Ga naar inhoud

Alles nog nieuw


mohikaan

Aanbevolen berichten

`S winters niet je dak openvouwen tijdens vorst anders kan je achterruit kapot barsten. :)

En ook niet je achterruitje krabben met een ijkrabber, zoald mijn vrouw jaren geleden eens heeft gedaan.

:rolleyes: Weet ik, maar ik moest eraan denken, en ik moest het even kwijt !!!

Link naar reactie
Verleden week Z3 uit 2003 bij de oosterbuurtjes gekocht. Er zit electrische bediening v/d kap op. Is dit een alledaags gebruiksartikel, of hier spaarzaam mee omgaan?

Dat is nuttige info. Ik heb ook een elektrische kap, dus gebruiken maar. Nu even niet want het regent.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Mijn eerste post hier, zal binnenkort foto's plaatsen van mijn ZZZ 1.8 uit '97 :thumbup:

Maar om even ontopic te gaan, kijk met de elektrische kap bediening wel uit dat wanneer je de kap opendoet het achter raampje wel goed "dubbelknikt".

Gister is er bij mij namelijk een barst in de ruit gesprongen omdat de ruit niet goed dubbelvouwde.

Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het raampje al erg oud en is niet erg flexibel meer is.

Link naar reactie
Mijn eerste post hier, zal binnenkort foto's plaatsen van mijn ZZZ 1.8 uit '97 :thumbup:

Maar om even ontopic te gaan, kijk met de elektrische kap bediening wel uit dat wanneer je de kap opendoet het achter raampje wel goed "dubbelknikt".

Gister is er bij mij namelijk een barst in de ruit gesprongen omdat de ruit niet goed dubbelvouwde.

Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het raampje al erg oud en is niet erg flexibel meer is.

tnxs
Link naar reactie

Dat is het nadeel van een electrische kap.

Wanneer je de kap met de hand opend, kan je met je andere hand gelijk het ruitje mooi plooien.

Bij een electrische kap is dat toch een stuk moeilijker...

Link naar reactie
Dat is het nadeel van een electrische kap.

Wanneer je de kap met de hand opend, kan je met je andere hand gelijk het ruitje mooi plooien.

Bij een electrische kap is dat toch een stuk moeilijker...

Nog een nadeel van een electrisch dak. Traaaaggggg.....

Link naar reactie
  • 13 jaren later...

Paar maanden niet op het forum geweest. O.a. door forum revisie en daarna mn wachtwoord kwijt.

Wel weer even zoeken, zodoende kwam ik dit topic tegen. 

Dus inmiddels 14 jaar Forumlid! 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 27-11-2020 om 21:13, mohikaan zei:

Paar maanden niet op het forum geweest. O.a. door forum revisie en daarna mn wachtwoord kwijt.

Wel weer even zoeken, zodoende kwam ik dit topic tegen. 

Dus inmiddels 14 jaar Forumlid! 

Ik dacht dat ik de enige was die het forum kwijt was. Heb het nu net pas teruggevonden.
Heb ik een notificatie ergens gemist ofzo?

Link naar reactie

Je was zeker niet de enige. Ik heb ook van alles geprobeerd en afgezocht; Microsoft benaderd, maar geen soelaas. Meende dat er iets mis moest zijn met mijn pc. Totdat ik via google een ander www adres zag verschijnen. Goed het loopt weer en ...een leer vlot de volgende keer lijkt me.

Of.... kan Rob alle forumleden alsnog een mailtje (PM) sturen over de nieuwe situatie? Zo houd je de club wellicht beter bijeen.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja hoor, dat is gebeurd.

 

Voor diegenen die dat mailtje nog niet gezien hebben: weten jullie zeker dat het emailadres dat jullie voor forumgebruik hebben doorgegeven nog actueel is èn hebben jullie ook in je spam / junk folder gekeken?

Link naar reactie

@Maurits, dat mailtje was er nadat het forum al meerdere weken uit de lucht was. Kon eerder in mijn mailbox ook het mailadres van Rob niet vinden; heb toen bedacht om maar een cent naar Rob over te maken met een noodkreet erbij over het forum. Zover kwam het echter niet omdat ik toen de nieuwe forumnaam tegen kwam.

En als je niet door hebt wat er met het forum aan de hand is, dan lijkt me een zoektocht in de email spamfolder nou ook niet zo voor de hand liggend; ik kijk daar nooit in en heb ook niet het idee wat te missen.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, dat snap ik.
 

Dit was ook nooit de bedoeling,dit kwam door de combinatie upgrade forum software en onvoorziene problemen met de oude domeinnaam.  
 

Waar gehakt wordt vallen spaanders enzo... :default_wink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.