Ga naar inhoud

Angel eyes inbouwen


martinvh

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste lui,

Omdat er m.b.v. de zoekfunctie niets concreets te vinden is betreffende de algehele inbouw van Angel-eyes, open ik dit topic.

Angel eyes / lichtringen / standlichtringe (Duits) je vindt ze in allerlei soorten. Van 5,= EURO tot en met 95,= EURO.

Wat is wijsheid... een goedkope (van ebay) of de dure CCFL KLIK VOOR LINK

Wat voor kwaliteit monteerd BMW in de modellen met Angeleyes vanaf de fabriek... is dit met led's of met neon (CCFL)?

Wanneer ik de koplamp (die niet in mijn oven past) openmaak, waar monteer ik de ringen... waar laat ik de draadjes naartoe lopen en hoe komen ze vervolgens uit de koplampunit.

Stel dat dit is gelukt.....

Hoe zet je de koplampen weer in elkaar. Lijm je? Verwarm je de unit én het glas opnieuw, of doe je dit bij slechts één van beide?

Ik ben erg benieuwd.. vooral aangezien meerdere mensen op het forum deze al eerder (succesvol) hebben gemonteerd.

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ik denk dat je dan bij tobiastoeter moet zijn. tony maakt Angel eyes.

Geplaatst:

Klopt Tony is goed thuis in de ledjes en de mogelijkheden maar ik dacht Ies (Superduper) ook al weet ik dat niet zeker.

Geplaatst:

Ik wacht hun respons even af :rolleyes:

Geplaatst:
Ik wacht hun respons even af :rolleyes:

En monteert tobiastoeter ze ook??? Ben zelf niet zo handig althans betaal er tegenwoordig liever voor :nono: Ipv uurtjes knutselen

Geplaatst:

Geloof dat Frank ook plannen had om angel-eyes in MIJN Z te implanteren...

Heb zelf geloof ik geen stem in deze...

Kan in ieder geval ff vragen of hij al meer weet. En uiteraard worden we graag op de hoogte gehouden van jouw vorderingen.

Geplaatst:
En monteert tobiastoeter ze ook??? Ben zelf niet zo handig althans betaal er tegenwoordig liever voor :rolleyes: Ipv uurtjes knutselen

volgens mij bouwt tony ze en ruud monteert ze,als ik me niet vergis...... had 't er toevallig met tony over tijdens de m&w rit

Geplaatst:

Ik mag ze niet monteren van mijn "forumvader" :schater:

Geplaatst:
Ik mag ze niet monteren van mijn "forumvader" :schater:

:schater: :schater:

Geplaatst:
Gaan alleen maar stuk.....

Inderdaad.

Alle voordelen:

- Ziet er mooi uit.

Alle nadelen:

- Gaan stuk

- Kl*te inbouwklus

- Kosten teveel

Conclusie: Martin heeft geen Z3 met Angeleyes, die komen wel in de 1serie coupe.

Geplaatst:

Het kan inderdaad op allerlei manieren, en die had je al wel gevonden. Van de ikea gordijntrekker met ledjes tot de CCFLs. Het is echt wel een hobby project, en niet iets wat je ff doet. Zeker niet als je koplamp niet in de oven past.. :angry: Als je LEDjes en weerstandjes zoekt om te pielen laat maar weten. Ik heb er nog wel.

Als het eenmaal zit ziet het er wel tof uit, maar IMHO moet het licht qua kleurtemp wel passen bij je standaard verlichting. Dat is nog wel eens lastig.

Over stukgaan, tja, ledjes etc gaan niet gauw stuk. De CCFLs zijn kwetsbaar, maar als ze een keer zitten en ze zijn nog heel, dan moeten ze ook een tijdje meegaan.

Geplaatst:

Het gaat, vrees ik, niet lang meer duren of je gaat deze after market spullen ook in andere auto's zien dan BMW's. Wedden dat BMW ermee gaan stoppen dan? Is ook gebeurd met de heldere achterlichten van de 3 Compact, was na de eerste facelift ook over.

Geplaatst:

Ach, goede produkten zullen nu eenmaal ALTIJD gecopieerd worden.....

Geplaatst:
Ach, goede produkten zullen nu eenmaal ALTIJD gecopieerd worden.....

In het tuning segment zijn ze al voor vrijwel elke auto te koop!!! Je koop t dan angel eyes koplampen!

:mellow::angry:

Geplaatst:
Ik heb even wat gevonden wat mij op zich wel interessant lijkt. Zijn volgens Umnitza ook overdag zichtbaar. Coole functie is ook dat je het op je portiervergrendeling kan aansluiten en dat ze dus oplichten als je de wagen opent.

http://www.jent.nu/hyperlight/dde.html

In principe kun je natuurlijk alles aansluiten op de portiervergrendeling.

Maak even een relais tussen je binnenverlichting, schakel je koplampen/stadslicht/zwaailicht/neon etc. via dit relais en je hebt prijs!

Ik heb even niet meer zo'n zin om die dingen in te bouwen.... voor dat geld koop ik wel.... uhmmm. :angry:

Geplaatst:
Het gaat, vrees ik, niet lang meer duren of je gaat deze after market spullen ook in andere auto's zien dan BMW's.

ehhh, zijn zijn al jaren te koop voor Golf, Kadett enzo :thumbup:

Geplaatst:
ehhh, zijn zijn al jaren te koop voor Golf, Kadett enzo :thumbup:

Ja, mijn forumpappa wees me hier ook al op.... hij associeerde Angeleyes met: Opel Manta, Kadett, Ford Escort met picknicktafel-spoiler.

Uiteraard vulde ik dit voor mezelf aan met: CRX, Impreza met neon, Polo met 120mm uitlaatpijp, Zwarte achterramen met tribal-sticker / Thunderdome / VW-tuning / No Fear :schater::schater::schater:

Geplaatst:
Ja, mijn forumpappa wees me hier ook al op.... hij associeerde Angeleyes met: Opel Manta, Kadett, Ford Escort met picknicktafel-spoiler.

Uiteraard vulde ik dit voor mezelf aan met: CRX, Impreza met neon, Polo met 120mm uitlaatpijp, Zwarte achterramen met tribal-sticker / Thunderdome / VW-tuning / No Fear :schater::schater::schater:

Wat zou jij mijn oude Golf dan mooi gevonden hebben :schater: (zat weliswaar niets van bovenstaande troepico op maar goed). Trouwens de Escort RS Cosworth (in orginele staat) is toch best een leuk hebbedingetje ondanks de taartschep.

golftdi028bx1.th.jpg

golftdi023zb7.th.jpg

Geplaatst:

mooie spiegels :thumbup: nee wel een mooi autootje! Sja ik heb wel zo een playmobil wagentje gehad met alles erop qua plastic. En beviel best staat overigens weer te koop :)

Geplaatst:
Wat zou jij mijn oude Golf dan mooi gevonden hebben :schater: (zat weliswaar niets van bovenstaande troepico op maar goed). Trouwens de Escort RS Cosworth (in orginele staat) is toch best een leuk hebbedingetje ondanks de taartschep.

golftdi028bx1.th.jpg

golftdi023zb7.th.jpg

die motorkap bikini doet´t´m voor mij :schater:

Geplaatst:
die motorkap bikini doet´t´m voor mij :schater:

Hielp wel goed tegen steenslag....en persoonlijk vond ik dat toendertijd wel mooi en apart :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.