Ga naar inhoud

beveiligingscode bmw traffic pro


janwillem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoop voor je dat het alleen maar een bedradings probleem is dan. De speakers in de kickboards doen het niet??

de speakers in de voetruimte geven geen geluid meer, als ik de oude radio weer aansluit wel, waarschijnlijk een uitgang kapot. Maar ik zoek niet meer ( ben er s...zat van) en koop wel een andere TP of Indy.

Link naar reactie
Zeker zonde van het geld, maar al helemaal van je tijd en energie wat je er allemaal al ingestoken hebt :(

Had Rob niet nog een Becker of was die al weg Rob? :D

Twee, die waren begin juli al weg. Een TP en een Indy.

Link naar reactie
vergeet het plezier maar, de voorste speakers geven alleen maar de hoge tonen. Dit wordt retour naar Die Heimat. Kopen op e-bay gaat meestal wel goed en soms heb je pech zoals nu.

Als de verkoper in zijn advertentie heeft aangegeven dat het ding 100% in orde was heb je beslist rechten. Tenzij hij in zijn advertentie wees op de EU regels over particuliere verkoop en nadrukkelijk afstand doet van garantie, terugname e.d.

Link naar reactie
Als de verkoper in zijn advertentie heeft aangegeven dat het ding 100% in orde was heb je beslist rechten. Tenzij hij in zijn advertentie wees op de EU regels over particuliere verkoop en nadrukkelijk afstand doet van garantie, terugname e.d.

TP laten doormeten om te kijken wat er aan mankeert. Conclusie: 100% oké. Aangezien TP oké is en mijn speakers ook werken op de oude radio, bleef er maar één optie over: de meegeleverde adapter. Bij de Mediamarkt een nieuwe opgehaald, aangesloten en alle speakers geven weer geluid. Ik zie geen enkel verschil in de aansluitingen, zou ook niet mogelijk zijn want de TP komt ook uit een ZZZ. Verder maar niet meer naar gezocht, waarschijnlijk een slecht/los contactje ergens in de verbinding.

Link naar reactie
TP laten doormeten om te kijken wat er aan mankeert. Conclusie: 100% oké. Aangezien TP oké is en mijn speakers ook werken op de oude radio, bleef er maar één optie over: de meegeleverde adapter. Bij de Mediamarkt een nieuwe opgehaald, aangesloten en alle speakers geven weer geluid. Ik zie geen enkel verschil in de aansluitingen, zou ook niet mogelijk zijn want de TP komt ook uit een ZZZ. Verder maar niet meer naar gezocht, waarschijnlijk een slecht/los contactje ergens in de verbinding.

:blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.