Ga naar inhoud

Tanken van V-power in z3 m


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vraag maar nh-flatline: hij vond mijn :m: QP veel beter aanvoelen dan andere die hij heeft gereden. Ik denk dat dat o.a. komt doordat ik al meer dan een jaar V Power tank :thumbup:

Zelf vind ik ook dat-ie beter rijd, maar een ander persoon die de auto niet kent is een nog betere arbiter :m:

ivo de reden dat jou :m: er zo goed uitziet en fantastisch rijdt getuigt van gepast respect voor zo,n rijmachine en moet een voorbeeld zijn voor iedereen die van zijn of haar auto houdt :thumbup: en v power bevalt mij ook goed :D

Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Dit vind ik best interessant:

"Netherlands: 95 RON "Euro" is sold at every station, whereas 98 RON "Super Plus" is being phased out in favor of "premium" fuels, which are all 95 RON fuels with extra additives. Shell V-Power is a 97 RON (labelled as 95 due to the legalities of only using 95 or 98 labelling), some independent tests have shown that one year after introduction it was downgraded to 95 RON whereas in neighboring Germany Shell V-Power consists of the regular 100 RON fuel."

Bron.

aangepast door Emi
Link naar reactie

Ik heb het geluk dat ik tegen de Duitse grens aanwoon. Ik tank meestal 98 en zo nu dan voor 5 cent meer per liter tank ik bij Shell oct. 100 of bij Aral de Ultimate oct. 102

Verder merk er er weinig van, wel dat het verbruik aanzienlijker lager ligt dan bij oct. 95

Tussen oct. gehalte van 98 en 100/102 merk ik ook weinig tot eigenlijk geen verschil, van wat Euro in bovenstaande topic zegt.

Kosten voor oct. 98 gemiddeld 1,55 tot 1,65 euro deze zomer.

En voor de v power 100 en Aral 102 gemiddeld 1,65 tot 1,75 euro.

Dat maakt rijden toch net iets leuker! ;)

aangepast door raoul
Link naar reactie

Ik tank dat al op mn 1.8. Bij' 95 zakt mn toerental soms naar dat minimum streepje als ik af rem. Bij v-power of andere luxe benzine is dat niet het geval en zakt die mooier.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.