Ga naar inhoud

Als het regent kun je lekkere foto's kijken!


The Bob

Aanbevolen berichten

Er zijn nogal wat forum leden die vaak wel errrug gretig reageren als het woord 'vrouw' geheel of vaak zelfs maar gedeeltelijk in een berichtje voor komt. Voor al die forummers die zich altijd met moeite kunnen inhouden (of soms helemaal niet); hier een prettig linkje! Da's andere koek.

http://www.hersenscheet.com/index.php/medi..._op_het_strand/ :schater:

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de set uit twee verschillende kleuren bestaat. Bij een auto interieur vind ik dat leuker (ja, moest toch ff een link naar een auto maken... anders is het wel heeeeeeel erg off-topic).

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Om jullie niet helemaal teleur te stellen, hierbij een andere foto.

Deze toont aan een geklede dame meer sexy is dan 1 in bikini.

En het is nog auto gerelateerd ook. :blink:babe01xs4.jpg

Link naar reactie
Er zijn nogal wat forum leden die vaak wel errrug gretig reageren als het woord 'vrouw' geheel of vaak zelfs maar gedeeltelijk in een berichtje voor komt. Voor al die forummers die zich altijd met moeite kunnen inhouden (of soms helemaal niet); hier een prettig linkje! Da's andere koek.

http://www.hersenscheet.com/index.php/medi..._op_het_strand/ :schater:

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat de set uit twee verschillende kleuren bestaat. Bij een auto interieur vind ik dat leuker (ja, moest toch ff een link naar een auto maken... anders is het wel heeeeeeel erg off-topic).

Het schijnt dat "The Bob" mijn vriend is, maar ik weet van niks :blink:

Link naar reactie

nonde knetter....wat loopt ''oma'' erbij..... :thumbup: bah bah

Link naar reactie
Dit is vies.

"Lekker strak kontje"

't is maar wat je strak noemt..... :thumbup:

Link naar reactie
Het zou ook best een motorrijdster kunnen zijn. <_<
Dat zou inderdaad kunnen, maar de foto is genomen op zandvoort (ze was daar mijn navigator). Ze komt ook mee naar de QP meeting op 8 juni
Link naar reactie
Dat zou inderdaad kunnen, maar de foto is genomen op zandvoort (ze was daar mijn navigator). Ze komt ook mee naar de QP meeting op 8 juni

Oh God, ik zie Martinvh nu al stuiteren. Die houdt dat nooit vol tot de 9e :schater::schater:

Link naar reactie

Oh God, ik zie Martinvh nu al stuiteren. Die houdt dat nooit vol tot de 9e :schater::schater:

Link naar reactie
Dat zou inderdaad kunnen, maar de foto is genomen op zandvoort (ze was daar mijn navigator). Ze komt ook mee naar de QP meeting op 8 juni

Ze heeft wel een bekend gezicht.....was zij niet die playmate (playboy bunny :schater: )die meedeed aan Expeditie Robinson ? Olga Urashova <_<

Link naar reactie
't is maar wat je gewent bent :schater:

't is maar wat je mooi vind <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.