Ga naar inhoud

Z4 M coupe gereden


RvE

Aanbevolen berichten

Deze :m: coupe is al weer terug bij de dealer.

1299588-2.jpg

Verkocht in januari 2009 voor 59.400 De advertentie met de stand van januari 2009 staat gek genoeg nog op de site (als je de link in je favorieten hebt :drank: )

En nu weer zu haben voor 49.880. In de tussentijd is er 8000 kilometer mee gereden. En de auto is van een particulier geweest, dus is het nu een marge auto ipv BTW auto (wat de verkoopkansen in dit segment schijnbaar 75% kleiner maakt).

Kijkend naar waar Edwin en ik het hierboven in april 2008 over hadden: Een Z4 :m: coupe is nu in Duitsland te krijgen (bij BMW dealers) voor rond de 30K (er stond er een tijd terug zelfs een voor 27K). BPM is "nog maar" 10K voor een 2006er. :drank:

Z4 3.0si's zijn inmiddels al te krijgen voor rond de 23K en de BPM is hier "nog maar" 7K.

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Da's redelijk masochistisch, voor een Z4 Qp kijken in NL :drank::m:

(maar uiteraard doe je dit louter informatief, met een scheutje : zie je wel dat ik in Dtsl moet zoeken, want hier denken die dealers dat ze goud verkopen...)

Been there, done that ... Jaren geleden, toen ik eerst mij QP zocht en tijdje daarna, toen ik :drank: -koorts kreeg.

Maar zoals alle griepjes, ging dit ook weer probleemloos over :m:

Link naar reactie
Als je een automaatje moest aanraden welke werd het dan voor mij??op het www.

Z3 coupe of Z4 coupe?

Laatst de Z4 coupe 3.0si automaat gereden. Erg heftige motor, heerlijk schakelende bak. Maar toch een koppelomvormer, dus ik miste toch de rechtstreekse verbinding tussen motor en achteras.

Link naar reactie
Z4qpe natuurlijk

Als je op BMW.de de standaard Huub-opties neemt (om te beginnen he :P

- Z4 coupe 3.0si

- Sportfahrwerk

- Automatikgetriebe

- Schwarz-metallic

blijven er 4 over in heel Duitsland, waarvan dit wel een fraaie is:

3612757.jpg3612764.jpg

26.700 eur, 67K gelopen. (die wielen zijn "maar" 18" Huub, zou er de winterwielen van maken en voor 19" gaan voor de L&B look :newblush: )

Link naar reactie
:newblush: Ruud is een Bostongrün-fundamentalist he......

:ok: Tiefgrün Metallic voor de Z4 coupe he!

IMG_4054.JPG

(Boston Grün is nooit leverbaar geweest op de Z4 coupe)

Maar je ziet ze bijna niet. Mizzz Coupe neigt nu meer naar Montego Blau Metallic. Ikzelf vind Silbergrau en Stratusgrau wel mooi en Rubinschwarz (Carbon Schwarz, zoals David's :m: 3 mag ook). En sinds ons laatste tripje naar Spanje zou Alpinweiß ook mogen (zie je ook heel weinig).

Dus we hebben nog heel wat te dubben totdat de Z4 coupe's voor de prijs die we in gedachten hebben (25K incl BPM) beschikbaar zijn :P

Link naar reactie
Toch wel een fraai dingetje deze. Ruud, wat ledje? :newblush:

Hij heeft een automaat Per, dus wat led jou? (kun je tenminste nog eens in een BMW rijden ipv alleen maar kijken :ok: )

Met een beetje geluk past die compressor die je in de schuur hebt liggen zonder al teveel aanpassingen op de 3.0si... :P

Link naar reactie
O leuk. We krijgen hem dus te zien tijdens Munchen MCCXXII :newblush:

Alleen als ik hem prive koop Frank. :ok:

Als ie zakelijk aangeschaft wordt, kan ik er natuurlijk alleen mee naar klanten (of het moet zo zijn dat BMW München opeens "een (potentiele) klant" van me is :P ).

Link naar reactie

Een tip Ruud. Ga er niet mee naar klanten. Mijn vorige 325 resulteerde al in opmerkingen van een klant. Met de Z4M durf ik dus al niet aan te komen en een witte 530 (mijn zakelijke auto) is eigenlijk ook op/over het randje. 't is dat de VS zo'n kutland is maar anders zou ik liever daar wonen als het om auto's gaat.

Alleen als ik hem prive koop Frank. :newblush:

Als ie zakelijk aangeschaft wordt, kan ik er natuurlijk alleen mee naar klanten (of het moet zo zijn dat BMW München opeens "een (potentiele) klant" van me is :P ).

Link naar reactie
Een tip Ruud. Ga er niet mee naar klanten.

Klopt, zelfs al zou je met een z3 1,8 uit 1997, met 300.000 km op de teller voorkomen rijden, zijn ze nog jaloers.

Ik probeer zelfs bij mijn bedrijf de Z3 "uit het zicht" te parkeren.

Link naar reactie
Klopt, zelfs al zou je met een z3 1,8 uit 1997, met 300.000 km op de teller voorkomen rijden, zijn ze nog jaloers.

Dat is het voordeel van een Z3 coupe. Daarmee heeft iedereen eigenlijk medelijden met je. "och, kom maar hier arme kerel. Neem een kopje koffie, wil je een project draaien?" :P

Link naar reactie
Een tip Ruud. Ga er niet mee naar klanten. Mijn vorige 325 resulteerde al in opmerkingen van een klant. Met de Z4M durf ik dus al niet aan te komen en een witte 530 (mijn zakelijke auto) is eigenlijk ook op/over het randje. 't is dat de VS zo'n kutland is maar anders zou ik liever daar wonen als het om auto's gaat.
Klopt, zelfs al zou je met een z3 1,8 uit 1997, met 300.000 km op de teller voorkomen rijden, zijn ze nog jaloers.

Ik probeer zelfs bij mijn bedrijf de Z3 "uit het zicht" te parkeren.

Dat is het voordeel van een Z3 coupe. Daarmee heeft iedereen eigenlijk medelijden met je. "och, kom maar hier arme kerel. Neem een kopje koffie, wil je een project draaien?" :thumbup:

Jongens, flikker nou toch eens een eind op met die zogenaamde politieke correctheid. Ik ben al met heel wat exoten of anderszins opmerkelijke auto's naar klanten gereden en ze vonden het allemaal, stuk voor stuk dus, geweldig. Mijn tip: leer jezelf eens verkopen dan kun je gewoon met welke auto ook naar wie dan ook.

Link naar reactie

Zeg Harry Heipaal er is een verschil tussen jouw klanten en die van mij. In de zakelijke dienstverlening is het not done om met een te dure of te opzichtige auto aan te komen, vandaar dat het geen X5 is geworden maar een witte 5 die zowel duur als opzichtig is maar net niet zo "patserig" als een X5. In jouw wereld rijden ze doorgaans rond in Mercedessen en dat is per definitie al fout dus jouw exoten worden daar nauwelijks opgemerkt.

Jongens, flikker nou toch eens een eind op met die zogenaamde politieke correctheid. Ik ben al met heel wat exoten of anderszins opmerkelijke auto's naar klanten gereden en ze vonden het allemaal, stuk voor stuk dus, geweldig. Mijn tip: leer jezelf eens verkopen dan kun je gewoon met welke auto ook naar wie dan ook.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Vandaag is deze coupe voor de derde keer verkocht. :unsure:

Ik was met foto-1.jpg bij de BMW dealer in Echt en de Z4 :m: coupe stond op de "afleverplek".

Hij is verkocht voor net onder de 50K (als je de advertenties daar bookmarkt B) krijg je ze ook na verkoop gewoon te zien. )

Toch is het nog steeds een hele sloot voordeliger om een :m: coupe uit Duitsland te halen, waar je ze voor rond de 30K vindt, nog een kleine 10K en BPM en je hebt al weer 10k over voor benzine/banden vergeleken met het ding in NL kopen.

Vandaag kwam er wel al een nieuwe Z4 :m: coupe binnen. Een oude bekende van 80 forummers, aangezien het de Carbonschwarz :m: coupe is die in Rijswijk stond toen we daar waren voor de intro van de nieuwe Z4. Met 1500km op de klok en een kenteken van januari 2010, mag ie nog 70K kosten (BTW wagen, for those interested :fiew: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.