Ga naar inhoud

M meets P


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil eigenlijk ook met de Porsche komen, maar die klote paaltjes steeds ...

porsche_carrera_gt_wrecked2.jpg

Link naar reactie
Ik wil eigenlijk ook met de Porsche komen, maar die klote paaltjes steeds ...

Gelukkig, ik vond al dat er zoveel zinnige dingen door je gepost waren vandaag dat het een beetje beangstigend werd, maar zo kennen we je nivo weer. :schater:

Link naar reactie

RogerM

PorscheForum Rookie

Geplaatst: 08 Jan 2008 0:15 -

--------------------------------------------------------------------------------

Kom op leuke dag van maken, er komen zelfs mensen uit zwijndrecht Maar mochten jullie andere ideëen hebben over de plaats no problem stel ik dat voor op het Z3 forum

[unquote]

Ga ik ook mee dan ????

Zover ik weet heb ik de enige :unsure: in Zwijndrecht. (Of bedoel jij die andere in België.)

En..... (even voor alle duidelijkheid).... Ik ga niet mee.

Heb mijn winterbanden eronder liggen en die zijn maar gegarandeerd tot 215km/h.

Lijkt me niet verstandig om daar langere tijd hard mee te rijden.

Veel plezier !!!

Link naar reactie

RogerM

PorscheForum Rookie

Geplaatst: 08 Jan 2008 0:15 -

--------------------------------------------------------------------------------

Kom op leuke dag van maken, er komen zelfs mensen uit zwijndrecht Maar mochten jullie andere ideëen hebben over de plaats no problem stel ik dat voor op het Z3 forum

[unquote]

Ga ik ook mee dan ????

Zover ik weet heb ik de enige :P in Zwijndrecht. (Of bedoel jij die andere in België.)

Egbert, ik bedoelde Edwin :unsure: heeft waarschijnlijk met de plaatsnaam te maken :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.