Ga naar inhoud

WELKE UITLAAT


dks

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind het vooral leuk dat daar dus allemaal mennikes van 50 in hun pakkie staan met een paar miljoen op de bank die dan vervolgens als een stel achterbuurt punks midden in een woonwijk gaan staan scheuren en lawaai maken. :( -_- "als ik het doe is het toch niet asociaal". Sukkels. Huur of koop een racebaan en ga daar je gang.

[in touch met zijn vrouwelijke kant] en dan lachen ze over een tubberware party [ /in touch met zijn vrouwelijke kant]

Link naar reactie
Ik vind het vooral leuk dat daar dus allemaal mennikes van 50 in hun pakkie staan met een paar miljoen op de bank die dan vervolgens als een stel achterbuurt punks midden in een woonwijk gaan staan scheuren en lawaai maken. :( -_- "als ik het doe is het toch niet asociaal". Sukkels. Huur of koop een racebaan en ga daar je gang.

[in touch met zijn vrouwelijke kant] en dan lachen ze over een tubberware party [ /in touch met zijn vrouwelijke kant]

Over auto's praten is hetzelfde als over crèmetjes hoor. Lees een topic over "car care"... het lijkt de huishoudbeurs wel :thumbup:

Link naar reactie
Hey,

Hoeveel pk krijg ik dan bij met een volledige uitlaatlijn+kostprijs -_-

Kijk ff op de site van Supersprint op www.supersprint.com en bij EPS en vraag de prijsjes op, je krijgt ongetwijfeld als garagebedrijf een betere prijs dan ikke. PK-tjes zullen ze je wel een hele hoop vertellen maar meer dan een pk of 10 zal er niet inzitten, zoals reeds geschreven de mannen van ///M hebben dat goed voor elkaar, je zult goed moeten uitkijken om niet uiteindelijk op minder vermogen uit te komen :(

Het is echter niet alleen pure pk´s die je moet bekijken, bij een straatauto wil je heel wat anders dan een circuitauto die op een heel smal toerengebied topvermogen kan leveren terwijl je net bij een straatauto veel vermogen van onderop wil.

Ergo: je moet uitkijken, Ron heeft op de vermogensbank al zowel een spruitstuk als metaalkats getest en die leverden zelfs een minder fraai verlopend draaimoment op en nauwelijks meer vermogen!! Voor mij reden om behalve de ESD niks te veranderen.

Link naar reactie

Wat PK-s betreft weet ik het niet.

Bij EPS is qua sound en uiterlijk bijna alles mogelijk. Je gaat er met de wagen heen en samen bepalen jullie de klank. De uitlaat wordt/werd onder je wagen geplaatst om samen de sound vast te stellen. Indien goed, dan wordt alles in elkaar gelast nadat je ook het eind(sier)stuk hebt uitgekozen.

Link naar reactie
Ik denk dat ik juist de einddempers ga nemen van supersprint die geven duidelijk vermogenwinst,ik had reactie gekregen van Ron die werkt bij mac motoren,ik hou jullie verder op de hoogte ;)

Omdat er minder tegendruk is geven alle sportuitlaten wat meer pk.s op hogere toeren, echter in het midden gebied verlies je wat, ik weet het zeker dat ga jij niet merken die paar paardjes :P

Link naar reactie
wie het kleine niet eert ;)

en.... alle B'tjes helpen :foto:

Als je nou 20 supersprints onder je Z hangt moet je toch al gauw zo'n 100 pk d'r bij krijgen :D :blink:

Jij was nog laat op vanacht, de kleine djl had zeker honger/dorst :D :foto:

20 x 10kg = 200 kg zwaarder, dus lever je nog in :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.