Ga naar inhoud

Vroemdag Circuit Zolder


navigator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij reed ik gewoon maar iedereen voor de voeten ;) :schater:

Het kwam er die dag op aan om die kids een toffe belevenis mee te geven, niet om het snelste rondje te rijden, enz.

En verder probeer ik de ideale rijlijnen te volgen en snellere deelnemers niet te veel te hinderen.

Was al een klus op zich... ;)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Afgelopen dinsdag hebben we met een aantal leden van AC BMW Vlaanderen onze jaarlijkse bijdrage geleverd aan de Vroemdag. Die dag kunnen kids uit het Bijzonder Onderwijs een aantal rondjes meerijden met race- en andere snelle wagens.

Daarnaast kunnen ze nog een ritje in een jeep op een offroad piste meerijden, allerhande leuke dingen knutselen, etc.

Dit jaar op een natte piste, waren er heelwat minder "vintage" en andere "special" cars. Geen TVR's, weinig Lotus noch oldtimers, etc.

Viel me trouwens op dat ik na een 3-tal rustige verkenningsrondjes vlot meekon met de rest. Dit jaar geen Hondaatjes die me proberen uit te remmen, of ex-race Clio's die hun gast willen imponeren met gewaagde rijlijnen. Alleen de Mitsu's en de Sub's voelen zich in hun sas op dergelijke baan.

Ikzelf, met 200 pk op de achterwielen en de ASC uit, was het leuk spelen, zonder gekke dingen doen...

Hier wat impressies gemaakt door onze "huisfotograaf" Bert (hier bekend als Berre)

vroemdag060ee6.jpg

vroemdag090hp7.jpg

Voor deze M3 kwam de natte track als geroepen...

vroemdag183us4.jpg

Deze Qp wordt enkel op trakdays ingezet (rolkooi, Recaro's, Brembo en nog enkele goodies)

vroemdag072ke8.jpg

Een Z4 R in winter outfit

vroemdag223id6.jpg

Voor PJ : de flashy Alpina versie van z'n rattebak. Ging geweldig goed...

vroemdag249ui1.jpg

Met één van mijn gastes, zwaar gehandicapt, recht uit de rolstoel, geen gesprek mogelijk, maar die smile, die vreugde gedurende die 3 rondjes... Daar doe je het voor (50 l benzine, dagje vakantie nemen)

:wave: Je beseft weer, wat hebben wij een geluk : gezin gezond, goede baan, leuke hobby's,etc. Wat willen we dan toch zagen over het weer, vervelende collega's,zinkende aandelen, en andere onbenulligheden :wave:

Link naar reactie

Quote toch zagen over het weer, vervelende collega's,zinkende aandelen, en andere onbenulligheden

Het lijken wel Ollanders ......

Mooi stuk een goed evenement.

Hier in het westland en de bollenstreek organiseren zoiets ook , maar dan met vrachtwagens

Deze rijden dan als kolone door de streek . Gaaf hoor

Link naar reactie

Mooi Frank! :wave: Treffende woorden, niks aan toe te voegen. Behalve....

... waren er heelwat minder "vintage" en andere "special" cars.

Met je oranje knipperlichten toch nog heel erg vintage looking :angry: . (we kunnen samen een "vintage clubske" beginnen :wave: )

Link naar reactie
Met één van mijn gastes, zwaar gehandicapt, recht uit de rolstoel, geen gesprek mogelijk, maar die smile, die vreugde gedurende die 3 rondjes... Daar doe je het voor (50 l benzine, dagje vakantie nemen)

Wat super Frank. Mijn vrouw geeft in die sector les en vindt het jammer dat er zoiets niet Nederland is. Geweldig dat je daar tijd voor inruimt: respect!!!! :wave:

Link naar reactie
Wat super Frank. Mijn vrouw geeft in die sector les en vindt het jammer dat er zoiets niet Nederland is. Geweldig dat je daar tijd voor inruimt: respect!!!! :thumbup:

Afgaande op de reakties hier, zijn er nog heelwat met het hart op de juiste plaats. Waarom stel je je vrouw niet voor om bij een volgende opendeur of ouderdag ofzo een aantal ritjes met Zetjes te laten doen.

Een vooraf uitgestippeld parkoers (15 tot 30 min rijden), een aantal mensen die aankomst en vertrek kunnen regelen en een oproep hier en we zijn vertrokken. Ik help je er graag mee en ben zeker dat je hier een hele hoop meekrijgt...

Link naar reactie
Afgaande op de reakties hier, zijn er nog heelwat met het hart op de juiste plaats. Waarom stel je je vrouw niet voor om bij een volgende opendeur of ouderdag ofzo een aantal ritjes met Zetjes te laten doen.

Een vooraf uitgestippeld parkoers (15 tot 30 min rijden), een aantal mensen die aankomst en vertrek kunnen regelen en een oproep hier en we zijn vertrokken. Ik help je er graag mee en ben zeker dat je hier een hele hoop meekrijgt...

Ik denk dat deze geste in volle dankbaarheid op hun school ontvangen zal worden Frank. Dat zou inderdaad heel mooi zijn en sommige kinderen de ervaring van hun leven bezorgen. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.