Ga naar inhoud

Even voorstellen :


Gast france bleue

Aanbevolen berichten

Gast france bleue

Sinds enige tijd bezoek ik het forum als gast, maar zojuist heb ik me aangemeld. Ik woon in Zuid-Frankrijk en heb zelf een blauwe Z3 2.8, maar die heb ik een week geleden tegen een rotswand aan geparkeerd (diesel op de weg, gebeurt hier regelmatig). Van de verzekering krijg ik volgende week gelukkig weer een nieuwe blauwe. Ik heb op alle sites in Nederland gezien dat het lastig is om aan een 2.8 te komen met minder dan 100.000 km voor een redelijke prijs. Uit eigen ervaring kan ik melden dat in Frankrijk vaak 2.8'zzz aangeboden worden met minder dan 80.000 km vanaf 10.000 €. De eerste "geparkeerde" uit 1999 (68.000 km + alle opties) heb ik gekocht voor 12.000 €, de toekomste uit 2000 (68.000 km + individueel gestyled interieur) voor 14.000 €. Wie zich niet laat afschrikken door invoerformaliteiten en taalbarrieres kan zich verder orienteren op bijvoorbeeld de site www.lacentrale.fr

Groet, France Bleue

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast france bleue

Hallo Pierre, hier nog een paar franse occasion sites : www.ebay.fr, www.autoreflex.com, www.caradisiac.com, www.paruvendu.fr. De site met het meeste aanbod en garantie blijft wat mij betreft www.lacentrale.fr, vergelijkbaar met marktplaats, waar zowel particulieren als professionnals hun auto's aanbieden. Bonne chance!

Link naar reactie
Gast france bleue
welkom hier. :drank: hopen dat je de volgende wel heel laat :drank:

Bedankt voor je welkom. Ik ben het verlies nog niet helemaal teboven :rolleyes: . Ik had er een foto bij willen doen van mijn laatste parkeerplaats, maar ik moet nog even uitvinden hoe ik hem nog kleiner kan maken (de foto) :drank:

Link naar reactie
Gast france bleue

Ik woon in het departement de Correze, op de grens met de Lot en de Cantal, aan de rivier de Cère, vlakbij Argentat, dat is tussen Brive-la-Gaillarde, Tulle en Aurillac. We zijn hier gaan wonen om het bochtenwerk, met bedroevende resultaten (zie eerste bericht) :rolleyes:

Link naar reactie
Ik woon in het departement de Correze, op de grens met de Lot en de Cantal, aan de rivier de Cère, vlakbij Argentat, dat is tussen Brive-la-Gaillarde, Tulle en Aurillac. We zijn hier gaan wonen om het bochtenwerk, met bedroevende resultaten (zie eerste bericht) :rolleyes:

Ahh, ik zit zelf regelmatig in Vallbone, plaatsje tussen Cannes en Nice ook fantastisch bochtenwerk :drank: Gelukkig nog geen diesel tegen gekomen :drank:

Link naar reactie
Ik woon in het departement de Correze, op de grens met de Lot en de Cantal, aan de rivier de Cère, vlakbij Argentat, dat is tussen Brive-la-Gaillarde, Tulle en Aurillac.

Meer info zou ik niet geven.

Voor je het weet staan er 10 Z3'sin de achtertuin die een goedkoop logeeradresje zoeken

Link naar reactie
Gast france bleue
Welkom...... goed voor het internationale tintje al die "buitenlanders" :rolleyes:

Stond er niet laatst een mooie Imola rode :drank: in Frankrijk te koop voor iets van 16 of 17k?

Geen idee, heb ik ook niet echt op gelet. De meeste M's kosten hier toch ook meestal meer dan 20.000 €. :drank:

Link naar reactie

Welkom,

en veelplezier met de nieuwe. Hopen dat ie lang heel blijft. Overigens heb je gelijk qua prijzen. Ik heb zelf niet zo lang geleden een roadster 2.8 in NL gekocht voor 12.500. Mooi exemplaar met allel opties, maar wel 180.000 km op de teller. Overigens vind ik dat geen probleem. Auto rijdt perfect en ziet er dito uit. Zelf rijd ik niet zo veel kms (het is een 2e auto) en bovendien: veel kleine stukjes rijden is ook niet goed voor je auto.

Hoe dan ook: nette prijzen in Frankrijk.

en voor jou: veel plezier!

Link naar reactie
Gast france bleue

welkom2.gif hier, zet de koffie maar vast klaar want als de zzz bij jullie zo veel in prijs schelen komt er vast wel iemand van je kennis gebruik maken om er 1 in te voeren.

Anne

[/quot

De grootste prijsverschillen zitten volgens mij in de 2.8 versies - en we hebben ook thee ^_^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.