Ga naar inhoud

Rit door o.a. Veluwe en Utrechtsche Heuvelrug


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

dsc00123kr1.th.jpg

dsc00124hn6.th.jpg

dsc00125ta7.th.jpg

dsc00126dt1.th.jpg

dsc00128oj9.th.jpg

En toen gebeurde het: Eerder afgehaakt om even naar een oldtimerbijeenkomst voor m'n vader te gaan, en wat komen we daar tegen... :wave:

afbeelding113cb7.th.jpg

afbeelding114ge2.th.jpg

afbeelding115mm2.th.jpg

Verder commentaar houd ik voor me :thumbup: Het is mijns inziens alleen niet helemaal waarvoor deze auto ooit gemaakt was.. :thumbup:

Voor degenen die de foto's in full size willen, let me know!

Link naar reactie
  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Verder commentaar houd ik voor me :thumbup: Het is mijns inziens alleen niet helemaal waarvoor deze auto ooit gemaakt was.. :wave:

Voor degenen die de foto's in full size willen, let me know!

Oohw, kan ik dus toch nog mijn caravan trekken... :schater:

Maar goed, back on topic:

Leuk dat jullie er allemaal waren, en bedankt voor de complimenten natuurlijk :thumbup: Vond het zelf ook een intensieve maar heel leuke dag! Hier staan de paar foto's die ik gemaakt heb:

http://picasaweb.google.com/herbertdijkman...key=kDtI6RbC0Bo

Link naar reactie
Erg leuke dag gehad en gelukkig was t (over het algemeen) prima (cabrio)weer!

Erg leuke dag gehad en gelukkig was t (over het algemeen) prima (cabrio) COUPE weer!

:thumbup:

Link naar reactie

Was gezellig, leuk, en goed tempo. Mooie routes door het bos, en heeeeeeeel veel geluk gehad met het weer! We kwamen regelmatig op natte wegen en konden het grootste deel van de dag open rijden, ja het laatste stukkie niet maar dat was helemaal niet erg! Bedankt voor de organisatie :thumbup:

Link naar reactie

Lotte en Herbert bedankt voor de organisatie ne alle andere aanwezigen bedankt voor de gezelligheid. :thumbup:

Zal gaatje proberen te vinden voor uitzoeken foto's en ze dan posten

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.