Ga naar inhoud

Z3 op Hyves


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gelukkig maar! :kisstogether:

Even een wat minder bericht over Lotte. Die heeft d'r Z-tje total loss :groupwave: Details weet ik ook nog niet, alleen dat zij er niks aan over gehouden heeft....

Dat is schrikken. Wens haar sterkte namens ons. Hoop dat het goed met haar gaat.

Yangkie en Annelies

Link naar reactie
Even een wat minder bericht over Lotte. Die heeft d'r Z-tje total loss :groupwave: Details weet ik ook nog niet, alleen dat zij er niks aan over gehouden heeft....

shit hé. dat is balen. @lotte sterkte :kisstogether:

Link naar reactie

Wat betreft dat hyves ik begin echt oud te worden geloof ik, vind het helemaal niets :kisstogether:

Ik ook niet maar mijn zoon van 17 gelukkig ook niet. Het is volgens hem een rip off van MySpace. (Dit zegt mij overigens ook niets :schater: )

Link naar reactie
Wat betreft dat hyves ik begin echt oud te worden geloof ik, vind het helemaal niets :kisstogether:

Ik ook niet maar mijn zoon van 17 gelukkig ook niet. Het is volgens hem een rip off van MySpace. (Dit zegt mij overigens ook niets :schater: )

Moeten we hier maar verder ouwehoeren :schater: over alfa's gesproken was tot vorig jaar nog in mijn bezit van een 2600 touring van 1962 wat heb ik een spijt dat ik die heb verkocht :birthday: ik zal morgen een foto plaatsen :groupwave:
Link naar reactie
Moeten we hier maar verder ouwehoeren :schater: over alfa's gesproken was tot vorig jaar nog in mijn bezit van een 2600 touring van 1962 wat heb ik een spijt dat ik die heb verkocht <_< ik zal morgen een foto plaatsen :thumbup:

Goed idee, dan maken we dit draadje nog funktioneel. :D

Ben benieuwd naar je foto want een 2600 touring zegt me niets. En ik dacht nog wel dat ik een alfa expert was. :huh:

Link naar reactie
Goed idee, dan maken we dit draadje nog funktioneel. <_<

Ben benieuwd naar je foto want een 2600 touring zegt me niets. En ik dacht nog wel dat ik een alfa expert was. :thumbup:

Onduidelijke post weer van de man uit Friesland. Hij bedoelt misschien een Touring Spider?? Zie hier.

Link naar reactie

Nog even een update over Lotte (heb d'r gister even telefonisch gesproken):

Zoals ik het begrepen heb is het ongeveer als volgt gegaan:

Ze is door slecht weer in een bocht in de slip geraakt. Bij een poging te corrigeren is die de andere kant op gegleden, heeft ze een middenberm geraakt, is nog 180 graden gespind en (waarschijnlijk door het afbreken van een wiel ;) ) is hij over de kop geslagen. Ik vind het een wonder dat ze nog leeft, ze had namelijk geen rolbeugels! :thumbup: (note to self: op zoek naar rolbeugels...). Op een beetje last van de nek en hand na (en erg geschrokken natuurlijk) heeft ze goddank helemaal niks! :thumbup: (Lotte, als je dit leest, corrigeer of vul gerust aan!)

Wat wel wat minder aan het verhaal is, is dat ze WA verzekerd was. Dus dat wordt werven voor het goede doel "Help Lotte aan een nieuwe Z", anders komt ie er (voorlopig) niet :holiday:

Edit: zie net dat Lotte hier zelf haar berichtje heeft gepost

Link naar reactie
Nog even een update over Lotte (heb d'r gister even telefonisch gesproken):

Zoals ik het begrepen heb is het ongeveer als volgt gegaan:

Ze is door slecht weer in een bocht in de slip geraakt. Bij een poging te corrigeren is die de andere kant op gegleden, heeft ze een middenberm geraakt, is nog 180 graden gespind en (waarschijnlijk door het afbreken van een wiel ;) ) is hij over de kop geslagen. Ik vind het een wonder dat ze nog leeft, ze had namelijk geen rolbeugels! :thumbup: (note to self: op zoek naar rolbeugels...). Op een beetje last van de nek en hand na (en erg geschrokken natuurlijk) heeft ze goddank helemaal niks! :thumbup: (Lotte, als je dit leest, corrigeer of vul gerust aan!)

Wat wel wat minder aan het verhaal is, is dat ze WA verzekerd was. Dus dat wordt werven voor het goede doel "Help Lotte aan een nieuwe Z", anders komt ie er (voorlopig) niet :holiday:

verhaal lotte WA ook nog....'t zit Lotte echt niet mee...

Link naar reactie
Bij deze wat duidelijkheid van die man uit OVERIJSSEL :schater:

Wow dat is wel heel mooi. Heb ik nog nooit in het echt gezien. Waarom heb je die verkocht? Stond zeker teveel in de garage.

Heb zelf jaren een Peugeot 504 coupe in de garage gehad ter restauratie maar dat schoot maar niet op. Toen ook maar verkocht.

peugeot5040sl1tg6.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.