Ga naar inhoud

Rit door o.a. Veluwe en Utrechtsche Heuvelrug


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:blink:-->

QUOTE(Richard B @ 15 Jul 2007, 17:49)
Sorry Rob, maar wat bedoel je hier mee? leg mij eens uit svp.

SCHOP.jpg

Link naar reactie
Schopje.

:holiday:-->

QUOTE(Richard B @ 15 Jul 2007, 17:49)
Sorry Rob, maar wat bedoel je hier mee? leg mij eens uit svp.

Dag Richard,

Een topic opnieuw onder de aandacht brengen, even "omhoog schoppen", zodat het topic boven aan de lijst komt te staan. Tja, ik kende het ook niet eerder hoor, heb het hier opgedaan, zag het Sledge een paar keer doen.

Groet!

Rob.

:birthday:

aangepast door Rob
Link naar reactie

Wij willen ons ook graag aanmelden voor de rit van de 22ste daar we nu eindelijk weten dat we ons vrij kunnen maken.

We hopen met jullie op mooi weer en dito weggetjes daar op de heuvelrug.

Lekker binnendoor rijden snelweg zie ik de hele week al :rolleyes:

Dus genieten staat as. zondag voorop met de kap open :m: .

groeten Karin & Richard

Link naar reactie

Zoooo mooi!

Ongelofelijke rit, al zeg ik het zelf. Een deel van de rit lijkt niet eens op Nld, haarspeldbochtjes, mooi uizicht..

Vandaag hebben we de rit gereden. We hebben een lunchbuffet geregeld op Landgoed Avegoor.

Er werd er net één klaar gemaakt en het zag er heerlijk uit, met salades, broodjes, soepen.

Ik zal straks even #1-post updaten!

Link naar reactie
Zoooo mooi!

Ongelofelijke rit, al zeg ik het zelf. Een deel van de rit lijkt niet eens op Nld, haarspeldbochtjes, mooi uizicht..

Vandaag hebben we de rit gereden. We hebben een lunchbuffet geregeld op Landgoed Avegoor.

Er werd er net één klaar gemaakt en het zag er heerlijk uit, met salades, broodjes, soepen.

Ik zal straks even #1-post updaten!

Leuk hoor Lotte. Ik zit straks in Italie bij 34 graden C en jullie lekker een beetje in de Z rondrijden. Nou veel plezier dan maar. (Wel gemeend)

Link naar reactie

Zet mij er maar op voor 2 personen ipv dat vraagteken!

Of we 's avonds meeeten (kl*te woord) is nog niet duidelijk.

Link naar reactie

Ha Lotte,

Ik kon geen berichtje verzenden, maar daarom maar even on topic. Ik ga in ieder geval mee en wil ook lunchen. Weet nog niet met 1 of 2 personen.

Misschien is er nog wel iemand van het forum die mee wil, maar geen plaats heeft. Ik heb een 2.8 QP.

groetjes,

Marcel B.

Link naar reactie

Hoi Lotte,

Heb je eigenlijk ook al een lijstje bijgehouden van de mensen die interesse hebben om mee te lunchen? Ik bedoel... dat je niet van alles regelt en er straks maar 3 mensen lunchen ofzo, dat zou lullig zijn.

Ik heb in ieder geval al zin in de rit uiteraard :angry:

Greetz,

Frank.

Link naar reactie
Ha Lotte,

Ik kon geen berichtje verzenden, maar daarom maar even on topic. Ik ga in ieder geval mee en wil ook lunchen. Weet nog niet met 1 of 2 personen.

Misschien is er nog wel iemand van het forum die mee wil, maar geen plaats heeft. Ik heb een 2.8 QP.

groetjes,

Marcel B.

Marcel!!!

Ik wilde net gaan posten dat ik de enige bezoeker ben met zo'n dicht hok!! Gelukkig niet meer... :angry:

Link naar reactie

Wordt zondag avond een foto avondje :angry:

Wij hebben ook een meeting die dag in Portlaoise (de plaats van dé maximum security gevangenis van Ierland, waar alle IRA leden nog vast zitten)

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Nou Martin, ik ben blij dat ik de last van je schouders heb kunnen halen. Ik hoop dat je ook een zwarte hebt, dan zijn we misschien wel in de meerderheid :thumbup:

De vorige keer dat ik keek was hij nog zwart:

Foto-LQUY7VAP.jpg

Link naar reactie
Wellicht dat ik later op de dag nog wel aansluit.. :thumbup:

Ja, waarom kom jij eigenlijk niet... het is nog dichtbij voor jou ook als Gooische pik!

Link naar reactie
Ja, waarom kom jij eigenlijk niet... het is nog dichtbij voor jou ook als Gooische pik!

Mijn vriendin viert zaterdagavond haar verjaardag en de combi vrienden + drank + stappen + kruipend thuis komen + kater + meeting om 10.00 s'ochtends lijkt mij niet zo'n hele goede :schater:

Als ik bijgekomen ben geef ik je wellicht wel even een belletje waar jullie ergens rijden..en mischien rijd ik dan ook wel even die kant op.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.