Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal rit 2007


Ralf

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In dit topic kunnen foto's of verwijzingen naar online albums worden geplaatst worden.

Voor tekstuele reacties bestaat reeds een reactietopic, aangemaakt door Huub.

Hierna een selectie uit eigen werk deze dag, meer foto's vind je hier in mijn online fotoalbum.

Wachtwoord is 'forum'.

De video, met o.a. een accelererende Roodkapje als uitsmijter, staat

.

forumir9.jpg

img2028fc8.jpg

img2087au9.jpg

img2090fd9.jpg

  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

prachtig prachtig zon vette opkomst!

proficiat aan de organisators

:kisstogether::thumbup: B) :thumbup:

Geplaatst:
Hierna een selectie uit eigen werk deze dag, meer foto's vind je hier in mijn online fotoalbum.

Wachtwoord is 'forum'.

De video, met o.a. een accelererende Roodkapje als uitsmijter, staat

.

Ralf :kisstogether:

Geweldig zo snel als dat jij foto's en video online hebt. :thumbup:

Voor iedereen die nog meer foto's heeft, kom maar op, ik ben benieuwd....ik heb zelf geen tijd gehad om foto's te maken B)

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb deze keer meer met mijn ogen dan door de lens van de camera de toch gemaakt maar ik heb ontzettend genoten!

Ik wilde de organisatie heel erg bedanken voor een super geslaagde dag, mijn complimenten! :thumbup:

Ook wilde ik iedereen bedanken die in Duitsland zo netjes voor me aan de kant gingen (of was dat omdat iedereen uit wilde voegen :kisstogether: )

Hoe dan ook, een kleine impressie B)

http://picasaweb.google.nl/ivodeleeuw/Priv...asWaalRoute2007

aangepast door ivodl
Geplaatst:

Jongens dat ziet er echt fantastisch uit !!! Baal nu nog meer dat ik er niet bij aanwezig kon zijn gisteren.

Geplaatst:

Wat een geweldige dag was het weer. Omdat ik een groot deel van de dag gereden heb (en Nadia ook een stuk, ja Emmanuel, het kan echt) heeft Nadia de eer hoog gehouden en een groot deel van de foto's gemaakt.

Omdat het niet te doen is om de dag samen te vatten in een paar foto's zijn het er wat meer. Hopelijk vinden jullie dat niet erg.

Geplaatst:

's ochtends allemaal verzamelen bij De Engel

imgp1415largezb6.jpg

Geplaatst:

uitleg van de organisatie over het ochtendgedeelte

imgp1417largegu7.jpg

Geplaatst:

wie de pet past .....

imgp1421largehx2.jpg

Geplaatst:

klaar voor de start ........

imgp1423largezv5.jpg

Geplaatst:

................ af

imgp1427largewl6.jpg

Geplaatst:

prachtige dijkjes met een heerlijke symphonie :thumbup::guitar:

imgp1429largeso3.jpg

imgp1438largevg6.jpg

imgp1456largefa8.jpg

Geplaatst:

Ruud to the Rescue :thumbup:

imgp1445largetp1.jpg

Geplaatst:

Veel enthousiaste toeschouwers onderweg :thumbup:

imgp1449largeji0.jpg

imgp1450largecg2.jpg

Geplaatst:

Zedri in actie

imgp1455largerm1.jpg

Geplaatst:

Even verzamelen om weer snel verder te gaan

imgp1473largeej8.jpg

imgp1475largeku0.jpg

imgp1476largewl7.jpg

imgp1477largejr2.jpg

imgp1478largefv1.jpg

imgp1479largeli2.jpg

imgp1482largeum5.jpg

imgp1484largelg4.jpg

Geplaatst:

Een prima verzorgde lunch

imgp1497largeir6.jpg

imgp1499largefh9.jpg

Geplaatst:

Het paste net allemaal

imgp1500largeaq0.jpg

imgp1503largeqr2.jpg

Geplaatst:

De mascotte van de dag

imgp1501largebv7.jpg

Geplaatst:

Dahaag Ruud :thumbup:

imgp1507largepg1.jpg

Geplaatst:

En natuurlijk druk overleg over de verkiezing

imgp1509largegy7.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.