Ga naar inhoud

Uitdeukdag


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik sprak Bob de uitdeuker gisteren weer eens. Wellicht dat sommige van jullie hem nog herinneren van de vorige uitdeuk en klusdag.... [edit: niet de vorige, een vorige]

Hij stelde voor om weer eens zo'n dagje te organiseren.

Het werkt als volgt:

We prikken een dag en gaan dan met auto's naar een bevriende garage. Daar kan je al je parkeerdeukjes e.d.laten uitdeuken. Het gaat volgens het principe van "uitdeuken zonder spuiten" Dit gaat met allelei stangen waarmee je vanbinnenuit de deukjes eruit drukt. Het is een hele kunst en je moet wel iemand hebben die z'n vak verstaat. Bob heeft inmiddels zijn sproren verdient bij een van nederlands grootste schadeherstelbedrijven.

Uiteraard voor een speciale prijs. <_<

Prijs gaat in overleg en is afhankelijk van plaats op de auto en het aantal.

Per carosseriedeel is de prijs ongeveer 50 euro (en dat is niet duur)

Voorbeeld:

-2 putjes in je motorkap -> 50 euro

-2 putjes verdeeld over 2 verschillende carosserie delen (b.v. deur en koffer) prijs goedkoper dan 100 euro

-6 lastige putten in 1 deur (is bij Z3 lastig vanwege de steunbalken) meer dan 50 euro.

Het gaat er dus ook een beetje om hoelang ie er mee bezig is.

Plaats en datum nog niet bekend, maar het zal wel weer Hillegom worden. Met welke auto je komt maakt niet uit.

Even nu graag inventariseren wie er wil aanmelden (in principe)

Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooi initiatief DJ ! <_<

Op de klussendag in Friesland 2006 een DeukenDokter (de zelfde ?) bezig gezien,

en dat is echt wonderlijk goed wat die presteerd ! <_<

j7azbo.jpg

Kep niet echt deukies voor de Dokter maar kom waarschijnlijk wel voor de gezelligheid ! :lmao:

Link naar reactie

Nee, in Leeuwarden had Huub een deukendokter (Bouke??) georganiseerd.

Dat was niet de man die in Hillegom was.

Beide keren groot succes, zo'n deukendokter. André had een nieuwe ZZZ, na Leeuwarden.

Link naar reactie

Ik wil me ook aanmelden, alleen.........het gaat om mijn Z3 (putje in deur) en die staat tot medio april geschorst in de garage.

M.a.w. ik kan dus vanaf april as. pas meedoen met de "uitdeukdag". De locatie is voor mij verder niet zo van belang.

Ik hoor het allemaal wel en anders....zal er wel weer zo'n dag komen toch?

Link naar reactie

Mooi, d'r is wel animo voor dus. Ik tel d'r nu 5? Datum zou best wel eens April kunnen worden. Bij veel aanmeldingen kunnen we het over 2 dagen verdelen.

Ik zal wel vast wat in gang gaan zetten dan. U hoort nog van mij. :thumbup:

Overigens kunnen alle auto's aanmelden.

Link naar reactie

Karin heeft er 2 denken we die deuken doctors zien er altijd meer, :thumbup: maar we komen dus graag even langs om deze kunstenaar te aanschouwen en van een paar euro's te voorzien.

Link naar reactie

Hé DJ, long time no see! Hoe is het met DJ-junior??

Leuk initiatief, dit!

Ik vind het ook wel interessant voor mijn eigen auto (Ford Puma), heb een paar van die klote ik-smijt-mijn-deur-snoeihard-open-putjes in de deuren en ook nog wat lompe ik-let-niet-op-bij-het-in/uitparkeren-schaafplekken op de achterbumper.

Doen ze ook iets aan je lak of is het puur een putje er netjes uitkrijgen en bv niets met schaafplekken? Ik wil ze ook wel zelf bellen DJ, als je mij het nummer pm-t.

Misschien tot dan, dan! :thumbup:

Link naar reactie
heb een paar van die klote ik-smijt-mijn-deur-snoeihard-open-putjes in de deuren en ook nog wat lompe ik-let-niet-op-bij-het-in/uitparkeren-schaafplekken op de achterbumper.

Ha, Nadia, dat is weer een tijdje geleden dat je van die uitsmijters had! Heerlijk. :schater::schater::schater:

Link naar reactie
, heb een paar van die klote ik-smijt-mijn-deur-snoeihard-open-putjes in de deuren en ook nog wat lompe ik-let-niet-op-bij-het-in/uitparkeren-schaafplekken op de achterbumper.

Ooooooooooh, ben jij der zo eentje?

Hebben die autos waar jij de portier dan tegenaan gooit ook deukjes en of schaafplekken? :thumbup:

Link naar reactie

Heb ook wel interesse, afhankelijk van lokatie/tijd. Zijn er mensen met ervaring of zoiets als dit:

IMG_0263.JPG

er een beetje uitgedeukdokterd kan worden?

Heb hier en daar wel wat deukjes, maar deze zit echt precies op de rand van het achterspatbord rechts. Is door een van de vorige eigenaren bijgewerkt op een manier die mijn 3 jaar oude dochter met een wascostift nog evenaart :thumbup:

Link naar reactie
Heb ook wel interesse, afhankelijk van lokatie/tijd. Zijn er mensen met ervaring of zoiets als dit:

IMG_0263.JPG

er een beetje uitgedeukdokterd kan worden?

Ik denk dat die wel gaat lukken ja.

Hé DJ, long time no see! Hoe is het met DJ-junior??

Leuk dat je komt Nadia, lang niet gesproken! Senne gaat heel hard. Rennen, springen, kletsen, en natuurlijk heel hard metde autootjes spelen he. Zijn eerste automerken zijn" Mini" en "Posch" BMW Z3 is nog wat moeilijk voor 'm maar hij probeert het wel :schater:

sennebmwwinterbb4.jpg

Zoals ik al zei is er nog geen datum maar ik zie dat er genoeg belangstelling is dus ik zal Bob zo wel even bellen. Kijken of we het eerder kunnen doen.

Je kan ook rechtstreeks naar die Toko gaan maar dan ben je wel het dubbele kwijt hoor! (en heeft Bob d'r zelf niks aan :thumbup: )

Hij gaat wel voor zichzelf beginnen ergens in April dus dan Kan iedereen hem gewoon voortaan zelf bellen. :thumbup: Maar dan is alles natuurlijk wel met bon ;)

Link naar reactie
Mooi initiatief DJ ! :m:

Op de klussendag in Friesland 2006 een DeukenDokter (de zelfde ?) bezig gezien,

en dat is echt wonderlijk goed wat die presteerd ! :blink:

j7azbo.jpg

Kep niet echt deukies voor de Dokter maar kom waarschijnlijk wel voor de gezelligheid ! ;)

Heej dat ben ik! En ik ben zeker klaar voor een nieuwe ronde uitdeuken (lang leven het parkeerbeleid op mijn werk...) van mijn beide deuren.

En deze deukendokter in Friesland was inderdaad Bauke

Was er al een datum bekend?

Groeten

Nicole

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.