Ga naar inhoud

Vraagje

ChrisXL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

decisions...... decisions :unsure:

1

saabwb1.png

2

335fh8.jpg

3

chrysleror0.jpg

Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde.............

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ga voor de Duitse kwaliteit Chris: 2 - 1 - 3 .

Geplaatst:
Zijn eigenlijk alle drie Duits :unsure:

In dat geval, ga voor het merk dat bij je persoonlijkheid past. Kom je weer op BMW uit.

Je hebt een prima nieuwe werkgever, begrijp ik hieruit...

Geplaatst:

Tja................... kom ik toch bij de Hemi 6.1 uit dan...

Moet eerlijk zeggen dat de Saab me ook erg aantrekt......... (alleen die voorwiel aandrijving :unsure: )

Geplaatst:
chrysleror0.jpg

Niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde.............

Deze :unsure::kisstogether:

Vond m net iets te duur voor mijn budget :kisstogether:

vandaar dat het voor mij deze is geworden.

10006051bw6.jpg

Geplaatst:

Lekker gaan rijden in alle 3 ;)

Dan merk je vanzelf welke jou het meeste aanspreekt.

Geplaatst:

als het over rijden gaat heeft de 3 serie geen concurrentie..van de andere 2 lijkt me alleen met de ruimte valt het wat tegen in de touring.. ;)

Geplaatst:

De chrysler zal je op de lange duur wat tegen gaan vallen.

Een bevriende taxichauffeur van me rijdt deze zakelijk en ALLES gaat kapot of op storing. De afwerking is erg goedkoop en het enige degelijke is de Mercedesmotor(diesel) in het vooronder.

De Saab is erg mooi en ingetogen, maar je moet er van houden. (en hij heeft voorwielaandrijving = wel voordeel op de wintersport)

BMW 3serie touring heeft alles van beide werelden. Comfort, Sportiviteit en natuurlijk de duitse degelijkheid.

Ga anders eens naar www.autoweek.nl => autogids => myreview auto

Hier vind je van autobezitters reacties erover.

Geplaatst:
Zijn eigenlijk alle drie Duits :unsure:

duits met vleugje fiat onder de kap, ... :wave:

amerikaans met snuifje duits onder de kap,... :blink:

of een bmw ... ;)

Geplaatst:
duits met vleugje fiat onder de kap, ... :unsure:

amerikaans met snuifje duits onder de kap,... :wave:

of een bmw ... ;)

was ik, sorry

Geplaatst:

Wat uitstraling betreft is de Chrysler geweldig natuurlijk maar is inmiddels al een "oude" auto en wat ik hier lees is de kwaliteit ook niet geweldig.

Als er dan nog een veredelde (sl)opel overblijft en een 3-serie weet ik het dus wel.

Kies voor kwaliteit en rijeigenschappen dan kan er maar 1 overblijven denk ik.

Geplaatst:

Wat is dat nou weer voor een vraag Chris? Natuurlijk ga je in zo'n geval voor de 3-er! Saab daar zal ik al helemaal geen woorden aan vuil maken en die Chrysler, tja.... leuke auto voor in een strip over Al Capone, aardige patserbak maar nee, ik zou dan zeker voor de uitstraling en sportiviteit van de Beier gaan. Alhoewel, met jouw postuur.... ;)

Geplaatst:

Qua rijeigenschappen en uitstraling wordt het natuurlijk de 3. Als het om de ruimte gaat waarschijnlijk de Chrysler. De foto van de BMW is een 335i. Ik weet niet of dat binnen je leasebudget past maar als je wat leuke dingen erop neemt dan ga je al snel naar de 75k met de bijbehorende fiscale bijtelling. Ik heb zelf een 325i van 62k maar ik word niet goed van die bijtelling. Kost in prive bijna 600 euro per maand aan belasting. Voor mij als ondernemer komen dan ook nog eens de leaskosten etc. en dan zit je al snel aan 1200 euro NETTO per maand. Ik begin mij wel steeds meer af te vragen of ik dit nog wel wil. Ik rij 22.000 km per jaar en betaal hiervoor 14.400 netto. Dat is 64 cent per km!! De volgende koop ik dus tweedehands prive in Duitsland of ik ga een Alfa leasen of zo. De liefde voor BMW is groot maar het houdt een keer op.

Geplaatst:

ik ben het volledig eens met Danny, maar waarom eigenlijk geen 5-er touring? Neem je een iets kleinere motor, maar qua stijl en ruimte (op de bestuurdersstoel) past dat nog beter bij je.

In mijn ogen is de opel saab overigens spuuglelijk. Sorry.

Geplaatst:

BMW!

Geplaatst:
De volgende koop ik dus tweedehands prive

= Altijd de voordeligste oplossing bij dure auto's (ivm. fiscale bijtelling) die weinig km maken.

Geplaatst:
Ik begin mij wel steeds meer af te vragen of ik dit nog wel wil. Ik rij 22.000 km per jaar en betaal hiervoor 14.400 netto. Dat is 64 cent per km!! De volgende koop ik dus tweedehands prive in Duitsland of ik ga een Alfa leasen of zo. De liefde voor BMW is groot maar het houdt een keer op.

je zoekt de oplossing verkeerd. In plaats van minder betalen voor je auto, moet je gewoon meer gaan verdienen zodat die EUR15k peanuts worden. Dus, marges omhoog. ;)

Geplaatst:
je zoekt de oplossing verkeerd. In plaats van minder betalen voor je auto, moet je gewoon meer gaan verdienen zodat die EUR15k peanuts worden. Dus, marges omhoog. :unsure:

Het is in relatie tot mijn omzet/winst ook niet zo heel veel maar als (ondermeer) financieel planner adviseer ik mensen over zo slim mogelijk vermogen opbouwen waarbij de belastingdienst meebetaalt en vervolgens gooi ik zelf het geld over de balk. Je kunt namelijk voor de helft van de kosten nog steeds in een uitstekende auto rijden. Het is dus meer een psychologisch "probleem" dan een financiele kwestie. En nogmaals ik stel mijzelf regelmatig de vraag of ik dit nog wel wil maar anderzijds heb ik vorige week erover gedacht om een 335i te nemen, juist omdat het zo goed gaat ;) :wave:

Geplaatst:

Chris, ben het met (S)toploss eens, reken even je bijtelling door. Ik rij zelf een Grandis 2.4i met 6 ruime plaatsen voor geen €300/mnd. Ik vervoer er werkelijk alles mee.... :newblush: en sleep heel wat af met de caravan.

ps: ik zou voor klasse en stijl gaan en de BMW kiezen ;-)

Geplaatst:

BMW natuurlijk zeker als het een 335 mag zijn :newblush: Chrysler blijf ik ook mooi vinden, maar die goedkope plastic afwerking Saab vind ik te ieltjes <_<

IDD wel een mooi leasebudget. :newblush:

Als je in de prijsklasse van een 318it mag winkelen zou ik echter ook andere merken overwegen

Geplaatst:
Het is in relatie tot mijn omzet/winst ook niet zo heel veel maar als (ondermeer) financieel planner adviseer ik mensen over zo slim mogelijk vermogen opbouwen waarbij de belastingdienst meebetaalt en vervolgens gooi ik zelf het geld over de balk. Je kunt namelijk voor de helft van de kosten nog steeds in een uitstekende auto rijden. Het is dus meer een psychologisch "probleem" dan een financiele kwestie. En nogmaals ik stel mijzelf regelmatig de vraag of ik dit nog wel wil maar anderzijds heb ik vorige week erover gedacht om een 335i te nemen, juist omdat het zo goed gaat :newblush::wacko:

Ja leeft maar een keer is mijn motto dus gaan voor die 335 <_< Of een ///M voor de fun erbij :newblush:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen