Ga naar inhoud

Belgen/Limbo/Brabo meet & greet juli 2008


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik wil graag komen maar weet dus niet zeker hoelaat ik terug ben! Ik kan dat dus vrijdagmiddag pas laten weten...

Is geen probleem Maik. Leuk dat je toch komt! :rant: Je staat op de lijst :angry:

Ik reserveer dan geen plekje voor het eten, dat is om 19:00 uur en het ziet er niet naar uit dat je dat gaat redden. Ik stuur je zowiezo nog even een PM met mijn mobiel nummer, kun je onderweg even een SMSje sturen hoe laat je denkt aan te komen. Als je het dan toch gaat halen om rond 19:00 in Leende te zijn, kunnen we dan nog wel even wat regelen. En anders kom je alleen kletsen, drinken en Z-tjes kijken!

Neem je je zus nog mee? Dan komt MartinvH misschien ook nog ;)

Link naar reactie
Kan over beiden data niet met 100% zekerheid zeggen of ik erbij kan zijn, maar ga er maar vanuit dat ik erbij ben .

2personen incl. diner ;)

Ik moet hierop terugkomen. :angry: Mijn mystery guest heeft ervoor gezorgd dat wij om 20.00u al met vakantie vertrekken. :rant:

Mocht het toch lukken dan laat ik het uiteraard weten. :)

Link naar reactie
Ik moet hierop terugkomen. :angry: Mijn mystery guest heeft ervoor gezorgd dat wij om 20.00u al met vakantie vertrekken. :rant:

Mocht het toch lukken dan laat ik het uiteraard weten. :)

Kan gebeuren Maik. Dank voor het tijdige bericht.

Veel plezier met je mystery guest op vakantie! :) ;)

Link naar reactie
pj311- pj en roxanne zullen er beide zijn en grote honger hebben :thumbup: (en dorst misschien ook)

Top! :cooltext: Jullie staan op de lijst!

Link naar reactie

Onder redelijke weersomstandigheden kom ik mee genieten.

Als het beestig weer is (Grote kans op hagel, heftige windstoten, twintigduiZend liter regen per meter) dan kom ik niet, dan heb ik geen lol... :newblush:

Het Zal dus wel loslopen... :thumbup:

Link naar reactie
Grote kans op hagel, heftige windstoten, twintigduiZend liter regen per meter

Dat is Zeer okay :newblush:

Met het weer ziet het er nu zo uit:

wo do vr za zo

Zonneschijn (%) 30 20 30 30 30

Neerslagkans (%) 70 90 80 50 60

Neerslaghoeveelheid (mm) 2 7-13 1-8 1-4 0-9

Minimumtemperatuur (ºC) 12 12/15 13/16 12/14 12/14

Middagtemperatuur (ºC) 20 19/22 20/23 20/22 19/23

Windrichting W ZW ZW W NW

Windkracht (bft) 4 4 3 3 3

Dus: vrijdag Ziet er niet uit als een Zonnige topdag, maar Zal inderdaad wel meevallen

(is nog best lastig, dat gedoe met die hoofdletter Z, Frido-ZZZtyle)

Link naar reactie
Dat is Zeer okay :newblush:

Dus: vrijdag Ziet er niet uit als een Zonnige topdag, maar Zal inderdaad wel meevallen

(is nog best lastig, dat gedoe met die hoofdletter Z, Frido-ZZZtyle)

:schater: :schater: Je bent er Zelfs een paar vergeten... ^_^

Gaat een bijZonder weekje worden, Zedri gaat de 40.000 km op het klokje krijgen... :thumbup:

(Zei Limbo FreetZZZ, die aan het denken is om op 11 Juli, notabene de dag dat de nieuwe iPhone uitkomt, de hard-top te plaatsen voor een herfstritje... :thumbup: )

Link naar reactie

Oh ja, nog iets : 11 juli is de feestdag van de Vlaamse Gemeenschap.

Vraag eens aan PJ om een rondje te geven :thumbup:

:newblush: Veel plezier vrijdag, ik hoop op niet te veel regen, dan kan ik leuke tripjes maken aan de Moezel...

En plan alvast een volgende meeting, dan kan ik dit meteen vast leggen in mijn agenda.

Link naar reactie
:schater: :schater: Je bent er Zelfs een paar vergeten... ;)

Gaat een bijZonder weekje worden, Zedri gaat de 40.000 km op het klokje krijgen... :D

(Zei Limbo FreetZZZ, die aan het denken is om op 11 Juli, notabene de dag dat de nieuwe iPhone uitkomt, de hard-top te plaatsen voor een herfstritje... :angry: )

ahh, je wilt stiekum toch een beetje het QP gevoel voelen!!! :party::rolleyes:

Link naar reactie
ahh, je wilt stiekum toch een beetje het QP gevoel voelen!!! :D :rolleyes:

Ik geef hem groot gelijk! Toch maar eens op Frido inpraten of ie zijn Zedri om wil ruilen voor een mooie 2.8 QP automaat met fohn! :angry:

Link naar reactie
Oh ja, nog iets : 11 juli is de feestdag van de Vlaamse Gemeenschap.

Vraag eens aan PJ om een rondje te geven ;)

:rolleyes: Veel plezier vrijdag, ik hoop op niet te veel regen, dan kan ik leuke tripjes maken aan de Moezel...

En plan alvast een volgende meeting, dan kan ik dit meteen vast leggen in mijn agenda.

Dank voor de tip Frank! :angry:

Veel plezier met je toer door de Moezel (najah "langs" de Moezel lijkt me beter)! :D

Link naar reactie

Laatste update:

De tafel is gereserveerd voor 19:00 uur, 9 tot 10 personen. We krijgen ook een dedicated Z3 parking, waarbij ze zelf aangaven dat deze te zien is vanuit het restaurant (die luitjes snappen het! ;) ). Dus alles is geregeld.

Zojuist heb ik iedereen die heeft aangegeven morgenavond te komen een PB gestuurd, met de coordinaten van De Jagershorst en mijn mobiel nummer voor als er iets niet door gaat of veranderd.

Tot morgen allemaal! Greets, Ruud :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Ik geef hem groot gelijk! Toch maar eens op Frido inpraten of ie zijn Zedri om wil ruilen voor een mooie 2.8 QP automaat met fohn! ;)

Nu begin ik toch aan je te twijfelen Ruudje... :hypocritesmiley:

Of je hebt mijn membersgallery nog nóóit doorgeleZen of je houdt me voor de gek ?!?

Het is maar goed dat we morgen elkaar eens wat beter leren kennen.

Als je me een beetje doorhebt dan weet je dat ik een meer dan heftige band met Zedri heb, die blauwe engel gaat voor geen enkele andere auto meer weg !!!

Je krijgt het bekende voordeel van de twijfel.

Link naar reactie
Bij deze wil ik jullie veel plezier toewensen morgenavond! :hypocritesmiley: Zit zelf nu in Tokyo dus red het niet op tijd..

Dan drink daar maar eentje op ons dan doen wij dat hier op jouw... ;)

Link naar reactie
Bij deze wil ik jullie veel plezier toewensen morgenavond! :hypocritesmiley: Zit zelf nu in Tokyo dus red het niet op tijd..

Ad, 本当にありがとうございます

Link naar reactie
Of je hebt mijn membersgallery nog nóóit doorgeleZen of je houdt me voor de gek ?!?

Het is maar goed dat we morgen elkaar eens wat beter leren kennen.

Als je me een beetje doorhebt dan weet je dat ik een meer dan heftige band met Zedri heb, die blauwe engel gaat voor geen enkele andere auto meer weg !!!

Ik was je inderdaad maar aan het "vereppelen" (om het maar eens mooi op zijn Limbo's te stellen), relax :wave: .

De meeste mensen hier hebben een diepere band met hun Z-tje dan met een "gewone auto" (de forumleden die de ene Schlampfine na de andere afwerken daargelaten). Maar ik hoor morgen graag wat Zedri & Frido zo'n goed stel maakt! ;) :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Hier schijnt nu nog het Zonnetje, de nieuwe iPhone was al lang en breed uitverkocht toen ik er een wilde halen, Zedri is (wellicht tegen beter weten in) mooi gepoetst, dus...

Geen reden om niet te komen, dus tot later... ;)

Link naar reactie

Hier (Beegden) schijnt ook het zonnetje. In Eindhoven (waar ik net vandaan kom) scheen ook het zonnetje. Toen ik bij De Jagershorst langsreed, zag ik al een stuk parkeerplaats afgezet met rood-wit lint, zij hebben er in ieder geval zin in! ;)

Van Maik Bos heb ik al SMS updates gehad, hij is onderweg. Malou SMSt net dat ze nu ook bij Maik in de auto zit.

Bart (Tja) belde net dat ie ook onderweg is.

Wij springen over een kwartiertje in de Z! Tot zo!

Frido, dan toch ook nog even iPhone ;)

Ik heb er even over gedacht om in de pauze naar de Mediamarkt te gaan, maar ik heb de iPhone maar telefonisch via de klantenservice besteld (1x zwart, 1x wit, levertijd "ongeveer een maand"!! :wave: )

Link naar reactie

Ik ga over 5 mins, helaas dicht..... tot zo :wave:

Hier (Beegden) schijnt ook het zonnetje. In Eindhoven (waar ik net vandaan kom) scheen ook het zonnetje. Toen ik bij De Jagershorst langsreed, zag ik al een stuk parkeerplaats afgezet met rood-wit lint, zij hebben er in ieder geval zin in! :ok:

Van Maik Bos heb ik al SMS updates gehad, hij is onderweg. Malou SMSt net dat ze nu ook bij Maik in de auto zit.

Bart (Tja) belde net dat ie ook onderweg is.

Wij springen over een kwartiertje in de Z! Tot zo!

Frido, dan toch ook nog even iPhone ;)

Ik heb er even over gedacht om in de pauze naar de Mediamarkt te gaan, maar ik heb de iPhone maar telefonisch via de klantenservice besteld (1x zwart, 1x wit, levertijd "ongeveer een maand"!! ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.