Ga naar inhoud

Ipod in de Z4


jqj

Aanbevolen berichten

Juich, juich afgelopen zaterdag onze Z4 afgeleverd door de dealer. We hadden als optie een interface voor de Ipod laten aanleggen. Wanneer ik deze aansluit speelt alles keurig over de boxen en zo, maar ik krijg met geen mogelijkheid de info op het scherm van de navigatie. Dat moet wel kunnen begrijp ik.

Wat moet of kan ik doen???

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Juich, juich afgelopen zaterdag onze Z4 afgeleverd door de dealer. We hadden als optie een interface voor de Ipod laten aanleggen. Wanneer ik deze aansluit speelt alles keurig over de boxen en zo, maar ik krijg met geen mogelijkheid de info op het scherm van de navigatie. Dat moet wel kunnen begrijp ik.

Wat moet of kan ik doen???

De juiste interface aanschaffen, er zijn nogal wat verschillende type's. Ik heb er ook 1 besteld maar ben bang dat ik ook de verkeerde heb Ruud? :D
Link naar reactie
De juiste interface aanschaffen, er zijn nogal wat verschillende type's. Ik heb er ook 1 besteld maar ben bang dat ik ook de verkeerde heb Ruud? :D

Zie je wel eigenwijs joch. :schater: Ik maar PM sturen dat Icelink niet werkt bij DSP en jij maar blijven zeggen dat het wel kan. :D

Link naar reactie
Wat zei jij ook alweer. De hond lijkt op zijn baas of de baas lijkt op zijn hond :D

14047mybassetyf0.gif

:schater:

Leuke foto van Nicole in de sportschool, top dat je dit met ons wilt delen :D

(Jij zegt zelf dat Nicole op een Basset lijkt) :schater:

Link naar reactie

mag ik hier ook compleet nutteloze en offtopic posts ZZZzetten??

;)

om het nog een klein beetje nuttig te houden: Moet je je Ipod manueel (ttz, op de Ipod zelf) bedienen? Mogelijks heeft de dealer gewoon de "AUX-kit" geplaatst, die enkel inhoudt dat een externe audiobron mbv de line-in aan de radio wordt aangesloten.

Voor de real thing, de IntraVee... zie post pvr

Link naar reactie

Ik heb de dension icelink en geen DSP wel 16:9 en deze laat in de bovenste regel wel zien welk nummer en welke artiest er afgespeelt wordt, de Ipod is ook niet op de Ipod zelf te bedienen dit doe je gewoon op de radio.

De tekst heb ik erin gekregen nadat ik een speciaal mp3tje heb gedownload en deze op de Ipod heb afgespeelt en een aantal toetscombinatie's heb ingedruk na veel klooien is het uiteindelijk gelukt maar niet van harte, ik ben in ieder geval tevreden.

André

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...

Afgelopen weekend gereden in een BMW met zo'n iPod aansluiting. Is toch wel ideaal. Moet er hier ook maar in komen.

Ik ga voor de Intravee II module. Net even gekeken, via toysinyourcar.com is ie 250 euro (omgerekend vanaf pond). Via Wheels Online kost ie 350 euro. Bij bimmernav.com is ie 200 euro maar is onbekend of daar de Alpine module al bijzit. Ook Ruud even een PM gestuurd want las dat hij em al eerder bij een mede Z3forum-member had ingebouwd. Via Amerika heb je natuurlijk wel kans dat ie bij de douane terecht komt (of bij Engeland ook?).

Verder nog tips? Prijsverschil tussen Wheels Online en Toysinyourcar is behoorlijk groot.

Link naar reactie

Kut, volgens mij heb ik geen cd-wisselaar voorbereiding in mijn Z4. Is optiecode 692 volgens mij.

Opties (gaat dus om een Duitse auto):

255 sportlenkrad

305 fernbedieniung fur zv

313 aubenspiegelpaket

345 chrome-line interieur

399 verdeckbetatigung volautomatisch

423 fubmatten in velours

459 el. sitzverstellung mit memory

493 ablagepaket

494 sitzheizung fahrer/beifarher

502 scheinwerfer-waschanlage

520 nebelscheinwerfer

521 regensensor mit fahrlichtautomatik

522 xenon-licht

534 klimaautomatik

609 navigation professional

677 hifi-system professional

704 m sportfahrwerk

Is dat lastig om alsnog die cd-wisselaar voorbereiding erin te krijgen?

Link naar reactie
Is dat lastig om alsnog die cd-wisselaar voorbereiding erin te krijgen?

geen idee, maar ik zou eerst maar eens de middenconsole loshalen om te kijken welke stekkerzooi er allemaal al inligt... de 2003 Z4's hebben de bedrading vaak wel redelijk op orde.. :drank:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.