Ga naar inhoud

Carbonnen hockeysticks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

vandaag samen met Sledgehammer de carbonnen hockeysticks gemonteerd in mijn ZzZ.

we hebben er 3 uur werk aangehad.

hier een aantal foto's.

eerst maar eens alles loshalen en eraf halen voor het verwijderen van de deurpaneel

vanalleswat018ip7.jpg

na het verwijderen van het paneel, de oude sticks losmaken.

vanalleswat020sm4.jpg

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Goed werk :) en gebroedelijk samen aan het werk ondanks dat ze voor danny's neus zijn weggekaapt :nono: Hulde voor Danny :D

Geplaatst:
Goed werk :) en gebroedelijk samen aan het werk ondanks dat ze voor danny's neus zijn weggekaapt :nono: Hulde voor Danny :D

ik durfde het ook bijna niet te vragen aan hem om me te helpen, vond het best wel lullig hoe het toen gegaan was.

Geplaatst:
ik durfde het ook bijna niet te vragen aan hem om me te helpen, vond het best wel lullig hoe het toen gegaan was.

Jullie hadden ze ook kunnen verdelen één de linkse en de ander de rechtse :schater::schater:

Geplaatst:

Toppie, hoe de heren er beiden mee omgaan! :o En ze lijken ook nog op elkaar, de een wat meer dan de ander. :D

Geplaatst:

Ik zei nog dat de sticks veel beter zouden staan in mijn Z3, maar daar trapte hij helaas niet in. :D ;) Nee, ze staan echt super Emanuel. :D

Ik moet eens nodig naar de kapper trouwens. :muur:

Er gingen ook geruchten over een dierlijke Z3Forum mascotte, speciaal voor de dames. :o

Geplaatst:
Er gingen ook geruchten over een dierlijke Z3Forum mascotte, speciaal voor de dames. :o

En jij bent dan het beest Danny?? :muur:

Toch mooi dat Belgische Carbon :D

Geplaatst:

Ziet er heel mooi uit Emanuel !!! :o

Fraaie werkruimte heb je daar ? Van je zelf ??? :D

Geplaatst:
Kun je wel zeggen, inclusief brug zelfs!!! Bij zo'n mooie ///M hoort ook een mooie garage natuurlijk. ;)

Daar`zal menig member JALOERS op zijn !!! :wub:

Geplaatst:
Kun je wel zeggen, inclusief brug zelfs!!! Bij zo'n mooie ///M hoort ook een mooie garage natuurlijk. :wub:

Rob was there. ;)

Geplaatst:
Ik zei nog dat de sticks veel beter zouden staan in mijn Z3, maar daar trapte hij helaas niet in. :D ;) Nee, ze staan echt super Emanuel. ;)

Ik moet eens nodig naar de kapper trouwens. B)

Er gingen ook geruchten over een dierlijke Z3Forum mascotte, speciaal voor de dames. :wub:

dat is ditte!!!!

het kruipt het sist, tast met zijn tong alles af, en wordt langer en dan weer korter :schater:

vanalleswat005qn4.jpg

Geplaatst:
Ziet er heel mooi uit Emanuel !!! :wub:

Fraaie werkruimte heb je daar ? Van je zelf ??? ;)

was het maar mijn garage, dan zat ik er volgens mij bijna elke dag wel sleutelen B)

nee, met dank aan sledgehammer, die de sleutel van de garage mag lenen!!! ;)

Geplaatst:
Kan het je niet kwalijk nemen dat ik het eerste was dat in je op kwam Huub. :schater:

Ach we hebben ooit een nacht onder een dak doorgebracht he :wub:

Geplaatst:
zal maar niet vragen om de details :schater:

moet je wel doen :P en dan moet je vragen naast wie hij geslapen heeft :lol:

Geplaatst:
moet je wel doen :P en dan moet je vragen naast wie hij geslapen heeft :lol:

wil ik het weten??

nou ok dan, vertel vertel, is wel offtopic maar ja sappige details zijn welkom voor het slapen gaan.(ligt er natuurlijk ook weer aan hoe sappig) :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen