Ga naar inhoud

MEIDEN-RIT


ColCabrio

Aanbevolen berichten

Na lange tijd stilte vanuit organisatie MEIDEN-RIT, hier nu meer info over de te rijden rit op 8 maart 2008 omgeving Utrecht.

Wij hebben inmiddels een mooie route (er zijn er zoveel) uitgezocht en reeds gereden.

De bedoeling is om vanaf 9.30uur te verzamelen bij vandervalk.gif te Vianen en om 10.00uur te starten. Tussen de middag op de route gemakkelijk te lunchen en de route te vervolgen om vervolgens te eindigen in Loenen. In Loenen kunnen wij (ter afsluiting van deze rit) een heerlijk diner nuttigen.

Graag ontvang ik, Irene en of Annelies, van iedereen die deelneemt aan deze rit een PM met daarin je:

- email adres (voor het kunnen toesturen van de TOMTOM route)

- deelname bevestiging aan lunch en/of diner (totale kosten p.p. 50,- euro voor lunch: voorgerecht, hoofdgerecht, fruit en onbeperkt drinken en 4-gangen diner)

- eventuele dieet beperkingen

- overige vragen en/of opmerkingen

Deelnemers:

Forumnaam, lunch/personen, diner/personen

  1. Z3Mrunster (Annelies+ vriendin) ja/2 , ja/2
  2. Irene (Irene) ja/1 , ja/1
  3. ColZ3MRoadster (Nicole) ja/1 , ja/1
  4. ReneZ3 (Carla en Joke) ja/2, nee/2
  5. Simca1999 (Cara en Petranne) ja/2 , ja/2
  6. Carin (Carin en Esther) ja/2 , ja/2
  7. Harrie (Margreet en Alice) ja/2 , ja/2
  8. Malou (Malou) ja/1 , ja/1
  9. Delta737 (Margaretha= moeder van) ja/1 , ja/1

Geschiedenis Internationale Vrouwendag

'Op 8 maart 1908 vond de eerste grote staking van duizenden vrouwen in in de textiel- en kledingindustrie van Chicago en New York plaats. Ze demonstreerden voor hogere lonen, een kortere werkdag en voor vrouwenkiesrecht. Deze staking was van groot belang voor het ontwaken van het politiek bewustzijn van vrouwen. In navolging van die gebeurtenis werd door vrouwen uit 16 landen deze dag uitgeroepen tot Internationale Vrouwendag. In Nederland is deze dag voor het eerst in 1912 gevierd.'

Voor 2008 is het thema: It’s MY LIFE, MY CHOICE, MYBODY! (Niet dat dit thema ook maar enigzins iets te maken heeft met onze MEIDEN-RIT maar een link is zeker te bedenken)

Hoe het allemaal begon:

Tijdens de BBQ bij Ruud j.l. kwamen we op het idee van een MEIDEN-RIT.

En zoals reeds eerder geschreven: mannen zijn NIET toegestaan, maar breng jullie meiden op de hoogte van dit evenement, het is voor jullie (mannen) Dé ultieme mogelijkheid om heerlijk een dag van ons gezeur af te zijn...

Uiteraard zijn vriendinnen altijd welkom als bijrijder.

Link naar reactie
  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik nou m'n coupe aan een vriendin meegeef, is dan de "eerste-vrouw-in-een-coupe-tijdens-een-rit" een feit? :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Als ik nou m'n coupe aan een vriendin meegeef, is dan de "eerste-vrouw-in-een-coupe-tijdens-een-rit" een feit? :schater::schater::schater:

Moet het dan nog wel je vriendin zijn natuurlijk ! :rolleyes::schater::thumbup:

Link naar reactie
Als ik nou m'n coupe aan een vriendin meegeef, is dan de "eerste-vrouw-in-een-coupe-tijdens-een-rit" een feit? :schater::schater::schater:

Voor jouw QP zal waarschijnlijk meer gelden: de-zoveelste-vrouw-in-Martins-Coupe :schater:

Sorry, Martin, een beetje flauw maar kon het even niet laten. Zal het niet meer doen.

Link naar reactie
Voor jouw QP zal waarschijnlijk meer gelden: de-zoveelste-vrouw-in-Martins-Coupe :schater:

Sorry, Martin, een beetje flauw maar kon het even niet laten. Zal het niet meer doen.

:thumbup: ik kom niet veel verder dan 15 hoor?? :schater:

Link naar reactie
Voor 2008 is het thema: It’s MY LIFE, MY CHOICE, MYBODY!

Tjonge wat zijn jullie oubollig feministisch.

Maarre tis toevallig ook mijn thema volgend jaar dus we hebben zeker raakvlakken

Link naar reactie
Voor 2008 is het thema: It’s MY LIFE, MY CHOICE, MYBODY! (Niet dat dit thema ook maar enigzins iets te maken heeft met onze MEIDEN-RIT maar een link is zeker te bedenken)
Maak er mijn MY WIDEBODY van en je hebt je link (wel jammer voor de dames met het oude model).

Maaruh... is het morgen niet Vrouwendag?

Link naar reactie
Maak er mijn MY WIDEBODY van en je hebt je link (wel jammer voor de dames met het oude model).

Maaruh... is het morgen niet Vrouwendag?

Het is hier 7 dagen in de week vrouwendag :wave: maar dat zal je wel bergrepen hebben :blink: Typisch dat alleen de kerels tot nu toe hebben gereageerd ik zal het topic dan ook niet verder bevuilen en wens de dames veel succes met de organisatie :thumbup:
Link naar reactie
Jawel, weer een aanmelding voor onze MEIDEN-RIT. Malou, leuk dat je mee gaat, je staat erbij! :unsure: De teller staat nu op 19 auto's, op naar de 30!

Ik heb er zin in :m::D Er moeten er nog wel wat bij ja!! Maar het is nog niet zover dus dat komt vast wel goed!! :lol:

Link naar reactie
Mijn moeder (Margaretha) wou altijd al graag een keer een rit meemaken. Dus bij deze meld ik haar aan! Nog onbekend of het 1 of 2 personen worden...

zeer attent en een leuk idee om deze rit aan je moeder voor te leggen. Ze is van harte welkom mee te rijden en ik heb je moeder bij de lijst met deelnemers onder jouw naam toegevoegd!

Link naar reactie

Bij deze is er een poll toegevoegd aan de topic om te inventariseren of een gezamelijk afsluitings etentje met de QPboys in de mogelijkheden ligt. Kan handig zijn bij het samenstellen van onze route voor die dag. :rant: Stemmen dus dames "it's your CHOICE!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zo, het heeft even geduurt want ik moest de poll-vraag even op me in laten werken.

Met de QP-boys is het altijd gezellig maar toch heb ik NEE gestemd, want:

- Waar blijft dan het idee van een meidenrit cq vrouwendag...

- Waarom de QP-boys wel en andere mannen niet :unsure:

Wat mij betreft kan het dan net zo goed weer een "zoals vanouds" gemengde rit worden...

Link naar reactie
Zo, het heeft even geduurt want ik moest de poll-vraag even op me in laten werken.

Met de QP-boys is het altijd gezellig maar toch heb ik NEE gestemd, want:

- Waar blijft dan het idee van een meidenrit cq vrouwendag...

- Waarom de QP-boys wel en andere mannen niet :unsure:

Wat mij betreft kan het dan net zo goed weer een "zoals vanouds" gemengde rit worden...

ik heb ook Nee gestemd :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zo, het heeft even geduurt want ik moest de poll-vraag even op me in laten werken.

Met de QP-boys is het altijd gezellig maar toch heb ik NEE gestemd, want:

- Waar blijft dan het idee van een meidenrit cq vrouwendag...

- Waarom de QP-boys wel en andere mannen niet :blink:

Wat mij betreft kan het dan net zo goed weer een "zoals vanouds" gemengde rit worden...

Ik had al gestemd, zonder toelichting te geven, maar ik had dezelfde motivatie om NEE te stemmen

En bovendien: 2 weken na de meidenrit is de Paasrit alweer. Dan kan iedereen, onder het genot van een :thumbup:, weer met iedereen bijkletsen: de meiden met de jongens, de QP-ers met de cabrio'tjes, de ZZZ met ZZZZ-jes, de 1.8 met 1.9, 2.8 en M's...

Link naar reactie

@ edit topic: poll is gesloten ivm toevoeging in de deelnemerslijst daardoor is het resultaat van de poll gewist. Maar, uit de reacties valt op te maken dat het een meidenrit moet blijven zonder gezamelijke afsluiting met de heren en/of QP-rijders daar komen mogelijkheden genoeg voor!

Dus heren/QP rijders ;) thanks but no thanks, see you an other time!

Link naar reactie
Bij deze is er een poll toegevoegd aan de topic om te inventariseren of een gezamelijk afsluitings etentje met de QPboys in de mogelijkheden ligt.
@ edit topic: poll is gesloten ivm toevoeging in de deelnemerslijst daardoor is het resultaat van de poll gewist. Maar, uit de reacties valt op te maken dat het een meidenrit moet blijven zonder gezamelijke afsluiting met de heren en/of QP-rijders daar komen mogelijkheden genoeg voor!

Dus heren/QP rijders ;) thanks but no thanks, see you an other time!

Nou Collie, dat was dan ook een idee van NOPPES... :thumbup::blink:

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar Zo over denkt.

Hou het nou voor Lady's Only...Dus:

Geen mannelijke rijders en of bijrijders, óók niet voor foto's te maken of als gastheer tijdens het eten.

Doe nou alles Zelf onder jullie vrouwen.

Als jullie dat doen wordt dat een megaklapper voor dit forum, Zeker geZien het aantal aanmeldingen tot nu toe... :thumbup:

Natuurlijk komen 'wij' mannen jullie NIET stalken op die dag, we laten jullie lekker genieten en Zien de foto's en verslagen met pleZier tegemoet.

Link naar reactie

Om het vrouwengehalte te verhogen neem ik mijn zus mee als bijrijdster. Een kennis van heeft van de week een Z3 aangeschaft, zal eens kijken of ik haar kan porren om ook mee te gaan, tenslotte willen we minstens 30 Z3's zien :thumbup:

Carin

Link naar reactie
Om het vrouwengehalte te verhogen neem ik mijn zus mee als bijrijdster. Een kennis van heeft van de week een Z3 aangeschaft, zal eens kijken of ik haar kan porren om ook mee te gaan, tenslotte willen we minstens 30 Z3's zien ;)

Carin

EN??? is het al gelukt....

Link naar reactie
Ik weet dat het nog 2 maanden duurt, maar ik ben nieuwsgierig.... is er al meer bekend over de route, waar we hoe laat verwacht worden etc...?? Ben gewoon benieuwd.

Beetje off-topic maar ook weer niet...

Zelf ben ik namelijk ook wel benieuwt hoe de stand van zaken is, maar vooral of mijn hulp bij de organisatie nog gewenst is.

Heb namelijk al 2 keer een PB gestuurd, maar daarmee gaat volgens mij steeds iets mis, ik hoor er namelijk niks op terug.

Dus dan maar op deze manier. Ik weet namelijk dat mijn "taak" :thumbup: de inventarisatie van de interesse erop zit, maar vind het ook leuk om met de verdere organisatie te helpen (had ik ook al eerder aangegeven). Maar dan is het niet handig als de PB niet goed lijkt te werken. Dus als mijn hulp nog bruikbaar is, zou jij mij dan even jouw email-adres kunnen PB-en Nicole, dat communiceert dan misschien wat makkelijker...

Alvast bedankt en anders in ieder geval veel succes met de verdere organisatie!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.