Ga naar inhoud

Z3 op Hyves


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

En Ivo, doe een beetje rustig met Lotte, die is nog maar 18 he :angry:

dan is het goed :blink:

Nee hoor, vreescht niet, ik dacht, ik lok ff wat mensen naar je Hyves :wacko:

sjesus, ik wordt oud :thumbup::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je hyve even doorgespit. Vind je het erg als ik je vertel dat ik daar niets, maar dan ook niets te zoeken (en helemaal niet te vinden!) heb?

Rob,

Geeft nix. Misschien dat je wat te oud bent voor Hyves :thumbup:

Hyves is een social network. Waar mensen met gedeelde interesses lid kunnen worden van diverse Hyves. Momenteel een zeer populair gebeuren! Het is de snelst groeiende internet community van Nederland. Puur voor de fun. De diverse fora - zoals deze - zijn voor meer serieuse info vergaring. Een totaal andere doelstelling maar daarom niet minder leuk!

47124202_5_GurK.jpeg

Link naar reactie
Rob,

Geeft nix. Misschien dat je wat te oud bent voor Hyves :thumbup:

Hyves is een social network. Waar mensen met gedeelde interesses lid kunnen worden van diverse Hyves. Momenteel een zeer populair gebeuren! Het is de snelst groeiende internet community van Nederland. Puur voor de fun. De diverse fora - zoals deze - zijn voor meer serieuse info vergaring. Een totaal andere doelstelling maar daarom niet minder leuk!

47124202_5_GurK.jpeg

Dat zal het zijn, ja. In elk geval veel succes en plezier gewenst ermee!

Link naar reactie
maar als ze 18 is, dan kan het toch, Shrike :angry:

was x-postje, maar ja. Dat kan. Beter gezegd, als ik weer op nieuw op jacht mocht ging ik ook waarschijnlijk voor 20-25. <20 is erg vermoeiend (begrijp ik uit verhalen :wacko::blink::thumbup: ).

@Rob. Vergeet het niet he. Continue verandering is de status quo.

p.s. ik begrijp je wel hoor. Ook ik dacht pfff, gaan we weer. Heb ICQ toch niet voor niets overgeslaan. Maar ja, ondertussen ben ik wel onder de peer-pressure bezweken en ben op hyves en linkedin. Daar zit ik dan met mijn goede gedrag.

Link naar reactie
Wat hebben jullie allemaal te bieden voor een beginnede Hyver, :lol:
Denk niet dat ik een hyver ga worden (weer wat geleerd) maar veel succes er mee en altijd doen wat je zelf leuk vindt. :rolleyes:

Mijn zegen heb je. AMEN (spreek uit als EEmEn!) :wave:

Link naar reactie

Tot vandaag heb ik gelukkig nooit geweten dat er een HYVE bestond.

(Is dit een afkorting ergens van???)

Ik zal eens kijken of het daadwerkelijk wat inhoud heeft.

Misschien..... heel misschien.... !

Link naar reactie
Dat geneuzel op die Hyves site doet me bijna spontaan besluiten mijn Zetje te verkopen omdat ik niet geassocieerd wil worden met die jongelui. Ik begin echt een ouwe lul te worden :unsure:

Geeft niet!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.