Ga naar inhoud

Carbonnen hockeysticks


Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wil ik het weten??

nou ok dan, vertel vertel, is wel offtopic maar ja sappige details zijn welkom voor het slapen gaan.(ligt er natuurlijk ook weer aan hoe sappig) :schater:

Nou Sledge..... :lol:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik zie dat de hokkystik's uit belgie mooi gemonteerd zijn op de deuren. -_-

Zoals ik eruit kan opmaken heeft degene die ze eerst wou kopen nog gemonteerd ook.Gewoon KLASSE van u man. :rolleyes::newblush:

Ik vind het ook spijtig dat het allemaal zo is afgehandeld <_< .Zo te lezen ook is er wel degelijk interessen voor die carbone stik's.Ik begrijp niet dat er niemand op het idee komt om dit in de handel te brengen

Link naar reactie
Ik moet eens nodig naar de kapper trouwens. :newblush: Echt wel... -_-

Er gingen ook geruchten over een dierlijke Z3Forum mascotte, speciaal voor de dames. :rolleyes:

Mascotte ??? Voor de dames ???

Link naar reactie
het kruipt het sist, tast met zijn tong alles af, en wordt langer en dan weer korter :schater:

Ahh...Jullie gaan MIJ als mascotte wegdoen ??? :schater:

Link naar reactie
Zijn er dan geen thuner's die dit maken ??????????

Die Zijn er wel geweest. Maar dat door tuners gemaakte spul is Zoepah ZeldZaam en Zo goed als onbetaalbaar.

Ik kan ook de story achter deZe aankoop niet maar begrijp dat Sledge Zich hier weer als een gentleman toont...

Emanuel: Het Ziet er TOP uit. -_- Aldus Zedri... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.