Ga naar inhoud

Als het regent kun je lekkere foto's kijken!

The Bob

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zijn nogal wat forum leden die vaak wel errrug gretig reageren als het woord 'vrouw' geheel of vaak zelfs maar gedeeltelijk in een berichtje voor komt. Voor al die forummers die zich altijd met moeite kunnen inhouden (of soms helemaal niet); hier een prettig linkje! Da's andere koek.

http://www.hersenscheet.com/index.php/medi..._op_het_strand/ :schater:

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de set uit twee verschillende kleuren bestaat. Bij een auto interieur vind ik dat leuker (ja, moest toch ff een link naar een auto maken... anders is het wel heeeeeeel erg off-topic).

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Tja, wat moet je hier van zeggen... :blink:

Geplaatst:

Ik zou er in het vervolg wel even NSFW bij vermelden............. :blink:

Geplaatst:

Om jullie niet helemaal teleur te stellen, hierbij een andere foto.

Deze toont aan een geklede dame meer sexy is dan 1 in bikini.

En het is nog auto gerelateerd ook. :blink:babe01xs4.jpg

Geplaatst:
Er zijn nogal wat forum leden die vaak wel errrug gretig reageren als het woord 'vrouw' geheel of vaak zelfs maar gedeeltelijk in een berichtje voor komt. Voor al die forummers die zich altijd met moeite kunnen inhouden (of soms helemaal niet); hier een prettig linkje! Da's andere koek.

http://www.hersenscheet.com/index.php/medi..._op_het_strand/ :schater:

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de set uit twee verschillende kleuren bestaat. Bij een auto interieur vind ik dat leuker (ja, moest toch ff een link naar een auto maken... anders is het wel heeeeeeel erg off-topic).

Het schijnt dat "The Bob" mijn vriend is, maar ik weet van niks :blink:

Geplaatst:

nonde knetter....wat loopt ''oma'' erbij..... :thumbup: bah bah

Geplaatst:

Dit is vies.

"Lekker strak kontje"

Geplaatst:
Dit is vies.

"Lekker strak kontje"

't is maar wat je strak noemt..... :thumbup:

Geplaatst:
't is maar wat je strak noemt..... :D

't is maar wat je lekker noemt ....sick.gifsmileeek.gif

Geplaatst:
En het is nog auto gerelateerd ook. :D babe01xs4.jpg

Het zou ook best een motorrijdster kunnen zijn. :sleepy:

Geplaatst:

100 jaar geleden zag ze er mischien nog best goed uit deze rimpelsaurus :schater:

Geplaatst:
Het zou ook best een motorrijdster kunnen zijn. <_<
Dat zou inderdaad kunnen, maar de foto is genomen op zandvoort (ze was daar mijn navigator). Ze komt ook mee naar de QP meeting op 8 juni
Geplaatst:
Dat zou inderdaad kunnen, maar de foto is genomen op zandvoort (ze was daar mijn navigator). Ze komt ook mee naar de QP meeting op 8 juni

Oh God, ik zie Martinvh nu al stuiteren. Die houdt dat nooit vol tot de 9e :schater::schater:

Geplaatst:

Ja ja... :schater::schater::schater:

Geplaatst:

Wat moet jij bij een QP-meeting? Overloper <_<

Geplaatst:

Oh God, ik zie Martinvh nu al stuiteren. Die houdt dat nooit vol tot de 9e :schater::schater:

Geplaatst:

Ze heeft wel een bekend gezicht.....was zij niet die playmate (playboy bunny :schater: )die meedeed aan Expeditie Robinson ? Olga Urashova <_<

Geplaatst:
't is maar wat je gewent bent :schater:

't is maar wat je mooi vind <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen