Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Ralf

Aanbevolen berichten

Ohja...

Die had ik echter nergens gezien! Bedankt mensen... ik was bijna vergeten dat ik er bij was :schater::schater::schater:

Samen met broederlief aan de Coupe sleutelen....

Link naar reactie
  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik sta er toch mooi op!!!

Leuke herrinering Henk... ben ik toch zelf bezig geweest :newblush::(

Link naar reactie
Ik sta er toch mooi op!!!

Leuke herrinering Henk... ben ik toch zelf bezig geweest :thumbup::thumbup:

Bozetongen beweerden dat onze lieve heer dat gedaan had omdat je een forumlid onheus bejegend had :schater:

Link naar reactie
Ohja...

Die had ik echter nergens gezien! Bedankt mensen... ik was bijna vergeten dat ik er bij was :schater::schater::schater:

Samen met broederlief aan de Coupe sleutelen....

Ja en dan nog hulp van een buitenstaander, je weet wel die man die zijn eigen hechtingen aanbrengt :thumbup:
Link naar reactie
Ehhh Zzazkia, waar blijven jou foto´s? Ik heb je ze zien maken met soms gevaar voor eigen leven :schater:

Durf ik niet te posten. Lijkt het alsof ik jou stalk...

Je auto staat namelijk nagenoeg op al m'n foto's...

Of zou het er mee te maken hebben dat je achter ons reed :thumbup:

Link naar reactie
Zo Zeg, dat is dan wel goed gelukt... <_<

Ik hab wel het vermoeden dat het erg duur was...

Het spuitwerk zou 200 euro kosten. Er zitten alleen een paar niet opvallende doffe plekjes op en daardoor hoefde ik nog maar 150 euro te betalen exc. verzendkosten à 20 euro.

Link naar reactie

En voor diegenen die niet zo'n web-fotoalbum een gedoe vinden... 2 stuks die ik jullie niet wil onthouden

The Unidentified Flying Object

dsc0338nd2.jpg

Loopt de eigenaar van die Astra de kroeg binnen en zegt:

"Wil de eigenaar van die Z3 zijn auto even verplaatsen"

:schater:

dsc0327tb7.jpg

Link naar reactie
Nu je het zo op de m/v af vraagt: ja! :schater:

Jaja... nu heb je praatjes!! Ook alleen omdat je weet, dat ik vanaf morgen toch niet kan reageren! :schater:

Link naar reactie
Jaja... nu heb je praatjes!! Ook alleen omdat je weet, dat ik vanaf morgen toch niet kan reageren! :schater:

Ik wilde deze voor m'n prive collectie houden, maar vooruit , deze dan nog !!!

68hun3d.jpg

PV, :(

Link naar reactie
Ik wilde deze voor m'n prive collectie houden, maar vooruit , deze dan nog !!!

68hun3d.jpg

PV, :(

Die is nep... photoshop.... ik kan namelijk helemaal niet zo serieus kijken :schater::schater:

Link naar reactie
Die is nep... photoshop.... ik kan namelijk helemaal niet zo serieus kijken :schater::schater:

Die man tegenover je , die is ge-photoshopped !! Je denk toch niet dat die er zo knap uit ziet van zich zelf ???? :schater:

Link naar reactie
Die ZZZ zegt mij niets, maar die dame daar heb ik eens een ontbijtje mee gedeelt :thumbup::(

Die fraaie ZZZ is van mij, de dame achterin is mij onbekend, maar ik zou er best een beschuitje mee willen eten en de omgeving lijkt me door Marvin met Photoshop in elkaar geflanst (waar is dit???). :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.