Ga naar inhoud

Vroemdag Circuit Zolder


navigator

Aanbevolen berichten

Gisteren werd op het circuit van Zolder voor de 16e maal reeds de Vroemdag georganiseerd.

Bedoeling is dat kinderen van het Buitengewoon Onderwijs kunnen meerijden met racewagens, oldtimers, cabrio's en/of ander snel tuig...

Voor de rijders kost het niks (enkel benzine) en je geeft er de kinderen een fantastische dag mee.

Jeroen (M-Optic) en ikzelf reden mee onder vlag van BMW Ac Vlaanderen.

De (alweer) knappe foto's zijn van Bert (Berre). Ik wil ze jullie niet onthouden...

img0029dv9.jpg

ondergetekende, met een dubbele meter naast me...

img0031qb3.jpg

Jeroen reed zijn eerste meters op Zolder en hij had weer snel de smaak te pakken

img0303ty8.jpg

Jeroen, die bijna wordt ingehaald door een Ac Vlaanderen lid met een Mini :schater:

img0251rf0.jpg

Na afloop van het evenement was er nog een uurtje vrij rijden voor ons deelnemers.

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooi evenement, misschien kunnen volgend jaar de leden van dit forum hieraan deelnemen? :thumbup:

Weet dat de deelnemers hier ieder jaar naar toeleven :thumbup:

Lijkt me moeilijk, zoniet onmogelijk...

Er was dit jaar een reservelijst met rijders. Regelmatige deelnemers en/of clubs kregen voorrang en dat zorgde voor wrevel bij de reserverijders. Normaal, je neemt een dag vrijaf om dan ter plaatse te horen dat je moet afwachten of je wel kan rijden.

Wat betreft deelnemende kinderen... Fantastisch gewoon, heel fijne eerlijke reakties.

Meest gestelde vraag : hoe snel is deze wagen ? Er vroeg haast niemand naar de prijs :thumbup:

Link naar reactie

Hier enkele pics van mijn privé fotograaf. Het was eigenlijk niet nodig geweest want Berre was er ook met geweldig foto matriaal :newblush:

Het was dus mijn eerste ervaring op zolder. Omdat ik nooit een helm op kan zetten was dit de ideale manier om eens kennis te maken met een echt circuit.

Ook de reactie's van de kinderen waren super :D

th_54211_IMG_9081_122_366lo.JPG th_54353_IMG_9090_122_303lo.JPG

th_54525_IMG_9112_122_376lo.JPG th_54538_IMG_9119_122_406lo.JPG

th_54821_IMG_9124_122_402lo.JPG th_54826_IMG_9131_122_583lo.JPG

th_54963_IMG_9152_122_348lo.JPG th_55137_IMG_9179_122_331lo.JPG

th_55385_IMG_9198_122_530lo.JPG th_55390_IMG_9200_122_584lo.JPG

Link naar reactie

Zoepah dat jullie hieraan hebben meegewerkt... :newblush:

En voor jullie dus ook dikke pret.

Ook cool hoe Jeroen Zijn nummer heeft getuned...[oog voor detail]

En die GT40 heeft een passend kenteken... :D

Lijkt me ZowieZo een leuke dag om te kijken naar alle drukte en mooie dingen.

Link naar reactie
Zoepah dat jullie hieraan hebben meegewerkt... :newblush:

En voor jullie dus ook dikke pret.

Ook cool hoe Jeroen Zijn nummer heeft getuned...[oog voor detail]

En die GT40 heeft een passend kenteken... :D

Lijkt me ZowieZo een leuke dag om te kijken naar alle drukte en mooie dingen.

De nummer was een ideetje van Frank (Navigator). Omdat ik bang was dat de nr in de weg ging hangen :schater::)

ps: Navigator bedankt voor de tips and tricks!!!

Link naar reactie

Hier enkele pics van mijn privé fotograaf. Het was eigenlijk niet nodig geweest want Berre was er ook met geweldig foto matriaal :(

Het was dus mijn eerste ervaring op zolder. Omdat ik nooit een helm op kan zetten was dit de ideale manier om eens kennis te maken met een echt circuit.

Jeroen reed een paar ronden mee met mij. We hebben em eerst moeten dubbel plooien (met helm op) en daarna onder mijn dashboard moeten inschuiven. :schater:

Nee, serieus. Een helm opzetten en dan nog op een zinvolle manier sturen, kan ie vergeten. Hoogstens half liggend meerijden...

Link naar reactie
Pas op met dit soort filmpjes :D Voor je het weet wordt je neergesabeld ;) <_<

Blijf het mooi vinden altijd zo'n "point of view" filmpje. Mooi geluidje ook, was jij dat?

Ik kwam het tegen op een ander forum. Het is niet gefilmd vanuit mijn wagen, maar uit een honda civic.

Hier blaast niemand zijn pakking ergens tussenuit en vliegt niemand het grind in, dus is het het posten waard :D :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.