Ga naar inhoud

Meiden-rit


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Gisteren tijdens de BBQ bij Ruud kwamen een aantal dames (Annelies, Irene en Nicole) met het idee van een vrouwen-rit.

Omdat ik één van de weinige vrouwen ben die regelmatig op het forum te vinden is heb ik maar even een topic geopend om een balletje op te gooien.

De rit zal ergens in voorjaar 2008 zijn, waarschijnlijk regio Utrecht. Voordat we druk aan het organiseren gaan leek het ons handig eerst te inventariseren wie er mee zouden willen. Dus bij deze, welke meiden zijn er geïnteresseerd in een meiden-rit? Mannen zijn NIET toegestaan :wub: , maar... breng jullie meiden op de hoogte van dit evenement... De ultieme mogelijkheid om heerlijk een dag van ons gezeur af te zijn... :thumbup:

Uiteraard zijn vriendinnen altijd welkom als bijrijder. En als het ff kan gaat kaartlezen niet nodig zijn (schijnen wij vrouwen niet te kunnen :thumbup: ) want het plan is de route te gaan rijden met TomTom (de enige man die meegaat :schater: ).

LET OP

Inmiddels is de datum bekend: 8 maart 2008

Voor verdere berichten is er een nieuw topic geopend: MEIDEN-RIT

Naam / [aantal personen]

1. Annelies (echtgenote van Z3Mrunner)

2. ColZ3Mroadster

3. Irene

4. Lotte3Z

5. Zzazkia

6. Carla en Joke (echtgenote ReneZ3 en zus) [2]

7. biancavdl (Bianca en Maaike) [2]

8. *Nicole*

9. Simone (partner van Perry Z3)

10. cruiser

11. Anja

12. Cara (vrouwelijke helft van Sima1999)

13. Carin

14. ZZZtje (alleen door de weeks... maar het wordt waarschijnlijk weekend...)

15. Margreet (echtgenote van Harrie) en vriendin [2]

16. Miss///M (alias Marijke :))

17. pippi

18. iloon

19. ChristineXS ?

Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Graag wil ik me ook opgeven.

Ik ben Martine, de vriendin van Martin!

Link naar reactie

leuk idee :thumbup: ik wacht eerst de datum af.

BTW ik mis Cara , ChristineXS en Bianca in 't rijtje :wub:

Link naar reactie
Je mist er vast nog wel meer ;).

Bianca heeft aangegeven dat ze sowieso niet meegaat.

ik denk dat we er nog wel 'n enkele missen,ja.

maar de meiden zijn hier in de minderheid,dus promoten die (kleine) bende :schater::huh:

Link naar reactie

schrap mij maar van het lijstje, het is niet zo dat ik niet wil, maar meer van:

Als meneer ///Mcoupe for life al slpapeloze nachten heeft als ik 300 m. in zijn //M heb gereden van de garage naar de poetshal, kun je wel nagaan hoeveel slapeloze nachten hij krijgt als ik naar de omgeving van Utrecht kom :huh:

Ik zou een slapeloos leven krijgen als er net op dat moment wat zou gebeuren ;)

Link naar reactie
Waarom staan Martine en Martina nog niet in het lijstje? :schater:

Toch erg, dat jij zo bang bent dat we over je roddelen dat je jezelf gewoon in een rokje en hoge hakken zou wagen om ons in de gaten te houden :schater: .

En dat Roger z'n vrouw niet alleen durft te laten gaan dat begrijp ik wel, die heb ik afgelopen zaterdag al lang genoeg gesproken :huh:

Link naar reactie
Je mist er vast nog wel meer :huh:.

Bianca heeft aangegeven dat ze sowieso niet meegaat.

Bianca (vrouw van Joost) is van gedachten veranderd en meldt zich aan hierbij alsnog aan. Ik kom samen met Maaike, de vriendin van Joost

Link naar reactie

wat een onzin :huh: er zijn toch ook geen "alleen mannenritten". Wie het leuk vindt om mee te gaan gaat normaal gesproken mee en anders blijf je thuis.

Link naar reactie
wat een onzin <_< er zijn toch ook geen "alleen mannenritten". Wie het leuk vindt om mee te gaan gaat normaal gesproken mee en anders blijf je thuis.

Tja, daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.

Maar zoals de "lounge" al aangeeft... GirlzZz Powerrr omdat wij "meiden" wel eens anders denken over onze Z dan onze "mannen".

Meiden-rit is ook geen MOET, maar een mag voor een ieder die dat leuk vind.

Dus, mannen, niet om jullie te passeren maar gewoon "als meiden onder elkaar" :kisstogether: .

En als er onvoldoende animo is gaan we gewoon gemengd ;).

Tja, en wie roepen er nou altijd zo hard dat ze "die vrouwen" nooit zien rijden ;).

Link naar reactie

Tja ik ben niet zo into de echte vrouwendingen / meiden onder elkaar, dus mijn naam kan van het lijstje... Maar ik wens iedereen natuurlijk wel heel veel plezier toe! Enne... niet de mannen bellen als je een lekke band krijgt dames! :kisstogether:

Have fun!

Link naar reactie
Tja ik ben niet zo into de echte vrouwendingen / meiden onder elkaar, dus mijn naam kan van het lijstje... Maar ik wens iedereen natuurlijk wel heel veel plezier toe! Enne... niet de mannen bellen als je een lekke band krijgt dames! <_<

Have fun!

Kijk da's nou een echt geemancipeerde Lady, een vrouw van mijn hart. :kisstogether:

Hoop overigens dat het met jullie gezondheid al wat beter gaat.

Ik moet wel ff kwijt dat wij kerels als we wat ziekjes zijn ons wat langer laten vertroetelen dan de dames.

Gewoon omdat het zo heerlijk is om verwend te worden.

Link naar reactie

Hoi,

Hier Carla, de eigenares van de Z3 waar ReneZ3 zo gek op is.....

Ik wil me ook voor 2 personen opgeven voor de vrouwen rit.

Lijkt me heel leuk, om samen met mijn zus Joke mee te doen!

Groetjes

Carla

Heb ingelogd via Rene zijn account omdat ik hier meestal niet mee bezig ben

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.