Ga naar inhoud

Uitdeukdag


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Nog geen datum bekend. Het wachten is even op de bevriende garagehouder die nog op vakantie is.

update:

Er zou ook een Aircomonteur kunnen komen (uiteraard STEK gecertificeerd) die controles kan doen, geurtjes verwijderen (van vocht dat in je airco aan het schimmelen is) en bijvullen. Hij komt dan met een bus vol apparatuur.

prijzen daarvoor zouden zijn:

controle 20 euro

controle + geurbehandeling 40 euro

controle en vullen 75 euro

Ik weet er het fijne niet van maar ik begrijp dus dat een controle wel verstandig zou zijn zo 1 keer in de paar jaar.

Zou daar nog interesse voor zijn?

Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Ben ook wel geinteresseerd. Sinds vandaag :thumbup:

Zo'n amsterdamse gelaarsde scooterbabe die bij het afstappen haar hak in het rechter voorzijspatscherm van m'n Mazda 6 parkeerde. En daarna weer heel snel wegreed........ $%^&* de t..t !!!

Als ik een fotootje naar "deuken Bob" stuur kan hij dan bepalen of hij 'm er nog uit krijgt? En wat het kost.... Anders is het misschien zinloos (alhoewel het natuurlijk altijd weer gezellig is tijdens zo'n dag) om langs te komen.

Link naar reactie
Ben ook wel geinteresseerd. Sinds vandaag :thumbup:

Zo'n amsterdamse gelaarsde scooterbabe die bij het afstappen haar hak in het rechter voorzijspatscherm van m'n Mazda 6 parkeerde. En daarna weer heel snel wegreed........ $%^&* de t..t !!!

Als ik een fotootje naar "deuken Bob" stuur kan hij dan bepalen of hij 'm er nog uit krijgt? En wat het kost.... Anders is het misschien zinloos (alhoewel het natuurlijk altijd weer gezellig is tijdens zo'n dag) om langs te komen.

Heb jij weer, scooterbabe :schater:

Als er geen lakbeschadiging is moet het lukken.

Link naar reactie
Heb jij weer, scooterbabe :schater:

Als er geen lakbeschadiging is moet het lukken.

Deuk(je) is 3 a 4 cm breed, 5 mm diep. Wat krasjes in de vernis, maar lak volgens mij verder niet beschadigd. Gelukkig was het geen stalen naaldhak, alhoewel ze dan misschien niet zo makkelijk weer op der scooter had kunnnen wegsjeezen. Tsja het was weer "amsterdamse gastvrijheid" ten top.....

Link naar reactie
Amsterdamse gelaarsde scooterbabe ...

ow die ken ik! zal zo wel even zeggen dat ze dat niet meer mag doen, gelijk de zweep er over :mellow:

(serieus, vind het balen voor je, ik haat dit soort respectloos gedoe met andermans eigendom)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Wat en goed plan! Als ik vrij ben in op de dag(en) dat het georganiseerd wordt kom ik graag ook! Mijn vrouwheeft een hele mooie FIAT Coupe, zo mooi dat anderen er niet met hun deuren van af kunnen blijven.. :D

Volgens mij is het niet de bedoeling dat elke auto die ergens in de familie circuleert aan de orde komt op een voor het Z3/Z4 forum georganiseerde klusdag. :thumbup:

Link naar reactie
Volgens mij is het niet de bedoeling dat elke auto die ergens in de familie circuleert aan de orde komt op een voor het Z3/Z4 forum georganiseerde klusdag. :thumbup:
Leuk dat zo'n draadje wordt begonnen maar verder is het wel erg stil :D Dus bij deze meld ik mij ook aan met al mijn auto's :schater:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.