Ga naar inhoud

Vraagje


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De chrysler zal je op de lange duur wat tegen gaan vallen.

Een bevriende taxichauffeur van me rijdt deze zakelijk en ALLES gaat kapot of op storing. De afwerking is erg goedkoop en het enige degelijke is de Mercedesmotor(diesel) in het vooronder.

De Saab is erg mooi en ingetogen, maar je moet er van houden. (en hij heeft voorwielaandrijving = wel voordeel op de wintersport)

BMW 3serie touring heeft alles van beide werelden. Comfort, Sportiviteit en natuurlijk de duitse degelijkheid.

Ga anders eens naar www.autoweek.nl => autogids => myreview auto

Hier vind je van autobezitters reacties erover.

Link naar reactie

Wat uitstraling betreft is de Chrysler geweldig natuurlijk maar is inmiddels al een "oude" auto en wat ik hier lees is de kwaliteit ook niet geweldig.

Als er dan nog een veredelde (sl)opel overblijft en een 3-serie weet ik het dus wel.

Kies voor kwaliteit en rijeigenschappen dan kan er maar 1 overblijven denk ik.

Link naar reactie

Wat is dat nou weer voor een vraag Chris? Natuurlijk ga je in zo'n geval voor de 3-er! Saab daar zal ik al helemaal geen woorden aan vuil maken en die Chrysler, tja.... leuke auto voor in een strip over Al Capone, aardige patserbak maar nee, ik zou dan zeker voor de uitstraling en sportiviteit van de Beier gaan. Alhoewel, met jouw postuur.... ;)

Link naar reactie

Qua rijeigenschappen en uitstraling wordt het natuurlijk de 3. Als het om de ruimte gaat waarschijnlijk de Chrysler. De foto van de BMW is een 335i. Ik weet niet of dat binnen je leasebudget past maar als je wat leuke dingen erop neemt dan ga je al snel naar de 75k met de bijbehorende fiscale bijtelling. Ik heb zelf een 325i van 62k maar ik word niet goed van die bijtelling. Kost in prive bijna 600 euro per maand aan belasting. Voor mij als ondernemer komen dan ook nog eens de leaskosten etc. en dan zit je al snel aan 1200 euro NETTO per maand. Ik begin mij wel steeds meer af te vragen of ik dit nog wel wil. Ik rij 22.000 km per jaar en betaal hiervoor 14.400 netto. Dat is 64 cent per km!! De volgende koop ik dus tweedehands prive in Duitsland of ik ga een Alfa leasen of zo. De liefde voor BMW is groot maar het houdt een keer op.

Link naar reactie

ik ben het volledig eens met Danny, maar waarom eigenlijk geen 5-er touring? Neem je een iets kleinere motor, maar qua stijl en ruimte (op de bestuurdersstoel) past dat nog beter bij je.

In mijn ogen is de opel saab overigens spuuglelijk. Sorry.

Link naar reactie
Ik begin mij wel steeds meer af te vragen of ik dit nog wel wil. Ik rij 22.000 km per jaar en betaal hiervoor 14.400 netto. Dat is 64 cent per km!! De volgende koop ik dus tweedehands prive in Duitsland of ik ga een Alfa leasen of zo. De liefde voor BMW is groot maar het houdt een keer op.

je zoekt de oplossing verkeerd. In plaats van minder betalen voor je auto, moet je gewoon meer gaan verdienen zodat die EUR15k peanuts worden. Dus, marges omhoog. ;)

Link naar reactie
je zoekt de oplossing verkeerd. In plaats van minder betalen voor je auto, moet je gewoon meer gaan verdienen zodat die EUR15k peanuts worden. Dus, marges omhoog. :unsure:

Het is in relatie tot mijn omzet/winst ook niet zo heel veel maar als (ondermeer) financieel planner adviseer ik mensen over zo slim mogelijk vermogen opbouwen waarbij de belastingdienst meebetaalt en vervolgens gooi ik zelf het geld over de balk. Je kunt namelijk voor de helft van de kosten nog steeds in een uitstekende auto rijden. Het is dus meer een psychologisch "probleem" dan een financiele kwestie. En nogmaals ik stel mijzelf regelmatig de vraag of ik dit nog wel wil maar anderzijds heb ik vorige week erover gedacht om een 335i te nemen, juist omdat het zo goed gaat ;) :wave:

Link naar reactie

Chris, ben het met (S)toploss eens, reken even je bijtelling door. Ik rij zelf een Grandis 2.4i met 6 ruime plaatsen voor geen €300/mnd. Ik vervoer er werkelijk alles mee.... :newblush: en sleep heel wat af met de caravan.

ps: ik zou voor klasse en stijl gaan en de BMW kiezen ;-)

Link naar reactie
Het is in relatie tot mijn omzet/winst ook niet zo heel veel maar als (ondermeer) financieel planner adviseer ik mensen over zo slim mogelijk vermogen opbouwen waarbij de belastingdienst meebetaalt en vervolgens gooi ik zelf het geld over de balk. Je kunt namelijk voor de helft van de kosten nog steeds in een uitstekende auto rijden. Het is dus meer een psychologisch "probleem" dan een financiele kwestie. En nogmaals ik stel mijzelf regelmatig de vraag of ik dit nog wel wil maar anderzijds heb ik vorige week erover gedacht om een 335i te nemen, juist omdat het zo goed gaat :newblush::wacko:

Ja leeft maar een keer is mijn motto dus gaan voor die 335 <_< Of een ///M voor de fun erbij :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.