Ga naar inhoud

Afscheid

Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo medeforummers,

Een tijd lang niets van me laten horen maar dat komt omdat er nogal wat gebeurd is het afgelopen jaar. Een nieuwe baan in NH, een huis verkocht in NB en nu een huis gekocht in NH waar nogal het e.e.a. in gedaan moet worden. Allerlei activiteiten waarbij het Zetje zielig op me stond te wachten en bijna niet meer de garage uitkwam. Ook het komend jaar wordt geen Zetjes jaar voor mij. En aangezien we nu een paar centjes kunnen gebruiken om te verbouwen staat het Zetje nu op marktplaats te koop tegen een (denk ik) scherpe prijs.

Tegen de tijd dat we meer tijd en geld hebben komt er wel weer een ander Zetje want ik zal hem wel missen.

Ik wens jullie allemaal het allerbeste en een mooie zomer toe om lekker open te rijden. Ik zal zeker nog regelmatig het forum bezoeken maar actief deelnemen komt er voorlopig niet meer van. Bedankt voor alle zin en onzin die we elkaar verteld hebben. :hypocritesmiley:

Met hartelijk groet,

Martin-Z3

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hoi Martin, succes met alle veranderingen en ach het leven zonder ZZZ draait ook gewoon door :hypocritesmiley: Je hebt i.i.g nog een leuke slipcursus met het apparaat gevolgt ;) Heel veel succes met de verkoop en alles wat er op je pad komt. :kisstogether:

Geplaatst:

Martin, als het deze is voor 10.900 dan is het inderdaad messcherp... Een mooie zzz. Plaats 'm ook bij tekoop aangeboden hier op het forum, er zijn genoeg mensen die hier op zoek gaan naar hun z!

Succes :blink:

EDIT:

ik heb even verder gekeken, deze is het volgens mij..

Geplaatst:
Martin, succes met de verkoop en de verbouwing!

x2, succes Martin en zeker tot ziens.

Geplaatst:

hallo Martin, heel veel succes met de lopende veranderingen. Ook succes gewenst met de verkoop van je Zettie. :blink:

Geplaatst:

Jammer maar begrijpelijk Martin ! :blink:

Fijn de je ons zo hiervan op de hoogte brengt en niet met stille trom verdwijnt.

Veel succes met je nieuwe werk en huis, en misschien tot ziens met een andere ZZZ ! :smart:

Geplaatst:

Martin,

Je mag alleen weg als je belooft weer terug te komen met een mooie Z3!!

Succes met de verbouwing!!

Geplaatst:

Succes met alles, Martin. We zien elkaar vast wel weer eens ergens. :rolleyes:

Geplaatst:

Martin :thumbup: , jammer, maar begrijpelijk, we wensen je heel veel suc6 met alle veranderingen in je leven, en hoplijk weer gauw terug te zien met een ZzZ!!!! :rolleyes:

groetjes van het zuiden!! :wave:

Geplaatst:

Martin,

Succes met wat je nu allemaal te doen staat. Leuk dat je er was en mocht het weer zover zijn dan wederom van harte welkom

Geplaatst:

Bedankt voor de warme reacties :cooltext:

Het zetje is inmiddels ook verkocht en wel aan een collega dus zal ik hem af en toe nog zien :party:

Tot ziens :thumbup:

Geplaatst:
Bedankt voor de warme reacties :party:

Het zetje is inmiddels ook verkocht en wel aan een collega dus zal ik hem af en toe nog zien :thumbup:

Tot ziens :thumbup:

das snel, maar wat wil je met zo'n mooie prijs! :thumbup:

hoplijk snel weer meer tijd voor een nieuw zzz'tje. :cooltext:

Geplaatst:

Martin, veel succes toegewenst met al de veranderingen. :cooltext:

En al heb je je draai weer gevonden en weer wat meer tijd voor andere dingen mag je bij mij nog een keer patat komen bakken :party:

Geplaatst:
Ik zal zeker nog regelmatig het forum bezoeken

Zeker doen, dan is een afscheid niet nodig zo lijkt mij. :thumbup: Veel succes in je nieuwe huis Martin!! :cooltext: :party:

Geplaatst:

Martin, zeker geen goodbye, maar tot ziens :cooltext:

Succes met de veranderingen in het drukke NH.

Geplaatst:

Hoi Martin

Succes met alles wat je doet en misschien in de toekomst toch weer een Z.

En ook welkom in het mooie Noord Holland. Het zal je vast bevallen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen