Ga naar inhoud

Vraag over armsteun/beker- en munthouder


Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Ik ben op zoek naar een andere bekerhouder. Degene die er nu in zit is:

console2.jpg

Het ziet er, vergeleken met de rest van de auto, een beetje ongepast uit met dat kunststof...

Hier de rest van het interieur, dan is het misschien duidelijker waarom dat plastieken ding een beetje uit de toon valt.

img6200fz7.th.jpg

Heeft iemand énig idee of dit ook in Nederland (en misschien ook in verschillende kleuren) te verkrijgen is? Er zijn wel aanbieders ( http://64.225.94.154/ShopSite/page2.html , http://www.autochic.com/armrest.html, http://leatherz.com/Merchant2/merchant.mv?...ode=Z3_Armrests, http://users.belgacom.net/bmw_z3/bmw_z3_accessories.htm) maar deze zitten in elk geval in het buitenland of de steunen zijn net zo plastic.

Ervaring iemand? Misschien een tip waar ik verder kan zoeken? Autobarthobraat.nl heeft een hoop accessoires, maar niet de armsteun..

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De laatste link werkt (bij mij) niet.

Ik denk dat je de aanbieders wel hebt gehad.

Ik heb alleen auco (Duitsland) nog voor je v.w.b. een armsteun, geen bekerhouder.

In Nederland vind je niet wat je zoekt, voor zover ik weet.

Succes!

Link naar reactie
De laatste link werkt (bij mij) niet.

[...]

Ik heb alleen auco (Duitsland) nog voor je v.w.b. een armsteun, geen bekerhouder.

Dankjewel voor je vlotte reactie Rob!

Die laatste link heb ik even aangepast, er zat een tekentje tussen die er niet hoorde.

Een bekerhouder is ook niet nodig. Het gaat om de armsteun. In de auto wordt toch (bijna) nooit in gedronken. Bedankt voor je Duitse link, die ga ik bekijken! Duitsland is in elk geval al dichterbij!

Link naar reactie
Ik heb alleen auco (Duitsland) nog voor je v.w.b. een armsteun, geen bekerhouder.

Heb je toevallig ervaring met deze jongens?

Zijn ze betrouwbaar, snelle levering, goede e-mailafhandeling etc? Heb net namelijk een mailtje gestuurd en ben benieuwd wat het gaat opleveren.

Ik zoek een vlotte oplossing, want het is een cadeau'tje voor m'n vader (1 juni jarig)...

Link naar reactie
Goedemiddag!

Ik ben op zoek naar een andere bekerhouder. Degene die er nu in zit is:

console2.jpg

Remco,

een beetje opportunistisch wellicht, maar als je van dat plastic ding af wilt dan wil ik hem wel overnemen. Ik heb nu namelijk helemaal niets van bekerhouder en dat vind ik toch wel lekker als ik wat langere afstanden rijd. Stuur me maar een PM als je wilt.

Zelf heb ik ook al gezocht naar iets geschikts, maar kom hierbij ook niet verder dan het Duitse bedrijf dat door Rob al is genoemd. Daar kan ik je dan ook niet bij helpen. Of wellicht dat je het eens bij de dealer kunt vragen?

Link naar reactie

Hey Santman!

De dealer waar het vandaan komt is geen BMW dealer, maar het is inderdaad wél een goede suggestie. Misschien dat hij contacten heeft!

Leuk dat je reageert en interesse toont in de 'armrest' :surprise:

Als ik zo ver ben dat er een nieuwe in zit, zal ik je zeker in gedachten houden; no problemo!

Link naar reactie
Heb je toevallig ervaring met deze jongens?

Zijn ze betrouwbaar, snelle levering, goede e-mailafhandeling etc? Heb net namelijk een mailtje gestuurd en ben benieuwd wat het gaat opleveren.

Ik zoek een vlotte oplossing, want het is een cadeau'tje voor m'n vader (1 juni jarig)...

Jawel, goede ervaring mee. Je kunt 'm IRL zien bij Zter.

Link naar reactie
Heb zojuist contact gehad met BarthoBraat.

Deze heeft ze waarschijnlijk wel op voorraad liggen, hij neemt nog contact op.

Hopelijk loopt het ergens op uit!

hij bedoelde dfenk ik dat hij snel ff gaat bellen met D en korting vraagt die hij vervolgens in zijn handelaarszak steekt (groot gelijk) :surprise:

Link naar reactie
...hij neemt nog contact op.

Ben benieuwd naar je ervaringen met BarthoBraak. Ik heb hem vorige maand tweemaal gemaild en uiteindelijk 1 maal gebeld over de z3m sportstoelen die hij te koop heeft (voor 1295 euro). Bij mails geen reactie terug. Bij bellen eerst een voicemail en daarna heeft hij teruggebeld met een vaag verhaal over stekkertjes. Hij beloofde me toen meteen foto's te mailen. Ik wacht al 3 weken op een bericht. Dat soort mensen noem ik onbetrouwbaar. :surprise:

ontopic: ik hoop natuurlijk dat hij jou WEL kan helpen... :unsure:

Link naar reactie
hij bedoelde dfenk ik dat hij snel ff gaat bellen met D en korting vraagt die hij vervolgens in zijn handelaarszak steekt (groot gelijk) :drank:

Zou goed kunnen! Dan heeft hij het in elk geval vlot gedaan! Ik belde hem namelijk dinsdag rond 14:00 uur met de vraag of hij iets voor me kon betekenen. Hij zat toen in de auto en kon zo niet zeggen wat hij op voorraad had liggen. Woensdag rond 12:00 uur belde hij al terug met de mededeling dat hij 'm had liggen.

Ben benieuwd naar je ervaringen met BarthoBraak. Ik heb hem vorige maand tweemaal gemaild en uiteindelijk 1 maal gebeld over de z3m sportstoelen die hij te koop heeft (voor 1295 euro). Bij mails geen reactie terug. Bij bellen eerst een voicemail en daarna heeft hij teruggebeld met een vaag verhaal over stekkertjes. Hij beloofde me toen meteen foto's te mailen. Ik wacht al 3 weken op een bericht. Dat soort mensen noem ik onbetrouwbaar. :blink:

ontopic: ik hoop natuurlijk dat hij jou WEL kan helpen... :ok:

Nah; bij deze mijn ervaring dan. Perfect. Geen énkel probleem. Ik werd vlot geholpen, mijn telefoontjes werden beantwoord en hij belde netjes terug. Ook emails werden dezelfde dag nog beantwoord. Verder was zijn werkplaats heel dicht bij mij in de buurt en ik kon daar een dag later al gewoon langskomen. Hij liet me zijn garage zien waar allerlei andere accessoires lagen, zoals sportstoelen, velgen en hardtops. Ik had het geld niet contant bij me (ik verwachtte een zaak, dit was z'n privéwerkplaats) dus moest even gaan pinnen. Pinautomaat was 3 minuten verderop. Toen ik weer terugkwam was hij bezig om de armsteun netjes in te pakken in beschermende folie. Netjes bonnetje erbij.

De armsteun:

Armsteun%20Beige%20Zwar%20site%20foto.jpg

Jammer dat het bij jou zo fout gegaan is Andriol! Het klinkt niet echt als de persoon die ik heb ontmoet. Misschien zou je het nog een keer kunnen proberen, want ik meen dat hij wel M-stoelen had staan..

Eindconclusie: vlotte service en laagdrempelig.

Voor mij handig om te weten dat er zó dicht in de buurt een BMW-accessoires-zaak zit. Een volgende keer zou ik zeker weer naar hem toegaan.

Link naar reactie
Jammer dat het bij jou zo fout gegaan is Andriol! Het klinkt niet echt als de persoon die ik heb ontmoet. Misschien zou je het nog een keer kunnen proberen, want ik meen dat hij wel M-stoelen had staan..

Ik zal het nog 1 keer proberen na het weekend...

thanks

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.