Ga naar inhoud

Vroemdag Circuit Zolder

navigator

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren werd op het circuit van Zolder voor de 16e maal reeds de Vroemdag georganiseerd.

Bedoeling is dat kinderen van het Buitengewoon Onderwijs kunnen meerijden met racewagens, oldtimers, cabrio's en/of ander snel tuig...

Voor de rijders kost het niks (enkel benzine) en je geeft er de kinderen een fantastische dag mee.

Jeroen (M-Optic) en ikzelf reden mee onder vlag van BMW Ac Vlaanderen.

De (alweer) knappe foto's zijn van Bert (Berre). Ik wil ze jullie niet onthouden...

img0029dv9.jpg

ondergetekende, met een dubbele meter naast me...

img0031qb3.jpg

Jeroen reed zijn eerste meters op Zolder en hij had weer snel de smaak te pakken

img0303ty8.jpg

Jeroen, die bijna wordt ingehaald door een Ac Vlaanderen lid met een Mini :schater:

img0251rf0.jpg

Na afloop van het evenement was er nog een uurtje vrij rijden voor ons deelnemers.

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Enkele BMW Ac Vlaanderen leden

img0269ep0.jpg

Guy, our man the organiser...

img0006fb1.jpg

Leuke M3 E46

img0185yb0.jpg

Serge, de organisator van het jaarlijkse M-treffen, aan het werk.

Geplaatst:

Mooi evenement, misschien kunnen volgend jaar de leden van dit forum hieraan deelnemen? :thumbup:

Weet dat de deelnemers hier ieder jaar naar toeleven :thumbup:

Geplaatst:

En nog enkele mooie dingen ...

img0007cg0.jpg

Ford GT40 (volgens mij een replica)

img0061nt6.jpg

Moet leuk geweest zijn als je hier kan instappen

img0191nf0.jpg

Of deze lijkt me ook leuk (let op de nonchalante houding van de bijrijder)

img0175ak0.jpg

Het leek soms op een file richting hoofdstad (alleen wat sneller...)

Geplaatst:
Mooi evenement, misschien kunnen volgend jaar de leden van dit forum hieraan deelnemen? :thumbup:

Weet dat de deelnemers hier ieder jaar naar toeleven :thumbup:

Lijkt me moeilijk, zoniet onmogelijk...

Er was dit jaar een reservelijst met rijders. Regelmatige deelnemers en/of clubs kregen voorrang en dat zorgde voor wrevel bij de reserverijders. Normaal, je neemt een dag vrijaf om dan ter plaatse te horen dat je moet afwachten of je wel kan rijden.

Wat betreft deelnemende kinderen... Fantastisch gewoon, heel fijne eerlijke reakties.

Meest gestelde vraag : hoe snel is deze wagen ? Er vroeg haast niemand naar de prijs :thumbup:

Geplaatst:

Helaas was het dit jaar weer op een werkdag........... weer niet kunnen komen :newblush:

Geplaatst:

Hier enkele pics van mijn privé fotograaf. Het was eigenlijk niet nodig geweest want Berre was er ook met geweldig foto matriaal :newblush:

Het was dus mijn eerste ervaring op zolder. Omdat ik nooit een helm op kan zetten was dit de ideale manier om eens kennis te maken met een echt circuit.

Ook de reactie's van de kinderen waren super :D

th_54211_IMG_9081_122_366lo.JPG th_54353_IMG_9090_122_303lo.JPG

th_54525_IMG_9112_122_376lo.JPG th_54538_IMG_9119_122_406lo.JPG

th_54821_IMG_9124_122_402lo.JPG th_54826_IMG_9131_122_583lo.JPG

th_54963_IMG_9152_122_348lo.JPG th_55137_IMG_9179_122_331lo.JPG

th_55385_IMG_9198_122_530lo.JPG th_55390_IMG_9200_122_584lo.JPG

Geplaatst:

Zoepah dat jullie hieraan hebben meegewerkt... :newblush:

En voor jullie dus ook dikke pret.

Ook cool hoe Jeroen Zijn nummer heeft getuned...[oog voor detail]

En die GT40 heeft een passend kenteken... :D

Lijkt me ZowieZo een leuke dag om te kijken naar alle drukte en mooie dingen.

Geplaatst:
Zoepah dat jullie hieraan hebben meegewerkt... :newblush:

En voor jullie dus ook dikke pret.

Ook cool hoe Jeroen Zijn nummer heeft getuned...[oog voor detail]

En die GT40 heeft een passend kenteken... :D

Lijkt me ZowieZo een leuke dag om te kijken naar alle drukte en mooie dingen.

De nummer was een ideetje van Frank (Navigator). Omdat ik bang was dat de nr in de weg ging hangen :schater::)

ps: Navigator bedankt voor de tips and tricks!!!

Geplaatst:
img0303ty8.jpg

Jeroen, die bijna wordt ingehaald door een Ac Vlaanderen lid met een Mini :schater:

Ik sloeg flink op de vlucht maar moest een beetje aan mijn stoppers denken :D :newblush:

Geplaatst:
Fantastisch dit soort dagen. Moet echt een geweldige ervaring zijn. :(

Is ook zo. Beide partijen hebben er wat aan.

Stond vandaag ook een artikel in de krant met louter lovende kritieken. Doet natuurlijk plezier als je daaraan hebt meegewerkt.

Geplaatst:

Hier enkele pics van mijn privé fotograaf. Het was eigenlijk niet nodig geweest want Berre was er ook met geweldig foto matriaal :(

Het was dus mijn eerste ervaring op zolder. Omdat ik nooit een helm op kan zetten was dit de ideale manier om eens kennis te maken met een echt circuit.

Jeroen reed een paar ronden mee met mij. We hebben em eerst moeten dubbel plooien (met helm op) en daarna onder mijn dashboard moeten inschuiven. :schater:

Nee, serieus. Een helm opzetten en dan nog op een zinvolle manier sturen, kan ie vergeten. Hoogstens half liggend meerijden...

Geplaatst:

bedankt voor het rondje op het circuit frank :D

hier nog enkele foto's

img0166lo8.jpg

frank was precies flink gas aan het geven

img0277ll0.jpg

op het rechte stuk

img0338ih1.jpg

de remmen op z'n positieven laten komen na een uurtje circuit :)

img0348xx3.jpg

even napraten

img0358wa9.jpg

nu naar huis na een geslaagde dag

Geplaatst:

The master himself ... Finally :)

Ik denk dat er meer mensen het eens zullen zijn met me : jouw foto's zijn prachtig (en da's nu niet omdat ik er zoveel opsta :D )

Nog bedankt Berre

Geplaatst:

Mooie pics allemaal mannen............... wrijf het er maar in dat ik niet kon komen :D

Leuk dat je er ook weer bij was Bert, zien we je in op een andere ACV evenement dit jaar?

Wij willen nog naar de laatste 2 gaan namelijk.

Geplaatst:

ik heb hier nog foto's ze frank :D

een dagje circuit in de buurt kan ik nie laten gaan

dit weekend ga ik mee, en de andere ritten zal ik er ook zijn hoor

het zijn allemaal vrienden geworden, een gezellige bende autoliefhebbers B)

Geplaatst:

B) Dan zien we je op de laatste ritten van ACV, dit weekend, zien we Frank & Sabrina en GVfB al met een rit van die "andere" club.

Geplaatst:
Pas op met dit soort filmpjes :D Voor je het weet wordt je neergesabeld ;) <_<

Blijf het mooi vinden altijd zo'n "point of view" filmpje. Mooi geluidje ook, was jij dat?

Ik kwam het tegen op een ander forum. Het is niet gefilmd vanuit mijn wagen, maar uit een honda civic.

Hier blaast niemand zijn pakking ergens tussenuit en vliegt niemand het grind in, dus is het het posten waard :D :P

Geplaatst:

prachtig he hoe je een kind een lach kan geven door het een rondje mee te laten rijden.

heb zoiets soortgelijks gedaan begin september, een ritje door het mergelland met verstandelijk gehandicapten!! onbeschrijfelijk zo'n lach op het gezicht :thumbup:

Geplaatst:

Ook ik heb plezierige ervaringen met verstandelijke gehandicapten. Er zijn zat instituten waaronder andere een in Veldhoven waar ik woon. Zou het leuk zijn om zelf iets te organiseren?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen