Ga naar inhoud

Vraagje


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laatst zo'n nieuwe Saab zien rijden.

Ik werd er alles behalve opgewonden van.

Het dak lijkt een beetje alsof het is verhoogd i.v.m. een grijs kenteken.

(je weet wel... alsof er zo'n halve skibox is opgeplakt.)

De achterlichten zien er gewoon goedkoop uit.

De voorkant heeft het net niet.

Blijft alleen de zijkant nog over. Die gaat wel.

De overige opties hebben allemaal wel wat moois en daar hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan.

Ik zou zelf voor de Chrisler gaan. Lekker groot. Beetje retro. Niet overdreven duur. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Maar....

Neem alsjeblieft niet de SAAB !!!

Link naar reactie
Er is inmiddels een 4e bij gekomen, de 330 XD.........<.zucht> om het makkelijker te maken :muur:

X is het niet bij BMW, vreet vermogen, diesel en fun, en als het al een 335i is op de plaatjes moet er minimaal een 335d aantreden om je echt aan het twijfelen te maken. Laatst nog een test gelezen tussen beide 335 maar die won de 335i glansrijk ;)

Gaat het tussen 330d en 325i of lager dan is de d weer interessant, wel een erg luxe probleem :blink:

Link naar reactie
X is het niet bij BMW, vreet vermogen, diesel en fun, en als het al een 335i is op de plaatjes moet er minimaal een 335d aantreden om je echt aan het twijfelen te maken. Laatst nog een test gelezen tussen beide 335 maar die won de 335i glansrijk :thumbup:

Gaat het tussen 330d en 325i of lager dan is de d weer interessant, wel een erg luxe probleem :thumbup:

Wat is er mis met de Xdrive? Ik vraag dit uit pure nieuwsgierigheid omdat mijn pa aan het kijken is naar een 530ix touring of een X5, dus alle info hierover is welkom. Zelf heb er geen ervaring mee. Ik heb alleen een tijdje in een ML gereden en vond dat een verschrikkelijke lawaaibak, dus een no go.

Link naar reactie

Vierwielaandrijving heb je simpelweg niet nodig bij de drie en vijf, extra gewicht en bij de BMW's die ik ken alleen maar beperking van de dynamiek door het extra gewicht en de aandrijfkrachten voor. Tel daar de meerprijs en de meerkosten qua verbruik en onderhoud bij dan kun je dit geld IMO beter in een betere uitrusting stoppen. ;)

Wat mij verder opvalt is dat deze auto's gebruikt nog lager gehandeld worden dan de vergelijkbare modellen zonder X.

Link naar reactie
Wat is er mis met de Xdrive? Ik vraag dit uit pure nieuwsgierigheid omdat mijn pa aan het kijken is naar een 530ix touring of een X5, dus alle info hierover is welkom. Zelf heb er geen ervaring mee. Ik heb alleen een tijdje in een ML gereden en vond dat een verschrikkelijke lawaaibak, dus een no go.

;) (pseudo)terreinauto's zijn voor boeren en profvoetballers!

Link naar reactie
Altijd zo hard en direct op de man he. Mijn arme tere zieltje :thumbup:

Tere ziel en grote dikke terreinwagen, dat ruikt naar compensatiegedrag :unsure:

Maar aangezien jij in d'n olie zit... Watthefok dan met dat bezineverbruik. :thumbup: neem deze!

lm002-2.jpg

Link naar reactie

Wat voor forum is dit ??. Lijkt mij duidelijk wat het moet worden ... een BMW natuurlijk. Geld moet het toch kosten en je leeft maar 1 keer. Een groot deel van je keuze is toch emotie, rationeel kom je er bijna niet uit. De 3.0 liter diesel blokken van BWM zijn erg goed . Succes verder :)

Link naar reactie

Dit is een Z3/Z4 forum waar ik tot nu toe geweldige mensen ben tegengekomen die ook nog wel eens buiten het gangbare forumstraatje kijken gast. Ik kan me nog goed herinneren dat mijn wereldje ooit zo lekker ongecompliceerd was als dat jij het hier voorsteld, maar toen zat ik nog op school. Sindsdien moet ik toch echt wel nadenken over allerlei keuzes.. Zou graag zelf met dit dilemma worden geconfronteerd.. wauw.. Maar eerlijk is eelijk, mijn keuze zou toch bij een der BMW's blijven steken..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.