Ga naar inhoud

Reactie Topic Knallen 30 september 2007


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou dames en heren ik heb alle commentaren eens even gelezen en mij helemaal bescheurt. Ik begrijp dat het toch weer een geslaagde dag was en voor herhaling vatbaar. Ik stel voor dat Martijn er weer zo'n mooie vloeiende route van maakt en dat ik dan wat nuances aanstip (lees gewoon de hele route naar de galemiezen help) Ondanks het feit dat er een aantal voor zich zelf zijn gaan rijden, de rest van de leden in rook achterlatend op een parkeerplaats :blink: en vervolgens een verkeerde afslag nemen (afwijking in de dagteller door 18 inch velgen)zijn we toch allemaal bij het vooraf door mij gekozen restaurant terecht gekomen :wave: Mensen het was geweldig bedankt voor jullie input <_<

Link naar reactie
'laten we naar het noorden gaan'

Haha, ja ik zie 'm dat alweer vol visie roepen: 'laten we naar het noorden gaan' (Wijzend naar het oosten).

Dat is natuurlijk zijn geheime en zeer verfijnde planning en het scenario voor het grote succes.

Link naar reactie

Geen z3 mensen, sorry, toch even aangemeld want ik was natuurlijk wel mee met die fantastische rit in duitsland!!!

wij (bas en ik) waren nog nooit met zoiets mee geweest dus wisten eigenlijk niet wat we moesten verwachten... Bas had afgesproken dat we bij de mac bij nieuwegein ergens op wat andere Ztjes zouden wachten. 9 uur was de afgesproken tijd!! wij netjes om 8 uur van huis, 8.50 daar... geen spoor van wat voor auto dan ook te bekennen, laat staan een Z

om 9 uur begonnen wij ons toch zorgen te maken, mede door het feit dat de straatnaam van onze cateringservice in dedemsvaart niet werd herkend door de tom tom!! op mobiel internet haastig het forum zoeken om te kijken of we echt wel op de goede plek waren om de juiste tijd!! gelukkig hoorde wij toen iets diks aankomen, wat laten een m bleek te zijn!! goddank!!!

verder zijn denk ik alle indrukken wel al beschreven! waar mogelijk ging het verschrikkelijk hard... heb wat filmpjes geprobeert te maken van de tom met 220.. geen suc6 want bij 225 ging ie toerenbegrenzer in en zat ik zowat met mijn tandjes in het dashboard!!

ook is gebleken dat oorspronkelijke 1.9's niet gebouwt zijn op dit soort belastingen... bij afslag teckleburg reden wij namelijk ruim 200... beetje aant spelen met een skoda RS.... toen bas scherp opmerkte dat alle Ztjes nog maar ongeveer 100 reden op de rechterbaan... klaar om de afslag te nemen!! dit vernemend, VOL in de ankers en ook maar uitvoegen, vanaf de meest linker baan (A) hierbij bleek wel dat de 1.9 remmen het niet zo fijn vinden om zo hard te werken, alles trilde en schudde door dit geweld! maar we hadden de afslag, nog voor alle zo hard rijdende later bleek dit allemaal niet nodig geweest... want roger en nog een paar verdwaalde, stonden bij de volgende afslag op de "achterblijvers" te wachten... jammer voor hen alleen dat die achterblijvers al op de plaats van bestemming waren

al met al een geweldige dag, 1 om niet te vergeten...

en misschien ga ik toch ook op ten duur wel op zoek naar een Z M, dit mede dankzij het meerijden met roger en het de hele tijd langs zien komen van die dingen, niet te geloven!!

mensen bedankt

Bart

Link naar reactie

Nog een afsluiter in Hans Teeuwen stijl:

Maar wat is dat dan, dat knallen in Duitsland?

Nou dat is gewoon gezellig!

Maar wat is dat dan, dat gezellig?

Nou dan gaan we gewoon met z'n allen, NIET gezamenlijk NIET de afgesproken routes rijden! :schater:

Link naar reactie
Hier een paar filmpjes gemaakt door bart... kwaliteit is niet super.. maar toch leuk om te zien!

Bas, Bart,

Was leuk dat jullie erbij waren met de Turbo. Wat gaat dat ding hard. Filmpjes zien er leuk uit. (Vooral het commentaar. ;) )

Tot de volgende knaldag. Denk niet dat jullie die laten schieten.

Link naar reactie
Nou dames en heren ik heb alle commentaren eens even gelezen en mij helemaal bescheurt. Ik begrijp dat het toch weer een geslaagde dag was en voor herhaling vatbaar. Ik stel voor dat Martijn er weer zo'n mooie vloeiende route van maakt en dat ik dan wat nuances aanstip (lees gewoon de hele route naar de galemiezen help) Ondanks het feit dat er een aantal voor zich zelf zijn gaan rijden, de rest van de leden in rook achterlatend op een parkeerplaats :party: en vervolgens een verkeerde afslag nemen (afwijking in de dagteller door 18 inch velgen)zijn we toch allemaal bij het vooraf door mij gekozen restaurant terecht gekomen ;) Mensen het was geweldig bedankt voor jullie input :D

Mag ik nog de bescheiden suggestie doen om een volgende keer NIET meer per se in Tecklenburg te willen belanden? Zoek de verschillen:

- De eerste keer gingen we naar Tecklenburg, waren we 4 uur onderweg ("we zijn er met een halfuurtje", need I mention the name), kwamen we onderweg in een file, raakten we Martijn kwijt, pleurden we om van de honger, konden we geen parkeerplaats vinden, zagen we erg leuke terrasjes waar we voorbij karden en eindigden we bij een flinke Duitse Mutti inclusief wrat met haar (niet dat dat de eetlust enigszins wegnam want iedereen genoot volop van zijn vette Max)

- De tweede keer, gingen we naar Tecklenburg, waren we 2 uur onderweg, kwamen we in NOG meer files terecht, raakten we bijna Bas en Bart kwijt, kwamen we aan in dat rottige Tecklenburg, ja hoor we konden parkeren maar waren de helft van de groep kwijt, staat Roger doodleuk 'vlak voor de afslag' te bellen waar we blijven terwijl we er allang zijn, is alles gesloten, waar die tenten met terrasjes zijn gebleven is me een raadsel want we gingen nu een heel andere kant op, dwaalden nog eens rond de berg af, raakten weer een paar lui kwijt en belandden dus in een tent (zie verhaal Z3mrunner) met wezens waarnaast die Duitse Mutti nog een ontzettend lekker ding is.

Dus als we dat nou voortaan skippen, scheelt dat een boel tijd, file, parkeerplaatszoekerij en dwaalacties. Het is een mooie weg hoor maar die kennen we nu wel na 17 keer die berg op en af ;)

Voor de rest vond ik het allemaal prima :wave:

Vandaag nog even verteld dat ik maar 250 had gereden, ik had graag 270 gewild maar ja te veel verkeer hè.... -_-

Yeah, we genieten nog even na!!!!

Link naar reactie
Bas, Bart,

Was leuk dat jullie erbij waren met de Turbo. Wat gaat dat ding hard. Filmpjes zien er leuk uit. (Vooral het commentaar. ;) )

Tot de volgende knaldag. Denk niet dat jullie die laten schieten.

Volgende keer gaan we zeker weer mee! Het was echt Super vet! Het lijkt me ook leuk om gewoon een keer met een rit door NL mee te gaan...!

Tot de volgende keer!

Link naar reactie
Volgende keer gaan we zeker weer mee! Het was echt Super vet! Het lijkt me ook leuk om gewoon een keer met een rit door NL mee te gaan...!

Gewone rit door NL is ook leuk. Maar meer georganiseerd en veel nettere mensen. ;)

Ook op zo'n rit kwam ik overigens Roger aan de andere kant van de vangrail tegen.

Link naar reactie
Gewone rit door NL is ook leuk. Maar meer georganiseerd en veel nettere mensen. :D

Ook op zo'n rit kwam ik overigens Roger aan de andere kant van de vangrail tegen.

Yep, ik had toen al beter moeten weten maar nee achter Martijn aan he beiden nog even een 190 graden om een vangrail heen wat een tuig ;) :schater:
Link naar reactie

Mijn beperkte foto reportage ook even uitgezocht:

Ik zet de achtervolging in, en maar trappen om die 1.9 bij te houden :blink:

Bas1.9turbo:

dsc00050ge9.jpg

David geflitst @ 190 km/u:

david190xv1.jpg

dsc00053fl2.jpg

:schater::schater::schater: :

dsc00054ch9.jpg

dsc00056tf8.jpg

Een QP...? Ik zeg niets B) :wave:

dsc00055uc1.jpg

tankstop:

dsc00059mq1.jpg

R8 voorbij, in de achtervolging:

dsc00061ej5.jpg

De filmpjes komen, even kijken hoe ik die kan uploaden

Link naar reactie
Lijkt me me super! Is het alleen niet verplicht om winterbanden te hebben?

Voor ons Nederlanders niet geloof ik :wave: ....maar aangezien er bij mij zowiezo winterbanden omgaan tegen die tijd isdat voor mij geen probleem.

Ik weet niet of het voor the Germans verplicht is om op winterbanden te rijden...maar kan het me bijna niet voorstellen..

Link naar reactie
Duitse Benz die niet wil starten temidden van +/- 25 BMW liefhebbers.

die vent moet zich lullig gevoeld hebben.... :wave:

Ja en dan komt er zo'n lange hollander naar je toe die steeds roept: Mercedes Scheisse, Mercedes Scheisse x10

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.