je nog even afmeldt. Volgende keer misschien! :unsure:

Link naar reactie

Ik ben normaal niet zo van de "ik schop het topic nog maar even", maar met nog twee weken te gaan tot de 11e wil ik wel even een stampje wagen.

schop

:wacko:

;)

Link naar reactie

Was er even volledig van overtuigd dat het op een zondag zou zijn... had al plannen de M&G te combineren met een familiebezoekje in regio E'hoven... :wacko: .

Maar helaas, de 11e hebben we al iets. Misschien een volgende keer...

Voor diegenen die wel gaan... veel plezier!

Link naar reactie
Ja ik kom dan ook terugvliegen (uit Tokio) en land om een uur of vijf op Schiphol; en zelfs met een :m: in de lakverzegeling denk ik dat het niet gaat lukken om nog op tijd te komen.. :ok: Gezien eerdere posts zal ik natuurlijk volhouden dat ik niet moe ben na een uur of 12 vliegen op de autopilot :wacko: ;) ; dus daar ligt het niet aan. :fiew:

Ik hoop de volgende keer wel te kunnen. Nogmaals veel plezier en eet smakelijk daar in het zuiden!

Ahum :fiew: :fiew:

Link naar reactie

Moest ik ook al denken idd. Wel rake commentaren op spitsnieuws.nl. Dit is mijn favoriet:

Ach ... daar gaat het om twee piloten

Hier om een hele regering.

James Lastig | 26-06-08 | 13:09

Link naar reactie

als ik het ga redden kom ik zeker ook!! ik zit alleen de ochtend en misschien begin middag nog op terschelling, dus het ligt er even een beetje aan wanneer ik in eindhoven kan zijn... is nogal een ritje :schater:

enne frido gewoon komen!! tis laat maar heb je zondagochtend zaterdagochtend nou echt zoveel te doen? :fiew:

Link naar reactie
ohja ik ben trouwens geen belg, limbo of brabo maar hopelijk is een uitnodiging van een limbo genoeg ;)
Het is toch een Belgen/Limbo/Brabo meet & greet?

Dan is een keer zwaaien naar een Belg, een Limbo of een Brabo toch voldoende? :schater: :fiew:

Link naar reactie

Maik, het zou top zijn als je ook komt. :) Leuk ook om te lezen dat Reggie & Emanuel ook de meet & greet promoten :fiew:

Ritje van Terschelling naar Eindhoven is wel meteen heerlijk als je net je (nu nog mooiere/blinkende) Z3 Roadster hebt!

Maar Maik, als ik dit lees:

enne frido gewoon komen!! tis laat maar heb je zondagochtend nou echt zoveel te doen? ;)

even de reminder dat het op een vrijdagavond is. Maar je hebt gelijk, het zou wel leuk zijn als Frido er ook bij is! ;)

Bart, mooi te zien dat je creatieve oplossing aandraagt:

Dan is een keer zwaaien naar een Belg, een Limbo of een Brabo toch voldoende? :schater: ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vrijdag 11 juli is nog maar vijf dagen verwijderd. :m:

Morgen of woensdag ga ik in ieder geval reserveren bij De Jagershorst, voor de mensen die aangegeven hebben te komen eten. :thumbup:

Ik stuur die mensen ook nog even een PB met mijn mobiel nummer, mocht er iets tussen komen, kun je even bellen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.