Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meet & greet juli 2008


RvE

Aanbevolen berichten

UPDATE: De uitkomst van de poll was 11 juli. Dus bij deze staat de datum vast:

11 juli 2008, 19:00 uur, Belgen/Limbo/Brabo meeting, Golden Tulip Jagershorst

Na een initiële check van de animo voor een Belgen/Limbo/Brabo meeting (welke mod/admin heeft subtiel de titel van dat topic aangepast? :fiew: ) zijn we het er wel over eens dat het leuk is deze te houden.

Voor de lokatie heb ik voor deze eerste keer Golden Tulip Jagershorst gekozen. Ligt net onder Eindhoven, aan de A2 bij afslag Valkenswaard. Dus zo'n beetje midden in het BLB gebied.

result.jpg

route_cm_leende.jpg

Er zijn op deze lokatie twee restaurants, maar met de mensen van Golden Tulip heb ik afgesproken dat de brasserie "Club Met" het makkelijkst is, aangezien daar makkelijker mensen aan kunnen schuiven. Reken op een bedrag van rond de 25 euro voor drie-gangen diner. Bij een grotere groep kan het zijn dat we een keuzemenu krijgen. Natuurlijk is eten niet verplicht, je mag ook na het eten komen, of net wat je wil. Als je het maar even doorgeeft ivm reserveren bij Jagershorst. En (niet onbelangrijk) er is voldoende parkeerplek voorhanden.

Als er een vervolgmeeting komt, hoeft dat natuurlijk niet hier te zijn, maar daar kunnen we het tzt nog over hebben.

Ik laat de poll open tot en met zondag 8 juni. Daarna is de meest gekozen datum de definitieve datum.

Tot slot: Dit topic wil ik graag meteen als aanmeldtopic gebruiken, anders volgt er na dit topic nog een topic met aanmeldingen. Dus je kunt in een reactie aangeven welke vrijdag(en) je kunt, kan ik meteen na het definitief maken van de datum de lijst van deelnemers opmaken. Het spreekt voor zich dat zowel Simone als ik op allebei de data kunnen, en ja we eten mee! Dus 2 personen en 1 Z3 coupe staan al genoteerd ongeacht de datum! :ok:

forumnaam - naam - diner ja/nee

1. Mizzzcoupe - Simone - Ja

2. RvE - Ruud - Ja

3. KatjaZZZ - Katja - ja

4. Santman - Mark - ja

5. Maik - Maik - ja

6. <Maik's mystery guest> - ? - ja

5. Miss M coupe for life - Reggie - ja

6. M coupe for life - Emanuel - ja

7. Fer - Fer - nee

7. Ralf - Ralf - ja

8. Michel. - Michel - ja

9. MaikBos - Maik - waarschijnlijk niet

10. PJ311 - Pieter-Jan - ja

11. -- - Roxanne - ja

12. Zedri - Frido - alleen als het weer niet lijkt op hagel, heftige windstoten, twintigduiZend liter regen per meter (dan is misschien nummer 13 geen gelukkig getal :o )

Update 9 juli: Zojuist heb ik gereserveerd voor 9 tot 10 personen om 19:00 uur. Er gaat me nog iemand terug bellen om het "keuzemenu door te nemen" :m: , dus ik ben benieuwd.

Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We zijn er ook graag bij (is een thuiswedstrijd :m: ), alleen welke twee vrijdagen had je in gedachten?

KatjaZZZ & Santman

Excuses Katja, was mijn eerste poll-plaatsing, er ging wat fout :fiew: . De twee opties staan er nu: 11 en 25 juli.

Link naar reactie

Kan over beiden data niet met 100% zekerheid zeggen of ik erbij kan zijn, maar ga er maar vanuit dat ik erbij ben .

2personen incl. diner :fiew:

Link naar reactie

Heb 25 juli gestemd, maar moet voorlopig nog effe de boot afhouden kwa eten.

11 juli kan helemaal niet, dan zijn wij een WE toeren aan de Moezel (met de QP uiteraard)

En op 26 juli vertrekken we (in de vroegte) richting Frankrijk. Dan krijg ik mijn vrouw sowieso niet mee aan de vooravond van...

Dus waarschijnlijk ga ik (als het 25 juli wordt) enkel effe langskomen om het initiatief te steunen.

Want dat verdienen jullie :thumbup:

Link naar reactie
Dus waarschijnlijk ga ik (als het 25 juli wordt) enkel effe langskomen om het initiatief te steunen.

Want dat verdienen jullie :thumbup:

Top Frank! dankjewel :ok:

Ik wacht dan nog even met je in de lijst zetten totdat we de datum definitief hebben.

Enne...toeren in de Moezel: je leeft wel naar het motto: niet poetsen, maar rijden! :thumbup:

Link naar reactie
ik moet ff eerlijk bekennen dat het onder voorbehoud is, want ik weet niet of en wanneer we vakantie pakken, ligt helemaal aan de drukte. ik hoop dat we kunnen, het lijkt zeker gezellig :thumbup::thumbup:

Is okay, Emanuel. We zien het wel wanneer de datum definitief is.

Van andere meetings die georganiseerd werden hier op het forum heb ik geleerd dat er niet te veel druk op mensen moet gezet moet worden om toch vooral aan te melden, of om vantevoren een bepaald aantal Z-tjes/mensen bij elkaar te krijgen. Dus we zien wel hoeveel mensen er komen en of het daarna een vervolg krijgt.

Link naar reactie
Is okay, Emanuel. We zien het wel wanneer de datum definitief is.

Van andere meetings die georganiseerd werden hier op het forum heb ik geleerd dat er niet te veel druk op mensen moet gezet moet worden om toch vooral aan te melden, of om vantevoren een bepaald aantal Z-tjes/mensen bij elkaar te krijgen. Dus we zien wel hoeveel mensen er komen en of het daarna een vervolg krijgt.

Het initiatief mag er zeker wezen, daar valt niks over te zeggen, maar ik zal doen wat ik kan, en tzt bevestigen dat ik kom!!! :thumbup:

Link naar reactie

Heb de 11e gestemd ! Top :thumbup:

Kom eten en waarschijnlijk alleen.

Link naar reactie

forumnaam - naam - diner ja/nee

1. Mizzzcoupe - Simone - Ja

2. RvE - Ruud - Ja

3. KatjaZZZ - Katja - ja

4. Santman - Mark - ja

5. Maik - Maik - ja

6. <Maik's mystery guest> - ? - ja

7. Miss M coupe for life - Reggie - ?

8. M coupe for life - Emanuel - ?

9. Fer-? diner nee

Link naar reactie
De Lange te D. rijdt het hele land door om zijn Z4 te showen. De Lange te D. heeft geen vrienden, dus dat kan ook altijd. Zal zich vast nog wel aanmelden. :thumbup:

Haha, ja en als die niet zichzelf opgeeft, geeft z'n vrouw 'm meestal gewoon op. :schater:

Link naar reactie
forumnaam - naam - diner ja/nee

9. Fer-? diner nee

Fer, leuk dat je komt! Maareh, weet je je eigen naam niet? :groupwave:

Je kunt allebei de dagen? Ik voeg je toe in de lijst hierboven.

Link naar reactie
Hoop alleen dat er wat meer Z-Limburgers meekomen

Dat hoop ik ook Fer. Maar in Limburg is het dan "waat kump det kump". We zien wel.

Link naar reactie

Luitjes, morgen vlieg ik voor een weekje naar Seattle, USA. superhero2.gif

Afhankelijk van of ik internet-access in mijn hotel heb zal ik dit topic de komende week bijhouden.

Als ik terug ben volgende weekend, prikken we een vaste datum en kan ook definitief ingeschreven worden voor diegenen waarbij er een "optie" op een/beide data bestaat.

Groeten, Ruud :thumbup:

Link naar reactie
was het dat maar!! Vakantie!! :wave: Nee

Nou. zit hier nu in Seattle: hotelkamer. zwembad (met 12 graden C buiten useles, maar toch). Dadelijk met de collega's naar de bar :P en een hapje eten (lekker om 1:18 CET op je eerste dag). :wave:

[vrouw leest mee mode AAN] maar zonder Simone is het niet echt vakantie <_< [vrouw leest mee mode UIT]

Nog geprobeerd om bij Hertz een leuke coupe te krijgen. Zegt dat mens "yeah, we have Porsche Boxsters, or a Nissan 350 convertible". "Actually I mean a Coupe, not a convertible". "we do have Mustangs....that has two doors" "never mind, please give me the compact that I booked". Een Mustang.... :unsure: De definitie van Coupe volgens Hertz is "een tweedeurs". :wave:

Link naar reactie

Nou ik ben veilig en wel weer terug uit Seattle. Ik ben blij te zien dat het hier in dit topic storm liep, de afgelopen week. :groupwave::groupwave:

De poll zou open blijven tot vandaag. 11 juli was de meest-gekozen datum, dus dat is 'm geworden. De openingspost is aangepast.

De meeste mensen die al via "voorinschrijving" hadden ingeschreven konden op beide data, maar het zou handig zijn als jullie de komende maand toch nog even bevestigen (mag via PM of hier in het topic) of jullie komen.

In ieder geval tot de 11e juli! :banaan:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.